Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Franzen


Fritix

Recommended Posts

Dit ingame navn: Fritix
Staff ingame navn: Franzen
Dit SteamID: STEAM_1:0:87590189
Staff SteamID: STEAM_0:1:117469409

 

Forklar situationen: Det started med at jeg var i gang med at lave en bank base og jeg skulle sætte en prop og i det jeg sætter propper og hiver i den flyver jeg op i luften og
er tæt på at dø. Det jeg så vælger at gøre er at kalde på admin. Men i det jeg kalder admin skriver en "Moderator" til mig at det skal være en ordenligt grund til at kalde admin.
og i det jeg ville skrive at jeg var stuck der oppe kommer en "Moderator" over og hiver mig ned og jeg siger tak til ham... Og det jeg så ser i chatten er at han ville banne mig ?
han spurte ikke igang til hvordan jeg kom der op eller om jeg skulle komme ned. Næææ nej han vælger bare at banne mig med min base som jeg ikke har gemt... 

Tak fordi i gerne ville læse min "Staff klage" 

Bevis:  Jeg er ked af at lyden er sådan som den er men det er jo stadig et bevis "Handlingen starter omkring 1:35"
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, jeg får af vide af 2 spillere i spawn at du propsurfer og får så også en case på præcis samme tid,  jeg ser du propsurfer oppe i luften og du siger overhovedet ingen ting da jeg ankommer. 

Jeg vælger at banne dig 1 dag, det er ret mildt når man tænker på det er propsurf. 

 

Jeg vil godt snakke med dig på teamspeak IP: Stavox.dk hvis du har muglighed for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Franzen skrev:

Hejsa, jeg får af vide af 2 spillere i spawn at du propsurfer og får så også en case på præcis samme tid,  jeg ser du propsurfer oppe i luften og du siger overhovedet ingen ting da jeg ankommer. 

Jeg vælger at banne dig 1 dag, det er ret mildt når man tænker på det er propsurf. 

  

Jeg vil godt snakke med dig på teamspeak IP: Stavox.dk hvis du har muglighed for det.

Jeg ville ikke snakke med en person som dig.... For at høre dig undskylde og få mig til at slette beviset

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Fritix skrev:

Jeg ville ikke snakke med en person som dig.... For at høre dig undskylde og få mig til at slette beviset

 

Jeg vil overhovedet ikke på nogen måde få dig til at slette beviset, jeg vil snakke omkring at du intet sagde da jeg ankom og jeg måske handlede lidt hurtigt.

For mange vinkler lignede det for mig kun propsurf.

 

Jeg vil gerne snakke med dig om et unban på teamspeak men det lyder ikke til du er villig til at føre en samtale.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Franzen skrev:

 

Jeg vil overhovedet ikke på nogen måde få dig til at slette beviset, jeg vil snakke omkring at du intet sagde da jeg ankom og jeg måske handlede lidt hurtigt.

For mange vinkler lignede det for mig kun propsurf.

 

Jeg vil gerne snakke med dig om et unban på teamspeak men det lyder ikke til du er villig til at føre en samtale.

Kommer du på TSen så vi kan snakke ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad er det du mener at Franzen har gjort forkert? Han bannede dig for propsurf, hvilket du jo rent faktisk gjorde?

Du viser selv tydeligvis på din video, at du ikke kan finde ud af at styre dine props, når det lykkedes dig at flyve op til skyboksen på Rockford.

Franzen har handlet præcist som han skal i denne situation, så jeg lukker den her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.