Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning-stavox boy


stavox-boy

Recommended Posts

ngame navn: Stavox-boy
SteamID: STEAM_0:1:240903767
IRL fornavn: oliver
Alder: 14 jeg bliver 15 om 3 månder og 18 dage 

                                                                             har du tidligere erfarin med administrative jobs i et spilcommunity?

: ja jeg har været admin på en del server jeg kender til at skulle skrive commands og jeg har næsten alle commands bindet, jeg kender også de bedre versioner af visdeath og  jeg har været admin på zypress og faxe, og king city så jeg ved hvordan det er at være admin. jeg har også været staff på five m server. jeg var god til at håndter cases. Grunden til jeg ikke er admin på serverne længere er fordi jeg sagde op der kom ikke nok cases at tag og jeg elsket at tager alle de cases det er en af de grunde til jeg vil være staff for at hjælpe folk og tag alle de cases jeg kunne f.eks  de cases jeg tog jeg fik måske 6 cases om dage serveren og det skylles at der ikke var nok spiller ar hjælpe og der sjældent bliver kaldet på admin.

de server jeg har været staff på i Gmod server hedder.

zypress

king city

faxe

dansk rp liv

injured

the epic king

five m server

onlydanmarkRP

                                            hvorfor skal du være en del af staff-teamet hvorfor er di mere kvalificeret end andre ansøger                                                                                                                             

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har været admin på nogle server, og jeg er meget god til at håndter cases jeg har lært at holde hovedet koldt i presset situationer, jeg kender alle commands, jeg er meget flink jeg elsker stavox serveren og jeg har mange timer på den. Jeg vil gerne hjælpe staff teamet og jeg vil være på rockford og evocity. Jeg vil vise jeg er en admin der er aktiv hver dag jeg bliver meget sjældent jailet jeg har ikke haft ban eller kick i meget lang, til jeg er begyndt at vise overfor stavox og staff teamet jeg er en der meget gerne vil det her og jeg er høflig jeg har god tålmodlighed jeg vil fokusere på at blive en bedre og bedre staff medlem. Jeg vil ikke give venner eller familier fordele i cases eller noget, Jeg er en gut der er moden jeg er i den alder hvor jeg tænker over hvordan jeg opføre mig og hvad jeg laver, jeg er en der ikke bliver sur i cases eller på folk. Jeg snakker ordenligt til folk jeg er ikke flabet i cases jeg. Jeg er en der laver god RP, og jeg har læst og forstår reglerne, jeg har i lang tid ønsket mig at være en del af staff teamet på den her server. Jeg kan sværge på hele min grav og min families grav på at jeg aldrig admin abuser på serveren. Jeg elsker at tag cases og høre hvad folk har af problemer jeg kan hjælpe dem med ders problem. Jeg har  gjord meget ud af mig selv som person jeg. jeg er meget god til at uddybe mig. jeg mener da selv jeg er meget flink jeg snakker pænt til folk og jeg vil være så imødekommende som overhovede mulig. jeg er en der er ret ligeglad med hvad andre tænker om mig jeg forsøger kun på at være glad og positiv.

f.eks.                                                                                                                                     

Hvad er Cdm/Vdm: det er hvis du køre en ned med vilije, eller rammer ham på fortovet og det er din fejl: car death macth

Hvad er rdm: det er hvor man skyder en uden grund eller dræber en: random death macth.

Hvad er meta gaming: det er hvis i er 2 politi mænd der køre på patrulje din makker køre til pd og du bliver skudt af en tyv og så når du er respawnet siger du hvem der dræbte dig.

Hvad er NLR: det er vis du er død og ved burgerking og du så kommer tilbage indenfor 5 minutter eller hvis du blev dræbt og du så kan huske hvem han er.

hvad er Failrp: det er vis du bare køre som en gal på et fortov hvis du skyder rundt eller løber hen og skriger noget som man ikke vil gøre i den virkelige verden, du må heler ikke sige jeg kalder admin for det er der ikke i den virkelige verden.

Hvad er propsurf: det er hvis du stiller en prop under dig og du så trækker den op så du ryger med den op  i luften og begynder at surfe med den.

