Hop til indhold
Stavox

[Solved] Graffiti


big boy DK

Recommended Posts

Hvordan skulle man kunne fjerne det igen?

 

Hvordan skulle man sikre sig folk ikke misbrugte det, til f.eks at lave graffiti på døre eller vinduer?

 

Hvad skal man bruge det til? Hvordan er det nyttigt? Er det bare fordi det ville være sjovt?

 

- Marcus ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Big Boy DK Ingen hate, men jeg syntes at mange af dine ideér ikke er særlige relevante.

Jeg kan ikke se hvad det skulle gøre godt i forhold til serveren. 

En grafitti flaske, hvad skal den kunne gøre godt for? Er det bare for sjov eller hvad?

Altså det er sådan nogle ting jeg tænker som ikke rigtige gøre nogen forskel for serveren!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey.

 

Selvom mange har givet dig kritik for din ide, synes jeg det lyder som en god ide. Jeg har set mange kommentere, om det bare er for sjov det skal på, men de aner ikke hvor tæt de er på sandheden. Vi spiller Gmod for sjov. Dem der lavet sådan noget grisseri IRL gør det også for sjov. 

 

Det ville også kunne skabe noget roleplay hvis man tænker uden for boksen. Først skal politiet skulle prøve og fange disse graffiti malere. Dernæst, kunne et helt nyt job blive inplementeret. Grafitti fjernere. Ligesom IRL. Godt nok synes jeg, at graffiti skal kunne købes fra en black market dealer. 

 

Så hvis man lige tænker ude fra boksen, ville graffiti skabe et helt nyt roleplay område på serveren. Politi vs Graffiti malere. Betalte Grafitti fjernere.

 

Mvh

 

Chutney

 

(+REP)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Chutney☢ said:

Hey.

 

Selvom mange har givet dig kritik for din ide, synes jeg det lyder som en god ide. Jeg har set mange kommentere, om det bare er for sjov det skal på, men de aner ikke hvor tæt de er på sandheden. Vi spiller Gmod for sjov. Dem der lavet sådan noget grisseri IRL gør det også for sjov. 

 

Det ville også kunne skabe noget roleplay hvis man tænker uden for boksen. Først skal politiet skulle prøve og fange disse graffiti malere. Dernæst, kunne et helt nyt job blive inplementeret. Grafitti fjernere. Ligesom IRL. Godt nok synes jeg, at graffiti skal kunne købes fra en black market dealer. 

 

Så hvis man lige tænker ude fra boksen, ville graffiti skabe et helt nyt roleplay område på serveren. Politi vs Graffiti malere. Betalte Grafitti fjernere.

 

Mvh

 

Chutney

 

(+REP)

Kan godt se det fra din vinkel, men syntes dog stadig ikke det er en god idé

Stadig -1 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, maxx0758 said:

Hvordan clear man decals? Hvad er decals?

 

 

Decals er f.eks. blod på jorden fra når du skyder folk. Du kan skrive r_cleardecals i console for at fjerne decals. På nogen servere kan man også bare skriv !cleardecals i chat, men ved ikke om vi har det sådan.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, maxx0758 said:

Kommer blodet så igen på et tidspunkt?

Du vil fjerne det nuværende blod fra mapper. Du slår ikke blod fra så alt blod der kommer efter bliver indtil det bliver automatisk fjernet eller at du fjerner det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.