Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgninge victor ratgen ak47


the gangster

Recommended Posts

----------------------------

 

Ingame navn: victor ratgen ak47

 

SteamID: STEAM_1:0:133630164

 

IRL fornavn: victor

 

Alder: 14 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja det har jeg 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:jeg ved en helle del om darkrp jeg har også haft en server men jeg had ikke tid nok til at ha den mere jeg har fået min tid tilbage men jeg vil ikke eje en server 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja jeg har været admin på mange server men så startede jeg på min server så jeg sagde jeg ikke  gade at være admin der inde nu føler jeg vil gerne være admin eller lidt mindre  

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:ja det synes jeg og jeg bruger kun min mic vis jeg snakker med nogen eller jeg lige siger noget eller de spøger mig om noget 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg kommer nok på næsten være dag fordi det gøre jeg a lige vel  

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:jeg er ordblinde men har et pogramme til at hjælpe mig               håber det var nok jeg har skrevet og ellers så bare skrive så prøver jeg at gøre den langer 

 

Hvad er meta gaming: det er hvis i er 2 politi mænd der køre på patrulje din makker køre til pd og du bliver skudt af en tyv og så når du er respawnet siger du hvem der dræbte dig.

Hvad er NLR: det er vis du er død og ved burgerking og du så kommer tilbage indenfor 5 minutter eller hvis du blev dræbt og du så kan huske hvem han er.

Hvad er rdm: det er hvor man skyder en uden grund eller dræber en: random death macth.

Hvad er Cdm/Vdm: det er hvis du køre en ned med vilije, eller rammer ham på fortovet og det er din fejl: car death macth

hvad er Failrp: det er vis du bare køre som en gal på et fortov hvis du skyder rundt eller løber hen og skriger noget som man ikke vil gøre i den virkelige verden, du må heler ikke sige jeg kalder admin for det er der ikke i den virkelige verden.

Hvad er prop abuse:  det er hvis du tager en prop og kaster den ind i folk eller sætter den midt på vejen.

Hvad er propsurf: det er hvis du stiller en prop under dig og du så trækker den op så du ryger med den op  i luften og begynder at surfe med den.

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning 

hader når man bryder reglen   

jeg kan godt lig i giver dem der er blivet bannedt en nye tid til at bevise de godt kan fordi min bror være bannede men nu kan vi spille sammen 

----------------------------

helle og lykke til de andre

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, the gangster skrev:

du har ikke været admin på min server

du var mod

Bare at du vælger at skrive sådan noget pis beviser du at du ikke er kvalificeret.. Hvilken fucking forskel gør det om han var mod eller superadmin??

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep 

 

Kan ikke tåle kritik, også som jeg har obbseveret vente lidt med at søge om staff.

Din bans reason handler meget omkring Disrespect overfor admin, som generelt

ikke er særlig godt når du selv vælger at søge staff

Kan det passe du har skiftet account?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 06/05/2018 den 12:05 PM , the gangster skrev:

Hvad er meta gaming: det er hvis i er 2 politi mænd der køre på patrulje din makker køre til pd og du bliver skudt af en tyv og så når du er respawnet siger du hvem der dræbte dig.

Hvad er NLR: det er vis du er død og ved burgerking og du så kommer tilbage indenfor 5 minutter eller hvis du blev dræbt og du så kan huske hvem han er.

Hvad er rdm: det er hvor man skyder en uden grund eller dræber en: random death macth.

Hvad er Cdm/Vdm: det er hvis du køre en ned med vilije, eller rammer ham på fortovet og det er din fejl: car death macth

hvad er Failrp: det er vis du bare køre som en gal på et fortov hvis du skyder rundt eller løber hen og skriger noget som man ikke vil gøre i den virkelige verden, du må heler ikke sige jeg kalder admin for det er der ikke i den virkelige verden.

Hvad er prop abuse:  det er hvis du tager en prop og kaster den ind i folk eller sætter den midt på vejen.

Hvad er propsurf: det er hvis du stiller en prop under dig og du så trækker den op så du ryger med den op  i luften og begynder at surfe med den.

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning 

hader når man bryder reglen   

jeg kan godt lig i giver dem der er blivet bannedt en nye tid til at bevise de godt kan fordi min bror være bannede men nu kan vi spille sammen 

Hvad skal alt det der til for?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/05/2018 den 7:33 PM , Sunix skrev:

Bare at du vælger at skrive sådan noget pis beviser du at du ikke er kvalificeret.. Hvilken fucking forskel gør det om han var mod eller superadmin??

de har mere magt 

På 08/05/2018 den 6:53 AM , Kagen skrev:

-Rep 

 

Kan ikke tåle kritik, også som jeg har obbseveret vente lidt med at søge om staff.

Din bans reason handler meget omkring Disrespect overfor admin, som generelt

ikke er særlig godt når du selv vælger at søge staff

Kan det passe du har skiftet account?

nej jeg har samme account 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, the gangster skrev:

de har mere magt 

Det ikke det jeg mener.. Jesus.. Så fordi at de har mere magt, så alle super admins ved hvor gammel du er, men ikke mods? Han skrev at du var 11, så vælger du at istedet for at svare igen, så skifter du emne med noget fuldstændig Irelavant, svar dog på det som folk vil have af vide, istedet for det Irelavante pis.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.