Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Holzt nielsen staff ansøgning :) (edit)


Recommended Posts

Ingame navn: Holzt Nielsen
SteamID: STEAM_0:0:156285675
IRL fornavn: Rasmus
Alder:  Blevet 13 her den 9 marts :)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Altså jeg har været staff på en masse forskellige spilservere alt fra arma 3 til dayz til gmod og en masse andre spil. Jeg bruger dog mest tid på Gmod lige pt. Ja jeg har været mod på artoxservers og der har jeg fået en masse hjælp med ulx og de ting og på min storebrors gamle server var jeg med ejer, jeg fik en masse viden og tips og tricks omkring ulx og binds til noclip og goto og alle de commands der nu er. Så ja han har lært mig en masse ting om gmod og hvordan man gjorde de forskellige ting og brugte commands :).

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har rimeligt meget viden om spillet og jeg er i en god alder hvor jeg godt kan være seriøs og godt kan være med til at fjolle rundt med de andre spillere og derfor lave et godt stykke rp. Jeg er også virkeligt god til at holde masken vis jeg fx. blev pissed af af en af spillerene som staff(vis jeg får det) så er det rimeligt nemt for mig at styre mig og ikke blive sur og begynde at svine spilleren til. i skal også vælge mig fordi at jeg er god fagligt og jeg er virkeligt hurtig på tasterne og rigtigt god til at stave og læse og fordi at jeg ingen sygdomme har og jeg vil kunne være meget på serveren :)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja som sagt havde jeg lært lidt af min storebror og fra serveren artoxservers. Jeg kan umiddelbart alle commands i hovedet men selvfølgelig får jeg ikke særligt meget brug for dem da serveren har dette smarte case system :).

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mikrofon i roleplay da jeg synes det er urealistisk ikke at gøre det. Som sagt er jeg fagligt meget fremad og er virkeligt god til at stave og læse. Jeg har også som sagt siden 0 klasse været rigtig god fagligt :). og ja jeg er også rigtigt god i det danske sprog :).

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Nu er det jo sommerferie :). Jeg kan være på fra 09:00 til 02:00 Dog med Mange pauser da jeg lige har fået hvalp :).

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Det tror jeg umiddelbart ikke rigtigt :).Tak fordi i gad at tage jer tid til at læse min ansøgning :)

 

----EDIT---

Da min oldefar igår kl 22:04 gik borte kommer  ´jeg ikke til at være lige så aktiv som jeg plejer... Det har påvirket mig virkeligt meget og jeg har haft det virkeligt dårligt med det da han virkelig var et forbillede for mig 😕 Kommer stadig til at spille på serveren bare ikke så meget (i må godt spørge ind til det men vis ikke jeg svarer så er det fordi det er lidt hårdt for mig for tiden) Tak fordi i forstår det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.