Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Bonzia - Staff Ansøgning


Bonzia

Recommended Posts

 

Ingame navn:

Bonzia

 

SteamID:

STEAM_0:0:228404379

 

IRL fornavn:

Benjamin

 

Alder:

13 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

Jeg har endnu ikke haft chancen for at prøve at være del af et staff team i Garry’s mod endnu det er også derfor jeg vælger og søge ind til Stavox Staff team, dog har jeg været Moderator på en meget stor Minecraft server (SuperAwesome). Hvor jeg til dagligdag hjalp andre spillere, samt lærte at være på et hold med andre personer med forskellige holdninger, meninger og måder at tænke på . Her lærte jeg at kommunikere og forstå hvordan man holder en samtale og tager beslutninger alene og i grupper.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg ville gerne være en del af dette staff team fordi at jeg kan holde mit hoved kold. og jeg er en person som lytter til alle´s forklaring, og jeg er en hjælpsom person, som står klar rigtig hurtig. jeg har prøvet og være en del af et andet slags staff team, Selvom jeg er en af de lidt nyere spillere her på serveren, har jeg godt styr på reglerne. Og forstår hvad det kræves af en hvis man bliver valgt ind som staff. Jeg ved godt der kan være meget press på serverene og cases her i sommerferien men hvis jeg bliver valgt ind ville jeg tage det som det nu kommer. og eftersom jeg måske skal på ferie i 2 uger, så kan jeg være på i 4 uger og hjælpe til, ovs. Jeg har erfaring inde for at tage beslutninger og arbejde sammen med andre personer osv. jeg er mere kvalificeret end andre, fordi jeg har erfaring i staff arbejde. jeg er en person som er glad og lytter til alle sider af casen/historien. jeg tager mit  staff arbejde seriøst, og ikke fjoller rundt. 

 

Har du kendskab eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har som sådan ikke rigtigt det store kendskab til ULX, dog har jeg set nogen videoer med det og tænker at det nok til en god start. Jeg er meget lærenem og behøver ikke for mange forklaringer på de simple ting. jeg har styr på de fleste commands så det er heller ikke noget problem

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mikrofon hele tiden ingame, i cases osv og bare når jeg snakker med andre folk på Teamspeak. Jeg ville selv mene at jeg har styr på det mundtlige og skriftlige og har ingen problemer med at skrive til folk, hvis de for eksempel ikke kan høre mig, eller deres mic ikke fungere ordentligt.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Nej jeg går ikke til en sport, og har fri klokken 15:00 hver dag og har mulighed for at være på en 1 time efter eller før. Jeg er aktiv både i weekenderne og efter skole. Selvfølgelig er jeg en del mere aktiv i weekenden på grund af jeg godt kan lide at gå i seng til en rimelig tid. som også kan blive til klokken lort om natten

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en helt normal fyr, som kan lide at spille Garyrs mod og gerne ville hjælpe serveren og dens spillere. Jeg har ingen fysiske eller psykiske problemer og er bare frisk til at give en hjælpende hånd.

 

 

 

 

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning, hav en god dag:)

Mvh Bonzia

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Jakob skrev:

Du skriver rigtig tit "og"

Hans ansøgning er 616 ord (med skabelon) og han bruger 27 og'er.

Hvilket vil sige at han hver 22,7 ord bruger et og. Ville nu ikke sige at det er ''rigtig tit''

 

12 minutter siden, Jakob skrev:

Jeg tror mange som ansøger har erfaring med staff før hen.

Så fordi at andre nævner at de har andre kvalifikationer fra andre servere, så må han ikke informere omkring den gang han var staff?

Det synes jeg sgu er et lidt Bullshit argument. 

 

Bonzia, jeg giver dig +rep

 

pga du er flink og virker til at kunne passe jobbet helt fint. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Bims skrev:

Hans ansøgning er 616 ord (med skabelon) og han bruger 27 og'er.

Hvilket vil sige at han hver 22,7 ord bruger et og. Ville nu ikke sige at det er ''rigtig tit''

 

Så fordi at andre nævner at de har andre kvalifikationer fra andre servere, så må han ikke informere omkring den gang han var staff?

Det synes jeg sgu er et lidt Bullshit argument. 

 

Bonzia, jeg giver dig +rep

 

pga du er flink og virker til at kunne passe jobbet helt fint. 

Tak Bims 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Jakob skrev:

Hej Bonzia! Jeg har nogle ord til dig.

 

Du skriver bla. på et tidspunkt:

Jeg tror mange som ansøger har erfaring med staff før hen.

Ikke for at være ond, men der er rigtig mange grammatiske fejl i din ansøgning, fx. Du skriver rigtig tit "og" istedet for at bruge et komma når nu nævner dine kvalifikationer.

 

Men overall fin ansøgning og held og lykke

 

Neutralt rep.

Lad vær at ret på andres stavning før du selv har styr på den 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey, nu må du ikke blive sur:

 

Du er voldsomt opmærksomheds krævende fra staffs i chatboksen, og du er underlig. Du har lavet et fucking spørgeskema om hvad folk laver i deres dagligdag, om de laver mad i hjemmet osv.

 

Jeg synes du for anderledes til at kunne påtage dig jobbet.

 

Du skriver nærmest kun non sense i hvorfor du er mere kvalificeret end andre.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, SimoN skrev:

Hey, nu må du ikke blive sur:

 

Du er voldsomt opmærksomheds krævende fra staffs i chatboksen, og du er underlig. Du har lavet et fucking spørgeskema om hvad folk laver i deres dagligdag, om de laver mad i hjemmet osv.

 

Jeg synes du for anderledes til at kunne påtage dig jobbet.

 

Du skriver nærmest kun non sense i hvorfor du er mere kvalificeret end andre.

 


Hmm. Dette kunne blive til endnu en John Frandsen? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Toby Pedersen skrev:

+REP

- Du virker som en flink, moden og hjælpsom, så altid er klar på at give en hjælpende hånd.

- Nogen gange kan du virke som troll, men du kan også tage ting seriøs, når det gælder.

- Synes du fortjener en plads på holdet.

Tusind tak Toby, glad for at dine ord kommer for dig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.