Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MR Crag - Staff Ansøgning.


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: MR Crag.


SteamID: STEAM_0:1:179702822


IRL fornavn: Hjalte


Alder: Jeg er 15 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været staff på nogle forskellige servere. Jeg har været staff på MykingdomV2 Størrelsen på den var Ca. 20 - 30 spillere inde hver dag. StarCity. Størrelsen på den var nok 20 - 25 spillere inde hver dag. Sky-Zero Har jeg ansøgt jeg blev accept, men derefter lukkede den. Jeg har lært en del om ULX, alle de relevante commands Fx. Goto, Jail, Bring, Jailtp osv. Lærte også hvordan man skal holde hovedet koldt i svære eller stressede situationer. Jeg lærte også hvordan man håndterede de forskellige ting Fx. hvis der er en der siger "Dø i et hul" Ligesom fik en oplæring på de forskellige servere her, og vil selføgelig også se frem til en oplæring her inde hvis jeg bliver acceptet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi. Jeg som sagt har Brugt / Lagt meget tid i mine ting og håndtering af de forskellige til som er relevante. Men jeg er ellers en dreng med smil på læben hver dag, altid klar på nye og spændende ting som man helt sikkert kan få inde hos jer. Jeg brander og elsker virkelig også for at hjælpe andre mennesker det er det jeg helst vil i verden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har som sagt arbejdet med det et par gange. Jeg ved ikke om jeg skal kalde det "Mega" godt men jeg synes efterhånden at det er ved at blive  rigtigt godt. Man kan selvfølgelig altid blive bedre til ting. (Kort sagt kan jeg de fleste ting der har med ULX at gøre).

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg vil selv sige jeg er god til at argumentere for min sag, også for lidt mindre børn så de forstår det helt rigtigt. Jeg synes også jeg er god til at formulere mig skriftligt, hvis der er behov for det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går til fodbold to gange om ugen (Mandag, Onsdag) Men ellers alle ugens dage både i weekenden og helligdage. Der vil selvfølgelig være fødselsdage, fester, Konfirmationer osv. Men ellers det meste af tiden, i weekenden og ugens dage.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige hvad jeg synes der er relevant lige nu. Ellers må i have en fortsat god dag & aften.   - MR Crag

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.