Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin ansøgning - køter


RealKoeter

Recommended Posts

Ingame navn: Køter


SteamID: STEAM_0:1:93834227

 

IRL fornavn: Lucas

 

Alder:17 (26.01.01)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: : jeg har flere erfaringer på andre servere. fx Mermaid og Cosmos jeg mener jeg var headadmin eller superadmin på mermaid, jeg er det ikke mere da de lukkede. jeg har selv roddet med mange ulx commander og andet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har prøvet det før og har ingen spillere som jeg ikke kan li, jeg syntes selv jeg forholder mig venner med alle, da jeg selv hader at være uvenner med folk. jeg har prøvet det før og jeg har erfaring med at holde mit hovedet kold. jeg høre begge partere af cases da jeg ikke syntes det er fair at man kun høre en side og tager efter den. jeg følger reglerne og læser dem til igennem for at forfriske dem, jeg er ligeglad om det er et gangmember eller venner hvis de bryder reglerne får de den straff de skal have, for hvis jeg begynder på at give dem et fri kort ville alle have det, og syntes ik det er fair da der er regler for at overholde dem. jeg er ikke uvenner med nogen admins, syntes at alle admins klare sit job godt og ville gerne være en del af det BEDSTE STAFF TEAM. jeg har næsten spiller på serveren i over 1000+ timer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har tidligere erfaring til ULX men det er dog 2-3 år siden men mange ting sidder i hovedet, men jeg er meget lære nem og husker ting rimelig godt. så ingen problem med at lære nye ting. som sagt har jeg været omkring headadmin på mermaid og second co-owner af cosmos for et stykke tid siden. og ville gerne lære en helt masse nyt hvis jeg ikke vist det er forvejen 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv jeg kan formulere mig godt, hvis en ikke forstår hvad jeg mener bliver jeg til at han/hun forstår hvad jeg mener så de ik sidder og ik ved hvorfor de får sin straff og hvad de har gjort forkert. 

Jeg bruger RIGTIG meget min mic og jeg elsker at snakker. Lige pt har jeg en "Blue snowball" men regner med at købe en bedre en når jeg får penge til det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag-Torsdag: Efter kl 16:00

Fredag: efter kl 15:00

Weekender kan jeg tit være på, men er skilsmisse barn så nogen weekender kan jeg ik

Der jeg arbejder skal jeg nogen gange have lørdag og søndags vagter men der kan jeg komme på ved 16:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har prøvet at være admin så jeg ved godt hvor hårdt det kan være så der er jeg mere sikker på at jeg nok skal klare den. jeg tager min roller seriøst og ville gøre alt for at få folk glade og få en god oplevelse på Stavox. ellers ikke lige noget som i ikke allerede har læst i ansøgningen 🙂

 

Tak! ❤️ fordi du læste min ansøgning! har brugt meget tid på den, men hvis i føler jeg mangler noget så gerne skriv en kommentar. skriv gerne noget positiv/negativ kritik så jeg kan ændre op på det. SES FORHÅBENTLIGT PÅ TEAMET !<3 køter OUT!!!!! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.