Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Brian Johansen


Andrs

Recommended Posts

Hej stavox staff-team. Jeg vil gerne ansøge om staff, så håber i tager godt imod min ansøgning.

 

Ingame navn: Brian Johansen

SteamID:         STEAM_0:1:71214922

IRL fornavn:    Anders

Alder:               15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har haft forskellige administrative roller som både moderator og administartor. Dette har bl. været på forskellige Minecraft servere. Jeg ved hvordan tingende godt kan blive presset nogen gange. Jeg har prøvet at være alene hvor at der var 5-6 personner der havde brug for hjælp på samme tid, alt imens der var en hacker, jeg også skulle tage mig af. Jeg vil mene at jeg kan klare presset situationer på en god måde og holde hovedet koldt. Jeg er klar over at det med at være staff ikke altid vil være lige "nemt". Jeg er også indforstået med at hvis jeg bliver staff, vil jeg ikke altid kunne lave rp, da det er vigtigtere at hjælpe de andre spillere på serverende.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af staff-teamet, fordi jeg gerne vil hjælpe til her på Stavox. Det er vigtigt at kunne holde hovedet koldt og klare presset situationer, Hvilket jeg vil mene jeg kan gøre. Det er også vigtigt at kunne se retfærdigt og objektivt på tingende. Dette mener jeg også at jeg kan gøre. Jeg har på nuværende tidspunkt lidt over 500 timer inde på Stavox. Jeg vil derfor mene at jeg kender til lidt af hvert. Jeg har også været i et par cases, og har oplevet hvordan det fungere. Jeg kan tilpasse mit sprog, så alle kan forstå mig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har desværre ikke kendskab til ULX - men jeg har været inde og søge på det, det virker lidt lige som andre former for administrative tools. Jeg vil mene at jeg er meget lære nem, så dette med ULX, skulle ikke være et problem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg er god til at formulere mig ordenligt og kommunikere med andre. Jeg bruger helst min mic da dette går hurtigere end at skrive og at jeg bedst kan formulere mig med ord.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan umildbart tit være på. Jeg går lidt lang tid i skole som kan ses nedenunder, men kan alligevel være på i nogle timer i hverdage. I weekenderne kan jeg være mere på, da jeg ikke skal i skole der.

Her er de tidspunkter jeg kan være på:

 

Mandag - Torsdag: 15.45 - 21.00

Fredag   - Lørdag:   Når jeg vågner -  23

Søndag:                    Når jeg vågner -  21

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke så meget andet end at jeg håber du tager godt imod min ansøgning.

 

-Anders

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.