Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning <-> Bjørnen


Bjørnen

Recommended Posts

Ingame navn:

Jeg hedder pt ”Bjørnen”, men de fleste kender mig nok som ”Bjørnen #BAMSEBANDEN”

 

SteamID:
 

STEAM_0:0:95007409

 

IRL fornavn:

Mads

 

Alder:

Jeg er 13 år, og har fødselsdag den 30/08/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg føler jeg har lidt erfaring, men ikke det helt store inde for GMOD. Jeg har været admin på en minecraft server med ca. 50 inde, hver dag, jeg har også haft min egen server med 20 inde, hver dag. Jeg har også haft min egen GMOD server med nogle venner. Den lukkede desværre fordi vi ikke arbejdede nok inde på den.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jamen, jeg syntes jeg skal være en del af staff-teamet da jeg har et godt fællesskab til de fleste på serveren, jeg er hellere ikke bange for at møde nye mennesker, så jeg føler vi kan få et meget godt fællesskab i staff-team. Jeg er også meget villig til at tage cases, så folk hurtigt kan få deres problemer løst.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes helt klart jeg er mere kvalificeret end nogen af de andre ansøgere, men det er selvfølelig ikke alle jeg er mere kvalificeret end. Grundende til jeg er meget kvalificeret er at, jeg kan holde en god tone på serveren, og på TS’en. Jeg er pænt ligeglad, hvis folk taler grimt til mig, jeg syntes det er for barnlig. Jeg vil i starten give dem en advarsel, og hvis de ikke stopper der efter vil jeg give dem en straf. Jeg hæver hellere ikke stemmen, hvis nogen taler grimt til mig. Jeg dømmer hele tiden ordentligt, og giver ikke mine venner en fordel, hvis jeg kommer i case med dem. Jeg har spillet meget inde på Sx, så kender meget godt til reglerne, og er ikke helt ny på serveren. Jeg har spillet 867 timer på serveren. Så er jeg også meget imødekommende. I kan også stole på mig da jeg er meget ærlig og loyal, jeg er altid klar på at modtage min straf, hvis jeg gør noget forket.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har jo lidt erfaring da jeg har været staff på en anden server, men Sx har selvfølgelig nogen custom commands som jeg skal lære, men er heldigvis meget lærenem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg føler jeg er meget god til at formulere mig både skriftligt som mundligt. Det er vigtigt at kunne formulere sig ordenligt da man har med næsten alle aldre at gøre på Sx, så det håber jeg da er en fordel, jeg kan formulere mig ordenligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag undtagen om torsdagen, hver anden uge. Der er jeg nemlig hjemme hos min far i en dag, og det ville ikke give mening at tage min computer med der hjem i en dag. Jeg kan være på fra kl 15-21 fra mandag-fredag. Lørdag og søndag er det fra jeg står op (typisk kl 11) til jeg går i seng (typisk kl 1-2)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Det vil jeg ikke mene da jeg har fået fyldt alle spørgsmål godt ud syntes jeg. Men der er lige en til ting jeg vil sige. Grunden til jeg ikke har været på, på det sidste er at jeg var blevet slugt helt op af Fortnite, men det begynder stille og roligt at blive kedeligt, så jeg gik tilbage til GMOD

 

I er velkommen til at stille spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, DeF8Se csgolive.com skrev:

-1 KÆMPE RØVHUL, LUDER, AUTIST

Hejsa

Jeg ved ikke helt hvem du er, så kan du fortælle hvem du er, og hvad jeg har gjort? 🙂

Lige nu, stavox-boy skrev:

jeg vil sige jeg har mødt dig ingame og du er ikke så gammel til at være staff og du virker okay moden men hvis jeg var dig ville jeg vendte til du blev 14 og så tror jeg du bliver ansat;)

 

Det tænkte jeg nok der var en som ville skrive, så godt du skriver det (Y) Det var også meningen jeg ville vente, men hvorfor ik prøve 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, DeF8Se csgolive.com skrev:

-1 KÆMPE RØVHUL, LUDER, AUTIST

Tillykke! 

Du har vundet at aldrig kunne blive unbanned.

Du kan heller ikke poste på forum længere...

 

Du er ikke velkommen på Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Luis Jensen skrev:

Pisse flink:dance:
Lige et lille tip og det er, at du ikke skal benytte dig af komma, hvis det ikke fungerer ordenligt for dig, fordi det ser lidt dumt ud.
Håber at du får en plads i staff-teamet 🙂

Mange tak 😄

Ja, jeg skal vidst have øvet på det med komma ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.