Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Jens Jacobsen


Jens Jacobsen

Recommended Posts

Ingame navn:

Jens Jacobsen
SteamID: 

copy to clipboardSTEAM_0:1:100975629
IRL fornavn:

Magnus
Alder:

14 år gammel, Fødselsdag den 25 december og født i 2003

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej. Men har set meget på hvordan andre har, gjort hvilket har givet mig lidt en ide om hvordan det er.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg vil gerne være på staff teamet, fordi jeg gerne vil være med til at gøre en forskel for folk, som spiller på serveren, så alle får en god oplevelse.

Jeg har spillet Gmod, i ca. 190 timer og ca. 150 af dem er på Stavox - Rockford.

Jeg er god til at være forståelig i mit sprog, så folk fra alle aldre kan forstå hvad det er jeg prøver at forklare/siger til dem.

Jeg vil altid tage cases seriøst.

Jeg vil altid tage cases i stedet for RP så vidt som muligt.

Jeg bliver ikke sur eller presset af case situationer, hvor nogle måske ville være sure eller meget fustrerede over noget.

Jeg er meget stille og rolig som person, men der er selvfølgelig også plads til sjov.

Hvis der har været nye spiller på serveren, som ikke helt forstod eller havde læste reglerne, så har jeg altid lige mindet dem om at man fx. Ikke lige måtte gå tilbage til det sted som man er død, da du har fået NLR som står for new life rule. Så de til en anden gang ved det

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej, Jeg har ikke så meget kendskab til ULX. Men kender godt de mest mest  som !goto.

Hvis det er at min anmodning bliver accepteret, vil jeg heller end gerne bruge mere tid på at lære ULX bedre at kende.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg vil selvfølge bruge min mic så meget som muligt. Hvis det ikke kunne lade sig gøre, så formulere jeg mig så godt som muligt på skrift eller besked. 

Har en Razer Seiren Pro Mikrofon så min lyd burde være fin nok. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:00-22:00

Tirsdag: 15:00-22:00

Onsdag: 15:00-22:00

Torsdag: 15:00-22:00

Fredag: 14:00-02:00

Lørdag: På hvilket som helst tidspunkt af dagen eller natten.

Søndag: Når jeg står op til 22:00

I sommerferien er det ikke begrenset, der kan jeg komme når jeg har lyst.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har et job på om mandagen så kan nok ikke komme på så meget der.

 

 

Tak for at tage jeres tid til at læse min ansøgning. Håber i kunne lide hvad i læste.;D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.