Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff - ansøgning


M4LTH3

Recommended Posts

Ingame navn: Maltheersej

 

SteamID: STEAM_1:0:100460162

 

IRL fornavn: Malthe
 

Alder: 13.5 År 03/07/2005

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 Ja, jeg har været staff inde på et par servere så jeg vil sige jeg har rimlig meget erfaring med admin-jobs. jeg følge reglerne er rimlig god til at udtale mig om tingene.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi at jeg vil rigtig gerne hjælpe folk med cases og bare i det hele taget hjælpe folk. har 900 timer på stavox og har spillet siden stavox server 3 var der. har altid gerne ville være admin på en god server. jeg kommer til at side på serveren meget (Rigtig meget) og bare side og chill og tag ceses

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, har rimlig meget kendskab til ULX har også ejet min egen server og skulle sætte alt op selv uden nogle da jeg var den eneste der kunne finde ud af det 😄

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv mene at jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt som sagt har været admin på et par servere. bruger næsten kun min mic og syntes selv der er meget god og skralder ikke.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15.00 - 22:00

Tirsdag: 15:00 - 22:00

Onsdag: 15:00 - 22:00

Torsdag: 15:00 22:00

Fredag: 15:00 - til lang ud på natten 

Lørdag: 12:00 - til lang ud på natten 

Søndag: 12:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

jeg er en rimlig frisk dreng og går normalt sent i seng så kan være oppe sent og hjælpe med cases.

  •  
  •  
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.