Hvad er prop abuse:  det er hvis du tager en prop og kaster den ind i folk eller sætter den midt på vejen.

 

 

                                                                                                                  har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX ?

: Ja jeg kender til det meste og hvis der er få ting jeg ikke helt er god til er jeg meget hurtig lærenem. jeg har arbejdet meget  med ulx det er ikke specielt svært at lære det tager omkring 20 minutter og lager at bruge ULX

efter min mening er jeg meget hurtig til at skrive jeg skriver utrolig meget og jeg har aldrig haft nogle problemer med ULX jeg har alle de knapper jeg skal bruge bindet og jeg kan hurtig skrive dem ned.jeg har brugt ilx virkelig meget og jeg syntes at når man først har lært det tager det ingen tid at skrive ned.

her er nogle f.eks                                                                                  

!xban stavox boy

!jail stavox boy 300

!goto stavox boy

!gotovar stavox boy

!cb

!menu

 

 de knapper jeg har bindet

 menu:

 noclip:

 cloak:

 uncloak:

 return:

 speactet:

 

 

                                                                 synes du selv du er god til at formuler dig skriftligt, såvel som mundeligt? bruger du din mic ofte

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg er meget god til at formuler mig. Ja jeg bruger min mic ret meget jeg har også et meget pænt sprog forbrug jeg vil bruge min mic i cases og jeg snakker ikke for lavt eller for højt jeg snakker lige tilpas og jeg snakker ikke så meget igen men jeg bruger kun min mic når det er nødvendigt. og der er et lille bevis hvis man kigger på de eksempler med regler eller i min ansøgning.

 

 

                                                                                        hvilke dage har du mulighed  for at være på? har du mulighed for at være på i weekenderne

: jeg har ikke været på i noget tid Pga at jeg har været på ferie i spanien men nu kan jeg være på jeg vil være aktiv hver dag. jeg har over 275 timer på stavox

Mandag 14.30 til 23.00

Tirsdag 14.00 til 22.00

Onsdag 14.00 til 22.30

Torsdag 15.30 til 21.30

Fredag 14.00 til 2 om natten

Lørdag 7 om morgen til klokken 2 om natten

Søndag 7 om morgen til klokken 2 om natten

                                                                                             Andet relevant information omkring dig du synes vi skal vide

: Ja jeg er en dreng der har gode karakter i skolen jeg har kun en far jeg spiller kun RP og jeg spiller meget;) og jeg ville det her vildt meget og jeg har brugt lang tid på den her ansøgning. jeg brænder for det mere end noget andet,

                                                                                                                                                                              tak fordi du gad at læse min ansøgning 

                                                                                                  glæder mig til at høre fra staff-teamet 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, stavox-boy skrev:

Alder: 14 jeg bliver 15 om 3 månder og 18 dage 

Meget glad for du fortæller præcis hvilken dag du har fødselsdag. Super relevant. 

 

Dog var du 15 i din sidste ansøgning?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, br1zzle skrev:

-REP

 

  • Virker ret umoden

dog vil jeg sige en lille ting efter min mening har vi mødt hinanden 1 gang hvor jeg kom hen til dig og du sagde fuck af og svinet mig til hvor jeg så smuttet jeg har record men hvis du syntes det så er det da fair

1 minut siden, Wien I Kaistar skrev:

-REP
Umoden

Ser forvirrende ud med opsætning

dig har jeg da aldrig mødt før? 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, stavox-boy skrev:

dog vil jeg sige en lille ting efter min mening har vi mødt hinanden 1 gang hvor jeg kom hen til dig og du sagde fuck af og svinet mig til hvor jeg så smuttet jeg har record men hvis du syntes det så er det da fair

dig har jeg da aldrig mødt før? 🙂

Jo lang tid siden men de svar du giver virker ikke til at du er moden nok til jobbet.

