Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - FragZone


FragZone

Recommended Posts

Ingame navn: FragZone
SteamID: STEAM_0:0:63927113
IRL fornavn: Sebastian Lauridsen
Alder: 15 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja det må man sige, jeg har haft en masse gaming community's i både CSS og CSGO. Der har altid været en masse spillere på!
Så jeg vil selv sige at jeg har styr på at håndtere administrative jobs!
Jeg var også HeadAdmin på TeamTurbo's gameservere der de var oppe!
Har også været Admin på Freakyville, men der er ved at være et stykke tid siden nu!

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-Jeg ville mega gerne være en del af jeres staff-team, da jeg gerne vil gøre forskel inde på stavox!
-Jeg er en fyr som tager case'ene stille og rolig, så når der kommer en lidt anden case end normalt, vil jeg tage den stille og roligt!
-Jeg vil hellere bruge længere tid på case'en end at gøre det forkert!
-Jeg er ik en person der bliver stressede over stressede siturationer, jeg tager dem som de kommmer!
-Jeg vil hellere end gerne stoppe mit RP, for en case!
-hvis jeg møder nogle af mine venner i en case, så giver jeg dem ik fordele, vil hellere end gerne jaile dem i 300 sek, hvis de bryder reglerne. Så må de brok sig alt det de
vil, men laver ik om på tingene når jeg har taget beslutningen!
-Jeg har læst alle reglerne, så kan de fletste i hoved, hvis jeg er i tvil om noget trykker jeg bare F1, også tjekker jeg dem hurtigt og finder det jeg er i tvil med!
-Jeg har spillet Garrys' Mod i cirka 750 timer, og 600 timer er nok inde på jeres servere!
-Jeg er en person der ik behøver at tage casen helt seriøst hvis der kommer en lidt mere "troll" case. hvis der kommer en seriæs' opgave tager jeg den selfølgelig seriøst!
-Jeg er meget imødekommende, hvilket betyder at jeg er nemt ved at lære folk at kende, og tager godt i mod dem der spiller på serveren!

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender til de fleste commands i ULX (f.eks !bring navn, !goto navn osv) så vil selv sige at jeg er okay til det, men kan mange flere commands end dem jeg
lige har skrevet ind, det var bare eksembler at jeg kender de standarde commands!

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg er god til at formulere tingene så alle kan forså hvad jeg siger/skriver, jeg bruger altid min mic når jeg spiller, men bruger også chatten en gang
imellem, når jeg skal skrive i ooc osv. Har ingen problermer med stavning og sprog, vil selv sige at jeg snakker flydene'

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 18:00-22:00 
Tirsdag: 18:00-22:00
Onsdag: 18:00-22:00

Torsdag: 18:00-22:00
Fredag: 16:00-01:00+
Lørdag: 13:00-01:00+
Søndag: 13:00-22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

-Jeg har et arbejde i SuperBrugsen. Men prøver at være på så meget jeg nu kan!
-Jeg har også venner og famillie udenfor computer verdnen, som jeg også vil have lidt tid sammen med!;)
-I har tiderne hvornår jeg muligvis har mulighed for at komme på! Hvis jeg skal noget andet bliver staff-teamet selfølgelig infomeret!
-Jeg er meget imødekommende som jeg har skrevet, jeg elsker at møde nye folk!

 

-Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning!:)

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Reyn skrev:

+Rep

Flink

Moden

Kan reglerne

Held og lykke din dejlige dreng ❤️

Takker ❤️

7 minutter siden, Lucas Bygger skrev:

+REP

 

pisse flink :)

kan reglerne 

moden 

kan sit rp

 

//held og lykke:)//

Tak b ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, John Frandsen skrev:

Kæmpe kolo-enormt +REP!!!

 

 

Du kan alle reglerne!! (overdrivelse fremmer forståelsen!)

 

Du er moden! Flink! Imødekommende! Super fantastisk person!

 

Du er aktiv!

 

DU fortjener virkelig en chance!!

 

 

 

Held og lykke! //John / Marcus

Tusind tak b ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Fragzone jeg har haft den ære af at spille med dig i noget tid og har derfor nogle ting at sige om dig!

 

* Du er super flink

* Kan Reglerne

* Taler pænt

* Imødekommende

 

Held og lykke til dig! 

 

//Suicidal

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Suicidal skrev:

Hej Fragzone jeg har haft den ære af at spille med dig i noget tid og har derfor nogle ting at sige om dig!

 

* Du er super flink

* Kan Reglerne

* Taler pænt

* Imødekommende

 

Held og lykke til dig! 

 

//Suicidal

Tusind tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.