Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bedere muligheder for at lave gode RP events :)


Ho Lee Fukk

Recommended Posts

Hej Stavox,

 

Jeg synes at det kunne være fedt, hvis der var flere muligheder for "events", som fx flere tilgængelige props eller mediaplayer.

Min idé med mediaplayer er at man kan bruge den gode biograf til noget? Så kunne man eventuelt også købe sodavand og popcorn? :D 

 

Jeg synes bare at der mangler "RP", jeg ser mest folk lave kriminelle ting. Buschauffører og taxachauffører osv. har intet at lave.

 

Mine idéer er nok ikke tydelige nok, men generalt sjovere RP :) 

Jeg håber at I vil tage min idé med i nogle overvejelser, men ellers så må I have en god dag :)

 

Mvh

Sam Collin

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk kan ikke finde ud af RP. Vi prøvede at lave lockdown 2 gange og sammenlagt 13/60 spillere (uden dem som gemte sig i et hjørne eller i sin base) fik penge for at spille med på det.

Så godt forslag, men nogle spillere gør bare så RP ikke eksisterer.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Guzern skrev:

Folk kan ikke finde ud af RP. Vi prøvede at lave lockdown 2 gange og sammenlagt 13/60 spillere (uden dem som gemte sig i et hjørne eller i sin base) fik penge for at spille med på det.

Så godt forslag, men nogle spillere gør bare så RP ikke eksisterer.

Trist :( Jeg tror heller ikke man kan forvente så meget, når det hele tiden har være uden RP?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.