Hop til indhold
Stavox

[Solved] Chuck Norris - Klage


Hancock

Recommended Posts

Dit ingame navn: Hancock

Dit SteamID: STEAM_0:0:80027408

 

Staff ingame navn: Chuck Norris

Staff SteamID: STEAM_0:0:39323916

 

Forklar situationen: Jeg CDM en person, fair, når jeg så vil forklare mig selv og hvorfor det skete forlader han bare selvom han sagde "Med mindre du har noget og sige selvfølgelig"

 

Bevis:

 

@Chuck Norris Du må også meget gerne forklare dig selv her i kommentare, så skal jeg forsøge at lade vær med at smutte.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis problem er det så? I hvert fald ikke mit.

Jeg kunne ikke høre en lyd af hvad du sagde, så jeg tænkte bare du ikke havde nogen kommentar, det sker en gang i mellem at folk ikke svare og bare står og venter på sin straf så de kan komme videre.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som man meget tydeligt kan høre i videoen, kan Chuck ikke høre dig. Det er meget tydeligt at han ignorerer alt du siger, hvilket jo meget tydeligt viser at han ikke kan høre dig.

Det er nok meget muligt at enten Chucks lyd ikke har virket ordentligt, eller at dit Gmod måske har valgt den forkerte mikrofon (Det sker engang imellem).

Det er i hvert fald meget tydeligt at Chuck ikke med vilje har valgt at ignorere dig. Det er selvfølgeligt en lidt ærgerlig situation, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Btw jeg håber fandme ikke at det er den der opløsning du spiller Gmod i. Holy fuck det ligner lort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.