Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - ^9Mathias - Mathias


^9Mathias

Recommended Posts

Ingame navn

^9Mathias


SteamID: 

STEAM_0:1:157933024


IRL fornavn: 

Mathias


Alder:

12 - 24/11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har tidligere erfaringer med admin arbejde på/i forskellige servers/spil. Jeg har en del erfaring fra GTA V RP også kendt som FiveM. I FiveM har jeg været staff på 6 servere. Det er både mindre og større servere jeg har været staff på. Jeg har været staff på en server der hedder GoldenRP som var ok stor men ikke en af de største. Efter den lukkede blev jeg Supporter og kæmpede mig op til Admin posten på en server som også var rimelig stor men fik til sidst nok af den. Efter det blev jeg Supporter på nogle andre små servere men der var ikke så meget og lave så smuttede igen fra nogle af dem og andre lukkede pga. ejerne ikke gad den. Så blev jeg staff på en ny opstartet server men inden længe var der 2000+ spillere der havde været inde på serveren. Ejeren af den server solgte den så videre eftersom at der var for mange hacker angreb, for meget FailRP og generelt bare dårligt RP. Så ja jeg vil selv sige at jeg har lidt erfaring

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg har en del erfaring med staff arbejde. Normalt så spiller jeg meget men har skåret lidt ned på det eftersom at der nogle steder i Danmark (B.la. her hvor jeg bor) er kommet godt vejr. Men jeg vil stadig selv sige at jeg spiller en del. Hvis folk snakker grimt og sådan noget holder jeg stadig tonen og vil spørge ind til hvorfor han snakker grimt til mig. Hvis han bare bliver ved kan han så få en fair staf.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Jeg synes selv jeg er moden i forhold til min alder.

- Jeg spiller meget på Stavox.

- Jeg har meget erfaring inden for admin arbejde.

- Jeg er lærenem.

- Jeg kan tåle at folk snakke grimt til mig.

- Jeg har 800+ timer med RP. (Ikke kun inden for Gmod)

- Jeg har ikke noget imod at en case tager lang tid.

- Jeg spiller først RP når der ikke er mere admin arbejde. (Jeg kan sagtens stoppe med at spille RP fordi der kom en admin case)

- Jeg ser mig selv som en positiv person som stortset altid er i godt humør.

- Jeg snakker pænt til andre spillere.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej, jeg har ingen erfaring med ULX men skal nok få det lært hurtigt da jeg selv synes jeg er lærenem. Jeg har dog lidt erfaring med de forskellige commands der er eftersom at jeg har set nogle admin videoer hvor de bruger det. Men igen skal nok få det lært hurtigt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundligt. Når jeg arbejder som staff og nogle ikke helt forstår det førstegang så prøver jeg og formulere det på en anden måde så de kan forstå det og normalt så lykkes det. Så det vil jeg selv sige jeg er og det er for det meste også det jeg kan forstå på andre spillere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30-17:30 cirka (17:30 Skal jeg spise) og så igen 18:00-20:00 cirka.

Tirsdag: 15:30-17:30 cirka (17:30 Skal jeg spise) og så igen 18:00-20:00 cirka.

Onsdag: 15:30-17:30 cirka (17:30 Skal jeg spise) og så igen 18:00-20:00 cirka.

Torsdag: 15:30-17:30 cirka (17:30 Skal jeg spise) og så igen 18:00-20:00 cirka.

Fredag: 15:30-17:30 cirka (17:30 Skal jeg spise) og så igen 18:00-Til jeg skal i seng.

Lørdag: 08:00-Jeg skal i seng.

Søndag: 08:00-Jeg skal i seng.

(Går normalt i seng 23:00 cirka)

ALT DETTE KOMMER AN PÅ OM JEG SKAL NOGET NOGLE AF DAGENE!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg skal i sommerhus i uge 29 og 31. Men ellers er der ikke så meget andet relevant information.

 

Tak fordi at du ville læse min ansøgning! 