Link til kommentar
Del på andre sites

altså hvis du har det på den møde er det da fair:)

 

54 minutter siden, br1zzle skrev:

-REP

 

  • Virker ret umoden
  • Snakker grimt
  • Virker ikke til at have styr på regelsættet

 

Held og lykke

- br1zzle

jeg har ikke snakket grimt til noglen i over 2 måneder jeg forstår ikke det du mener med jeg snakker grimt d må havet forvekslet mig med en anden:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg siger det bare direkte,

du bliver ikke accepteret, og hvis du gør, er du meget heldig.

 

Du viser stor interesse for at blive en del af staff-teamet ved at lave en lang ansøgning, og du har også ansøgt før. Den er bare meget dårligt sat op, og giver ikke folk lyst til at læse din ansøgning.

Ikke nok med det, har du også løjet i din sidste ansøgning, omkring din alder. Det støtter slet ikke din ansøgning denne her gang, i nogen grad.

Hvis du virkelig brænder for det her, så vi jeg råde dig til at tage dig lidt mere tid næste gang.

 

Til en anden gang, så:

  • Husk stort ved spørgsmål, og efter punktum.
  • Lad være med at sæt spørgsmålene i midten, det ser virkelig dumt ud.
  • Det er fint du bruger tyk skrift ved spørgsmål, men teksten er alt for stor.
  • Du skriver en helt masse ligegyldige ting, som ingen kommer til at bruge. Foreksempel giver ingen en fuck omkring, hvornår du har fødselsdag.
På 5/5/2018 den 2:57 PM , stavox-boy skrev:

Alder: 14 jeg bliver 15 om 3 månder og 18 dage

  • Lav nogle mellemrum i mellem teksten, og lad være med at lave lister som ikke er sat ordenligt op.
På 5/5/2018 den 2:57 PM , stavox-boy skrev:

her er nogle f.eks                                                                                  

!xban stavox boy

!jail stavox boy 300

!goto stavox boy

!gotovar stavox boy

!cb

!menu

 

Det kan godt være det lyder hårdt, men det er ikke ondt ment på nogle måder. Tværtimod.

Held og lykke alligevel. 😉

 

(og skift dit navn, det lyder mega mærkeligt)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/05/2018 den 11:10 AM , Marcus skrev:

Jeg siger det bare direkte,

du bliver ikke accepteret, og hvis du gør, er du meget heldig.

 

Du viser stor interesse for at blive en del af staff-teamet ved at lave en lang ansøgning, og du har også ansøgt før. Den er bare meget dårligt sat op, og giver ikke folk lyst til at læse din ansøgning.

Ikke nok med det, har du også løjet i din sidste ansøgning, omkring din alder. Det støtter slet ikke din ansøgning denne her gang, i nogen grad.

Hvis du virkelig brænder for det her, så vi jeg råde dig til at tage dig lidt mere tid næste gang.

 

Til en anden gang, så:

  • Husk stort ved spørgsmål, og efter punktum.
  • Lad være med at sæt spørgsmålene i midten, det ser virkelig dumt ud.
  • Det er fint du bruger tyk skrift ved spørgsmål, men teksten er alt for stor.
  • Du skriver en helt masse ligegyldige ting, som ingen kommer til at bruge. Foreksempel giver ingen en fuck omkring, hvornår du har fødselsdag.
  • Lav nogle mellemrum i mellem teksten, og lad være med at lave lister som ikke er sat ordenligt op.

 

Det kan godt være det lyder hårdt, men det er ikke ondt ment på nogle måder. Tværtimod.

Held og lykke alligevel. 😉

 

(og skift dit navn, det lyder mega mærkeligt)

du har jo ret i mit navn men det bliver også ændret det var min ven der hed stavox girl og så blev jeg til stavox boy. Ja jeg har ikke sat den op som andre men jeg tænkte at jeg vil være lidt mere unik for du har ret man kan se jeg ville det vildt gerne og jeg vil gøre at hvad der skal til for at blive staff. PS du er for sej marcus:)

På 09/05/2018 den 10:21 AM , [Blank] T3nc1 skrev:

+Rep Altid inde

Gir folk penge

er mega sød

tusind tak det sætter jeg pris på:)

Det er utrolig sødt af dig;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.