Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ans - ManiPou aka Lucas


ManiPou

Recommended Posts

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingame navn: ManiPou
SteamID: STEAM_0:0:80760757
IRL fornavn: Lucas    
Alder: 13

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jeg har haft min egen lukket server hvor jeg sad og testede admin commands osv, og lærte alle commands ca. Fx !goto !bring !return !jail !menu !logs. Jeg har ihvertfald brugt meget tid på det.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spillet RP siden 2016 hvor jeg startede med DarkRP og der efter spillede ArmaRP på Armadillo og lidt DaniaGaming osv. Og jeg løber ikke rundt og misbruger mine admin krafter og ville høre hvad de højre ranket staff og fx ville ikke svare igen. Jeg ville bruge meget tid på at opklare en admin case istedet for bare at fx "Hej er du blevet rdm'et 2 sek tp* Hej du har rdm'et ham er det rigtigt, ja tp* okay jeg har jailet ham du for dine ting tilbage osv ses" så ville jeg gøre prøve på at få så meget ud af casen som muligt. Mens jeg er online ville jeg sådanset altid være staff og tage cases fordi det syntes jeg også er lidt federe, men samme tid er det også fedt nogengange at være normalt arbejde. Jeg ville hjælpe dem som kalder admin så meget som jeg kan så de fleste civile på serveren ville kunne lide at være på serveren så vi kan få de fleste som ikke er så god til rp til at læse regler eller få dem ud som rdm'er med vilje så vi kan skaffe noget rigtigt godt rp og fx få politiet til at køre efter reglerne så de ikke bare køre som de ville og derefter arrest folk/give bøder til folk fordi de ikke køre efter reglerne når politiet selv mange gange ikke køre efter reglerne. Jeg ville ihvertfald gerne være med til at lave en stor ændring på det så dem som kommer ind på serveren for at lave RP for det RP som de ville have 😄 håber nogen staff også ville være med til at lave den ændring som sikkert ville betyde rigtigt meget for serveren.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg testede det og så mange episoder på youtube med det på min lukket server. "Jeg brugte ca 4 timer på at se videoer med det osv" Der er fx !goto - !Goto For at tp til en i fx en case, !Bring For at tp en hen til sig selv i en case, fx !Slay for at dræbe en, !Return for at tp en hen til det sted han  var inden han blev fx tp'et, !jail for at sætte en i jail i fx nogen sekunder hvis han/hun fx har brudt en regel på serveren, !logs for at se hvad der er sket fx arrest's og dræb osv, Og !menu for at åbne ulx menuen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er bedst mundtligt regner jeg med men jeg kan begge dele og jeg ville helst foretrække mundtligt fordi der ville jeg nok kunne forklare mange ting bredere.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg ville selvfølgelig være på serveren så lang tid som muligt og være på fx hvis i mangler nogen staff på serveren fordi der er ikke så mange online. Men jeg regner med at jeg ville også joine serveren i hverdagen men jeg regner med jeg har mest tid i weekenden.

Men her i sommer ferien ville jeg have meget meget mere tid til at være inde på serveren helst som staff 😄

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er ikke den type som løber rundt og fx laver min stemme om så jeg fx lyder som en fra udlandet eller noget jeg ville bruge min normale stemme. Og jeg er ikke den type som svare folk igen jeg gør for  det meste det de andre staff's siger hvis de spørger.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Håber at min ændring har forbedret min ansøgning jeg har brugt næsten 2 timer på den
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Emoyly skrev:

Du har et døgn til at gøre noget mere ud af din ansøgning.

Hvis du ikke gør betydeligt mere ud af din ansøgning, indenfor den ovenstående tidsramme, vil din ansøgning blive afslået.

 

Håber min ændring på ansøgningen har gjort den meget bredere 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.