Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning -  xypX


Beetle

Recommended Posts

🔷  In-game navn
xypX.

 

🔷  SteamID
STEAM_0:1:179702822

🔷 Fornavn
Hjalte.

 

🔷 Alder
15..

 

🔷 Tidligere erfaring med administrative jobs
Jeps, jeg har administrator for nogle servere efterhånden. Jeg har både været staff på MykingdomV2, Mermaid, og nogle andre servere som jeg ikke kan huske. Jeg har både også været staff på nogle enkle CS:GO servere. Og det samme med Minecraft, der har jeg også haft noget administrativt arbejde. Da jeg var staff på de forskellige servere, lærte jeg ligesom hvordan man opføre sig i case (Både som staff og unrank) Og lærte en masse om hvordan man skulle holde hovedet koldt i de pressede eller svære situationer. Jeg lærte også de basale Ulx Commands. Kender også nogle af jeres custom commands  (!visdeath, !gotocar, !visram) Osv. Mermaid`s størrelse var nok omkring 20-25 spillere. Mykingdom V2 størrelse var nok 25-30, 35 på en god dag. Minecraft servere var der omkring 20 spillere inde dagligt. På CS:GO serveren var der nok de der 15-20. Så som sagt lærte jeg en masse gode og brugelige ting der.

 

🔷 Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
Jamen, jeg synes i skal vælge mig fordi jeg altid er en glad dreng der har et smil på læben, klar til nye udfordringer og sjov. Jeg har snart efterhånden lært de fleste regler udenad. Jeg har snart de der 400 - 450 - 500 timer spillet på stavox. Så jeg synes efterhånden jeg har styr på de regler der. Jeg er et menneske der er virkelig glad for at hjælpe folk. Det startede da jeg var lille (5 år) Jeg hjalp en dame med at bære en tung kasse. Faktisk idag så gik jeg ud af bussen en gammel dame skulle forbi, med sin rollator, hun smilte til mig og sagde tusind tak unge mand. Jeg har også altid hjulpet mine kammarater i skolen/klassen. Jeg har også altid hjulpet In-Game, hvis folk har en eller form for special hjælp, så vil jeg hellere en gerne hjælpe dem på rette og bedste vej for dem. Som sagt øverst ^^, er jeg blevet rutineret til de pressede cases, som man skal kunne holde hovedet koldt i de situationer som der er behov for det. Jeg synes helt klart alle skal have en fair og god behandling, da jeg synes der ikke er noget folk skal synes der uretfærdig, der vil selvfølgelig være nogen der føler de ikke har fået en fair behandlind. Selvom jeg er i case med en ven eller et familite medlem, så vil det aldrig ske de for en fordel, på det punkt. 

 

🔷  Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeps, jeg har som sagt et bredt og meget godt kendskab til ULX. Som sagt kender jeg også jeres custom commands som i kan læse længere oppe. Da jeg som sagt har administreret op til flere servere igennem den tid jeg har spillet Garrys`Mod DarkRp, og det har jeg kun oplevet positivt / Fået positiv opbakning med. Så alt i alt et godt kendskab til ULX.

 

🔷 Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig tydeligt både mundligt og skrivtligt. Så det bliver ikke noget stort problem med den slags. Jeg vil dog helst bruge min mic så alle forstår mig ret, i nogle situationer.

 

🔷 Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
 Den tid jeg kan være på serveren Mandag: 14:30   -   21:00   -   Tirsdag 14:30 - 21:30   -   Onsdag 14:30 - 21:15   -    Torsdag 14:40 - 21:30   -    Fredag 14:30 - 01:00   -    Lørdag -  11:00 - 01:30   -    Søndag - 11:00 - 21:40. Jeg kan selvfølgelig også være på i ferien Også i den her ferie (Sommerferie) Jeg kan selvfølgelig ikke til Fødselsdag, Konfirmation. Osv. De diverse familie arrangementer.

 

🔷 Anden relevant information

Nej, ikke lige hvad jeg har at tilføje.   Tusing tak, fordi i gav jeg tid til at læse min ansøgning.    I er mere end velkommen til at kommentere nedenfor. Hvis i har spørgsmål m.m.       -xypX

Link til kommentar
Del på andre sites

Kender dig ikke rigtig og har heller ikke set dig ingame (kan være fordi jeg spiller på Rockford)

Men du virker som et englebarn som har noget at byde på så +Rep 

Men der er godt med fyld på din ansøgning og elsker dine 🔷 du vælger at bruge.

 

-Bimse

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Bimse skrev:

Kender dig ikke rigtig og har heller ikke set dig ingame (kan være fordi jeg spiller på Rockford)

Men du virker som et englebarn som har noget at byde på så +Rep 

Men der er godt med fyld på din ansøgning og elsker dine 🔷 du vælger at bruge.

 

-Bimse

Tusind tak Bimse. Sætter virkelig stor pris på det. Du har helt ret, jeg spiller mest på Evo, nogle gange Rockford, men ikke så tit. 

 

-xypX

Link til kommentar
Del på andre sites

På 04/07/2018 den 12:42 PM , Marcus skrev:

Hvor lang tid har du spillet på serveren? Synes aldrig jeg har set dig.

 

 - dit navn er temmelig sut, og super svært at udtale.

Mærkeligt du ikke har set mig ing. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.