Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvad sker der for at mange har #StavoxSynker i deres navn ?


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

3 minutter siden, Lalle skrev:

Spurgte Dynn igår og han siger han er lige glad og gider ikke bruge sin tid på det pis

No shit. Det er ligegyldigt, Stavox "synker" jo ikke rent faktisk.

Det ændrer dog ikke på at folk af en eller anden grund tror det, så det er forståeligt at han spørger jo 🙂

 

Link til kommentar

Hvordan kan man sige en server synker når stavox har over 80 spiller daligt, hvis ikke mere.. Altså kan da godt være man har en ide om at det synker, men det gør den jo ikke fordi den har jo stadigvæk 80 - 90 spiller hverdag... + så det bare fordi alle de små saltede børn der går rundt og siger det fordi de ikke gider at spille her inde...

Link til kommentar

Så bacic. Er der "en/nogle kendte" som er blevet bannet, hvilket har gjort at en masse folk regerer surt og oprørt over det, og dermed laver #... i deres navne og gøre modstand.
Okay nu forstår jeg. Jeg troet ellers at det var en eller anden ironisk klub som folk viste at de var medlem af ved at sætte et #... i deres navn.

Fortsæt enlig debatten her hvis i vil.
Jeg ville bare lige spøger. 🙂

Link til kommentar
23 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

 hvilket har gjort at en masse folk regerer surt og oprørt over det, og dermed laver #... i deres navne og gøre modstand.

“En masse” - jeg tror, at der er maksimalt tre personer, der har det i deres navn. 

Link til kommentar

Det er interresant at se hvem det er der bruger #StavoxSynker i deres navn.

 

Ifgl. Google er det 3 (Men det er sådan set 4) mennesker der er tale om:

IbqRok5.png

 

Den fjerde person med #StavoxSynker i sit navn har bare mistet interessen, som Emoyly selv siger.

På 21/07/2018 den 9:51 AM , Emoyly skrev:

Tror mange føler at stavox "synker", fordi de selv mister eller har mistet interessen.

VIgBmSa.png

 

Det her er en af dem, et højt elsket medlem af dette fællesskab.

UnpxhIz.png

 

Og så er der selvfølgelig også stjernen selv, Marcus. Også et højt elsket medlem der spreder positivitet, efter selv at være blevet demotet 4 gange, og til sidst permbanned.

uUgHin0.png

 

Når de 4 alle går rundt med tanken om at skuden er ved at synke, så er det da utroligt at de alle vælger at være ombord.

De er i hvert fald alle 4 aktive på forum forholdsvis ofte.

 

RPwBauK.png

vbEQwfV.png

Flsb81e.png

wHAbfjX.png

 

Fælles for de her 4 er også at de alle sammen har været bannet på Stavox før, og en af dem stadig er 😉

 

Det er nok heller ikke helt urimeligt at antage at Marcus bare er sur, når 75% af hans 12 mest populære videoer handler om Stavox.

nXo3VCz.png


 

Link til kommentar

Nu føler jeg lidt at jeg bliver presset til at svare på situationen.......

Det startede egentlig som et meme da mig og Leonardo sad og lavede sjov med at vi havde mistet interessen som i siger. (Det skal lige siges at det intet havde at gøre med Marcus ban) Vi fandt så på konceptet "StavoxSynker" som vi fik ud i livet ved at få vores elskede @htm[dk] til at sige til dynn at stavoxsynker, jeg redigerede så en video (som i så nok kender). Det var for at meme videre, forstår ikke hvordan det er vi håndtere memes, især når i reagerer med at sige at deet lisom er sagt som en realitet eller at det har noget med Marcus at gøre. Nu kan jeg egentlig godt forstå hvorfor EU vil banne memes......

Det skal lige siges at Wanyth intet har med det at gøre og at han bare stjal vores idé vi har ovenikøbet holdt ham uden for fælleskabet.

Link til kommentar
5 minutter siden, André #StavoxSynker skrev:

Nu føler jeg lidt at jeg bliver presset til at svare på situationen.......

Det startede egentlig som et meme da mig og Leonardo sad og lavede sjov med at vi havde mistet interessen som i siger. (Det skal lige siges at det intet havde at gøre med Marcus ban) Vi fandt så på konceptet "StavoxSynker" som vi fik ud i livet ved at få vores elskede @htm[dk] til at sige til dynn at stavoxsynker, jeg redigerede så en video (som i så nok kender). Det var for at meme videre, forstår ikke hvordan det er vi håndtere memes, især når i reagerer med at sige at deet lisom er sagt som en realitet eller at det har noget med Marcus at gøre. Nu kan jeg egentlig godt forstå hvorfor EU vil banne memes......

