Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøning - Gustenberg


Gustenberg

Recommended Posts

Ingame navn: Ingame hedder jeg "Gustenberg"

SteamID: STEAM_0:1:92426024

IRL fornavn: Jeg hedder August.

Alder:  Jeg er 13 år. Jeg har fødselsdag d. 18 Juni 2004 "7 klasse"

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  

 

Ja det har jeg. Det er det jeg virkelig brænder for inden for spil. Det med at hjælpe andre og løse problemer.

 

Jeg har næsten været i administrative jobs uafbrudt i 3 år indtil jeg besluttede mig for at prøve et nyt spil af.

De seneste 3-4 måneder har jeg holdt pause da jeg har skiftet “main” spil.

Tidligere samt der hvor jeg har alle mine erfaringer fra Minecraft. Jeg har dedikeret ekstremt meget tid til de opgaver jeg har haft i de seneste par år.

 

Jeg har været en lang række forskellige ranks helt fra de laveste til de højeste - På en række forskellige servers med alt fra 10-120 inde.

Jeg er derfor vant til at håndtere pressede situationer også selv om minecraft ikke har den fantastiske voice chat som Gmod har da vi i stedet bare bruger Teamspeak eller den ign. chat som der bliver skrevet i hele tiden.

 

Som sagt har jeg været alt fra det laveste rank “hjælper” til at have været administrator hvilket har givet mig et godt indblik i hvordan leder et staff team samt hvordan man opfører sig overfor spillerne.

 

Jeg har aldrig været staff på en garrys mod server men det har altid været et ønske lige siden dengang jeg startede på at spille stavox.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

 

Jeg skal være en del af jeres staff team fordi jeg kan tilbyde jer en masse!

Jeg kan blandt andet tilbyde jer følgende:

 

  • En ung og engageret dreng.

  • Jeg er meget moden - Det får jeg da i hvert fald af vide.

  • En gut der dedikerer meget af sin tid til Stavox - På tidspunktet jeg skriver denne ansøgning har jeg spillet Garrys mod på stavox i 326 timer

  • En erfaren staff (godt nok ikke inden for gmod).

 

Derudover skal i vælge mig fordi jeg er en flink fyr, som jeg tror ville passe godt ind i staff teamet.

Jeg er altid klar på at hjælpe og jeg smider gerne hvad jeg har i hænderne for at hjælpe  spillerne/staff teamet.

Lige siden jeg startede med at spille Stavox vidste jeg at jeg gerne ville være staff. Det er det jeg brænder for - at lave noget og hjælpe andre.

Jeg har spillet en del gmod og kender alle reglerne.

 

Dengang jeg startede var jeg en mega noob ligesom jeg tror alle andre var - Men jeg fik hjælp af staffs og spillere. Jeg vil gerne være HAM der gjorde forskellen for mig, ham som fik mig til at blive en del af (i mine øjne)  et af danmarks absolut fedeste community.

 

Det er ham jeg stræber efter at være - ham som alle bliver glade for at møde in game.- ham som gør sit bedste.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi at jeg:

 

  • Har meget erfaring.

  • Er moden.

  • Kan finde ud af at formulere mig mundtligt og skriftligt.

  • Kan reglerne.

  • Ønsker at hjælpe spillerne.

  • Er retfærdig ligemeget om det er mine venner eller en af tilfældig spiller.

  • Kan klare det pres der er som staff.

  • Er “ligeglad” med om folk sviner mig til dog til en grænse.

  • Jeg er neutral i alle case.

 

Derudover er jeg mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi jeg er engageret, samt jeg ikke ønsker at misbruge mine magter.

Jeg ansøger ikke for at få gratis vip, for at få magt eller hvad mange andre ansøger for men derimod for at hjælpe spillerne, for at holde styr på regelbryderne og for at være med til at skabe et bedre community!

 

Min personlige opfattelse af hvor jeg står i communitiet er udemærket. Jeg mener ikke jeg på nogen måde er en spiller der bliver set ned til men jeg er heller ikke en af dem alle kender. 🙂 Så i forhold til hvor meget jeg spiller mener jeg min placering i communitiet kan forøges men samtidigt er den ikke dårlig. 🙂

 

Jeg er mere kvalificeret end de andre fordi jeg virkelig brænder for det her og vil for enhver pris gøre mit bedste.

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Som sagt har jeg aldrig været staff i et garrys mod community, men lidt kender jeg dog godt til ULX

Jeg kan alt basic fx. Jail, Ban, Removeprop/car, Goto, Bring, osv.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ja det synes jeg helt absolut. Jeg er en af de personer der snakker forholdsvis meget og derfor har jeg anskaffet mig en god mic. Jeg har en blue snowball som jeg bruger på ts og ingame 🙂

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg kan med få undtagelser altid være på.

Da jeg går i skole.

Skole Skema:

Dage

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Skolestart

09:00

8:15

10:00

8:15

8:15

Fri

13:30

13:30

15:15

14:30

12:45

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er ikke et englebarn - Jeg prøver på at holde mig straffri men førhen har jeg haft nogen straffe, det beklager jeg og mere kan jeg desværre ikke gøre. Hvis jeg kunne gøre noget for at rode bod på mine straffe ville jeg absolut gøre det.

 

 

Tak fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning! 🙂 Det sætter jeg meget pris på, nu håber jeg bare i nød den og så er i meget velkomne til at komme med jeres mening.

 

Med venlig hilsen

 

August / Gustenberg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, ✪ Nikolai skrev:

-Neutralt rep

 

- virker flink de gange jeg har mødt dig

 

Mange tak, for det Nikolai

3 timer siden, creaMY skrev:

Neutral

  • Du er aktiv, dog mest på Rockford.
  • Du snakker meget og er venlig at snakke med.
  • God og lang ansøgning.

Held og Lykke med din Ansøgning

Mvh creaMY

Rigtigt mange tak creaMY<3,Jeg vil også prøve at være mere aktiv på Evocity.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Marcus skrev:

Har mødt dig et par gange, jeg har det bare som om jeg har hørt nogle rygter omkring dig. hmm

Hej, Marcus 

Jeg ved ikke lige hvad det skulle være men du er da meget velkommen til at skrive dem

 

Mvh Gustenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Gustenberg skrev:

Hej, Marcus 

Jeg ved ikke lige hvad det skulle være men du er da meget velkommen til at skrive dem

 

Mvh Gustenberg

Vi har hørt at du er en russisk soldat spion, der er kommet hele vejen fra Indonesia. 

Du har tænkt dig at stjæle alle Dynn's filer. Og sætte ild i dem. Alle dine kontakter i din mobil hedder Putin og Vladimir. 

Du er en meget farlig mand, du har dræbt 7 agenter fra FBI. Politiet har sat en 100.000$ på dig, og flere lejemordere har igennem tiden prøvet at dræbe dig.

 

JK

 

Neutral

Du er flink, men har ikke snakket special meget med dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bims skrev:

Vi har hørt at du er en russisk soldat spion, der er kommet hele vejen fra Indonesia. 

Du har tænkt dig at stjæle alle Dynn's filer. Og sætte ild i dem. Alle dine kontakter i din mobil hedder Putin og Vladimir. 

Du er en meget farlig mand, du har dræbt 7 agenter fra FBI. Politiet har sat en 100.000$ på dig, og flere lejemordere har igennem tiden prøvet at dræbe dig.

 

JK

 

Neutral

Du er flink, men har ikke snakket special meget med dig.

Mange tak, de sjov ord Bims

 

Mvh Gustenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.