Håber du kunne lide min ansøgning!

 

Hvis du/i har nogle spørgsmål er du mere end velkommen til at skrive en lille kommentar med spørgsmålet så vil jeg svare så snart jeg ser det 😄

 

Vi ses! // ^9Mathias // Mathias

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

vil ikke være ond. God ansøgning men det der giver mit -rep er at jeg aldrig har set dig online? Ikke i gmod ikke på forum?

spiller selv på rockford du kan jo spille på evocity. Har du nogle frihedsinteresser? Sport af en art der også kunne gøre noget ved dit skema? Når du skriver du ville stoppe dit rp pga. case mener du så med at du er midt i et raid og så du bare smutter i case?

 

HELD & LYKKE

 

// MRBIG ~ MR.B

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

-Rep

 

vil ikke være ond. God ansøgning men det der giver mit -rep er at jeg aldrig har set dig online? Ikke i gmod ikke på forum?

spiller selv på rockford du kan jo spille på evocity. Har du nogle frihedsinteresser? Sport af en art der også kunne gøre noget ved dit skema? Når du skriver du ville stoppe dit rp pga. case mener du så med at du er midt i et raid og så du bare smutter i case?

 

HELD & LYKKE

 

// MRBIG ~ MR.B

Nej, jeg vil ikke stoppe RP midt i raid :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, ^9Mathias skrev:

Nej, jeg vil ikke stoppe RP midt i raid 😄

Ked af at ødelægge det for dig, men det kan du sgu blive nød til.

Altså hvis du mener at gå i case og derefter komme tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Bims skrev:

Ked af at ødelægge det for dig, men det kan du sgu blive nød til.

Altså hvis du mener at gå i case og derefter komme tilbage.

Der er vel andre admins så at jeg ikke lige tager en case fordi at jeg er midt i et raid gør vel ikke det storre eller hvad?
Det er jo også bare min mening om det :D Hvis der bliver sagt noget skal jeg nok gå i admin case istedetfor raidet :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ^9Mathias skrev:

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg har en del erfaring med staff arbejde. Normalt så spiller jeg meget men har skåret lidt ned på det eftersom at der nogle steder i Danmark (B.la. her hvor jeg bor) er kommet godt vejr. Men jeg vil stadig selv sige at jeg spiller en del. Hvis folk snakker grimt og sådan noget holder jeg stadig tonen og vil spørge ind til hvorfor han snakker grimt til mig. Hvis han bare bliver ved kan han så få en fair staf.

 

4 timer siden, ^9Mathias skrev:

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Jeg synes selv jeg er moden i forhold til min alder.

- Jeg spiller meget på Stavox.

- Jeg har meget erfaring inden for admin arbejde.

- Jeg er lærenem.

- Jeg kan tåle at folk snakke grimt til mig.

- Jeg har 800+ timer med RP. (Ikke kun inden for Gmod)

- Jeg har ikke noget imod at en case tager lang tid.

- Jeg spiller først RP når der ikke er mere admin arbejde. (Jeg kan sagtens stoppe med at spille RP fordi der kom en admin case)

- Jeg ser mig selv som en positiv person som stortset altid er i godt humør.

- Jeg snakker pænt til andre spillere.

Du svarer på det samme spørgsmål 2 gange?

 

Men overall, fin ansøgning. Ser dig sjældent inde, som du også skriver "Har skruet lidt ned for det" Har set dig af og til og der har du været flink nok.

Men siden jeg ikke kender dig godt nok så bliver det et Neutralt rep.

//Polle

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Jakob skrev:

 

Du svarer på det samme spørgsmål 2 gange?

 

Men overall, fin ansøgning. Ser dig sjældent inde, som du også skriver "Har skruet lidt ned for det" Har set dig af og til og der har du været flink nok.

Men siden jeg ikke kender dig godt nok så bliver det et Neutralt rep.

//Polle

 

Det er cirka 2-4 timer jeg har sat ned om dagen :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.