Det skal lige siges at Wanyth intet har med det at gøre og at han bare stjal vores idé vi har ovenikøbet holdt ham uden for fælleskabet.

 

Jeg har svært ved at se koblingen imellem at to spillere mister interesse for GMod, og #StavoxSynker.

 

Jeg kan dog sagtens se hvorfor Marcus ville være ombord på #StavoxSynker, fordi uanset om det er et "meme" eller "koncept", så er det negativt ladet.

Link til kommentar
1 minut siden, Metro skrev:

 

Jeg har svært ved at se koblingen imellem at to spillere mister interesse for GMod, og #StavoxSynker.

 

Jeg kan dog sagtens se hvorfor Marcus ville være ombord på #StavoxSynker, fordi uanset om det er et "meme" eller "koncept", så er det negativt ladet.

Tanken om at få Marcus med var fra vores side at få spredt memen rundt da en meme kun er sjov hvis den rent faktisk bliver set.

 

Og nu til den anden del. det havde intet at gøre med to personer, vi synes blot at mange af dem vi plejer at møde eller rent faktisk stadig snakker med er stoppet på stavox.(Det skal også lige siges at en stor del af de øverste på staffholdet selv spiller væsenligt meget mindre på serveren end før) Det var en meme, der var ingen grund til overhovedet at svare på den i første ende, i presser beef ud af intet andet end en meme der end da var postet på shitposting......

Link til kommentar
2 minutter siden, André #StavoxSynker skrev:

Tanken om at få Marcus med var fra vores side at få spredt memen rundt da en meme kun er sjov hvis den rent faktisk bliver set.

 

Og nu til den anden del. det havde intet at gøre med to personer, vi synes blot at mange af dem vi plejer at møde eller rent faktisk stadig snakker med er stoppet på stavox.(Det skal også lige siges at en stor del af de øverste på staffholdet selv spiller væsenligt meget mindre på serveren end før) Det var en meme, der var ingen grund til overhovedet at svare på den i første ende, i presser beef ud af intet andet end en meme der end da var postet på shitposting......

 

Det var da sjovt. Jeg ser den meme i 5 personers navne, som poster alle steder på forum. Og den her tråd er heller ikke i shitposting.

 

 

Link til kommentar
15 minutter siden, André #StavoxSynker skrev:

Postet der startede stavoxsynker er på shitposting kik på gyazoen

 

Hvor har jeg sagt andet? Skal jeg også betvivle din intelligens ved at sige du ikke kan læse, eller at du er for dum til at forstå hvad du læser?

Link til kommentar
3 minutter siden, André #StavoxSynker skrev:

Du siger at den her tråd ikke er på shitposting, men jeg mente (hvis du stadig ikke har forstået det) at men var i shitposting og vi ikke gik efter at tiggere jer

 

Hvad er det overhovedet du prøver at skrive.

 

Jeg siger at det er et problem når et "meme" eller et "koncept" er negativt ladet mod Stavox, og det ikke kun er inde i Shitposting. Når det står i dit navn, eller nogen andres navn for den sags skyld, så er synligt alle de steder i poster noget.

Link til kommentar
2 minutter siden, Metro skrev:

 

Hvad er det overhovedet du prøver at skrive.

 

Jeg siger at det er et problem når et "meme" eller et "koncept" er negativt ladet mod Stavox, og det ikke kun er inde i Shitposting. Når det står i dit navn, eller nogen andres navn for den sags skyld, så er synligt alle de steder i poster noget.

Må man nu ikke promote en meme, i tager den alt for seriøst, hvis i rent faktisk troede at serveren kører som den plejer ville i ikke spilde tid på at konstatere for os hvordan vi er helt forkerte i at lave en meme om sådan noget.

Link til kommentar
1 minut siden, André #StavoxSynker skrev:

Må man nu ikke promote en meme, i tager den alt for seriøst, hvis i rent faktisk troede at serveren kører som den plejer ville i ikke spilde tid på at konstatere for os hvordan vi er helt forkerte i at lave en meme om sådan noget.

 

Jeg ved ikke hvad du ser. Men serveren har stort set været fyldt hver dag, de sidste 30 dage. Det er derfor jeg siger du/i tager fejl.

 

rVc1ZyV.png

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.