Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning | MesterFly


Fly

Recommended Posts

Ingame navn: MesterFly
SteamID: STEAM_0:0:102030771
IRL fornavn: Gustav
Alder: 12 fødselsdag den 17.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har ikke haft særlig meget erfaring i spilcommunityies men lidt private Minecraft servere og en ok stor Discord for min klasse, men det er jo ik et spilcommunity, men der har jeg lært og holde styr på folk så de behandler andre folk ordentligt. Men jeg håber at Stavox bliver min første sådan rigtigt server jeg kommer til at blive staff på. At blive staff inde på Stavox kan man godt sige er min drøm jeg syntes at det ser pisse spændende ud og har snakket med en smule staff om deres opgaver og igen så lyder det sygt spændende.

 

Jeg havde en kammerat der introduceret mig til Garry’s Mod og jeg havde kikket på det før men så tænkte jeg at jeg så vil prøve at give 10 euro det er jo ikke så dyrt igen, og det gjorde jeg så og det var pisse grinern og jeg har faktisk kun spillet på Stavox lige siden jeg købte det. En nu er ham min kammerat min værste fjende men er stadig fårking glad fordi han viste mig spillet og det er derfor i skal vælge mig fordi jeg kun har spillet på Stavox siden jeg fik det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg

-Holder hovedet koldt,

-Lytter til begge parter i en case,

-Kan gå fra unserious til serious mode,

-Er for det meste glad

-Jeg syntes selv jeg er moden selvom jeg har en lav alder,

-Tager cases før rp,

-Er lærenem

-Bruger den tid på cases der skal bruges på dem,

-Kan det meste ULX,

-Prøver og følge reglerne så godt jeg kunne,

-Jeg optager 24/7 med 1080P når jeg er herinde så jeg kan vise min del i cases.

-Jeg har Discord, TS og Skype og der er jeg meget aktiv.

-Har kun spillet på Stavox siden jeg fik gmod.

-Spiller på begge servere.

-Giver retfærdige straffe.

-Kan flydende dansk og så syntes jeg selv at jeg er ok god til engelsk.

-Jeg syntes at staff arbejdet virker spændende og interesserer mig for det.

-Syntes selv jeg er meget hjælpsom

-Jeg har cirka 400 timer i Garry’s Mod så ved godt hvordan man bruger de basale ting

-Syntes selv at staff arbejdet er godt og vil gøre alt hvad jeg kan for at vinde den kebab 😉

-Jeg er villig til at lave mit staff arbejde 100% af den tid jeg kan spille.

 

Scenarie 1: Vi har bruger 1 som kalder staff med grunden RDA, og han forklare så situationen med at han er blevet arrestet uden grund. Jeg går så hen til arrestmanden, og spørger ham så hvorfor han har arrestet bruger 1, han siger så at han havde våben fremme i offentligheden, så går jeg hen til bruger 1 og siger at han havde våben fremme i det offentlige. Han siger så at han havde licens og jeg forklarer så at licens er til at bære våben, ikke at have dem fremme.

 

Scenarie 2: En politibetjent kalder på staff med grunden ”Buschauffør stopper ikke når man beder om det” jeg kommer hen til betjent og han forklare så situationen med at han har brug sirenerne og han har brugt hornet og han stopper stadig ikke. Jeg smutter så hen til buschaufføren og han siger så at det ikke er nogen der har bedt ham om at stoppe. Jeg smutter så tilbage til betjenten og han siger så at det ikke passer og at han har video på det, jeg ser så videoen og så kan man tydeligt se at han har prøvet og få chaufføren til at stoppe. Jeg giver chaufføren ban i en uge / 7 dage med grunden ”Lyver for staff | (bevis materiale)

 

Scenarie 3: Bruger 1 kalder på staff med grund ”Svinger med et prop på vejen” jeg kommer hen til borger 1 hvor han siger at borger 2 (Eller navn) svinger rundt med et prop på vejen, jeg kommer hen til borger 2 hvor jeg kan se han stadig er i gang jeg trækker ham ind til siden og spørger hvad det lige er han laver, han siger ”jeg leger” så siger jeg mmmmn det kan jeg se og du får jail i 300 sekunder pga propabuse og siger han skal læse alle regler inden han går i gang med at spille igen.

 

Scenarie 4: Bruger 1 kalder staff med grunden ”Misbrug af horn” jeg kommer hen til bruger 1 som så forklare situationen med at bruger 2 bruger hornet uden grund i lang tid jeg snakker så med bruger 2 da han er i nærheden og spørger ham så hvorfor han gør det, han siger så ”det er bare sjovt at gøre” jeg giver ham så carban i en time med grunden ”Misbrug af hornet” og fjerner så hans bil.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan en del pga. nogle videoer(Maaarcus), men skal nok lige have lært jeres system igennem. Jeg kan de basale så som !jail, !cb, !unjail, !goto og lidt flere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt lige såvel mundtligt. Jeg har en professionel mikrofon som lyder perfekt, i kan tage en lyd test fra min youtube kanal og fra nogle ban request (yt: https://www.youtube.com/channel/UCeV0mGTH4ntJILicRc_Yj8w?view_as=subscriber )

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på i weekenden og hverdagene og tidspunkter kommer her:

Mandag: 15:00 – 18:00 (eller senere)

Tirsdag: 15:00 – 18:00 (eller senere)

Onsdag: 16:00 – 18:00

Torsdag: 15:00 – 18:00 (eller senere)

Fredag: 14:30 – XX:XX

Lørdag: XX:XX – XX:XX

Søndag: XX:XX – 18:00 (eller senere)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er spejder så jeg skal på spejderlejr fra søndag til lørdag.

Venlig Hilsen Gustav/MesterFly

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.