Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Guzern


Guzern

Recommended Posts

Ingame navn: Guzern
SteamID: 
STEAM_0:1:83982133
IRL fornavn: Gustav
Alder: 14. Jeg fylder 15 Den 11/5.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har haft en administrativ rolle på mange forskellige servers, i forskellige spil.    

-       Den 6/5 2018 er det nøjagtigt et år siden, at jeg blev accepteret som staff første gang på Stavox. Mange mener at det var en fejl at jeg kom på staff teamet dengang, og de har delvist ret. Som et hvert andet menneske har jeg lært af mine fejl, og udviklet mig mere socialt, både over internettet og IRL. Jeg har været staff på Stavox før, og vil gerne have bevist at jeg faktisk godt kan gøre nytte på Stavox’s danske servers.

        Jeg var Head-Admin på 2 Unturned servers.

-       Den første blev nød til at lukke ned fordi at ejeren ikke havde pengene til at have serveren kørende. Da ejeren begyndte at miste tid/penge hjalp jeg til hvad jeg kunne inde på serveren for at holde orden blandt både spillere, og de Staff’s der var derinde.

-       Den anden server klarede sig meget godt, indtil at server ejeren til sidst forsvandt, og serveren lukkede ned næste måned, da ejeren ikke betalte for den hos Hosten. Men mens at serveren var oppe havde jeg styr på samtlige spillere, holdte styr på ingen brød reglerne, og hjalp dem som havde brug for det. Derudover var jeg også ansvarlig for at ansætte staffs til at hjælpe mig når at ejeren ikke var online.       

-       I Minecraft har jeg haft min egen server. Serveren var dog ikke særlig populær, og blev aldrig til noget, men der var stadigvæk nogle spillere derinde i den korte periode som jeg havde serveren oppe.

-       Jeg har været staff på en server for noget tid tilbage, men den blev desværre aldrig rigtigt til noget på grund af at mig og Hani ikke havde tiden til at holde serveren oppe, og Hani blev meget inaktiv.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes selv jeg er kvalificeret fordi jeg har tidligere erfaringer fra mit tidligere staff arbejde på Stavox, samt det i andre spil.

-        Jeg har god tidligere erfaring i andre spil, samt staff arbejde på Stavox. Derfra kender jeg de forskellige spilleres holdninger, attituder, og opførsel på serveren, og ved også godt hvordan man skal håndtere den.

-       Jeg kan holde hovedet koldt i situationer hvor jeg har brug for det. Jeg kan også holde en ordentlig tone i cases, og lytte til hvad spillerne har at sige, og selvfølgelig se det fra begge personers synsvinkel, så ingen spiller har en fordel.

-       Jeg vil ikke sætte forskel på Gangmembers, venner, eller ganske normale spillere. Jeg vil være retfærdig for alle, så ingen personer føler at de har fået en uretfærdig behandling af mig. Et eksempel kunne være hvis en spiller kaldte staff med grunden ’’CDM’’ hvorefter jeg ser det er en fra mit gang. Jeg ville ikke sige ’’du slipper med en advarsel’’ eller noget i den stil.

-       Jeg har mange timer på Garry’s Mod, og de fleste af dem ligger i tid på Stavox’s servers. Derfra har jeg erfaring med mange af de forskellige cases man møder, også de specielle ’’hvor er weedealeren’’ cases, som andre spillere skal hjælpe med.

-       Jeg har et godt forhold til en del Staffs og ved derfor at hvis jeg er usikker på noget, kan jeg altid spørge dem. Jeg snakker med staffs jævnligt, og vil med garanti også kunne lære en masse fra dem, ved bare at snakke med dem mens de tager cases, eller ved direkte at spørge dem når man har brug for det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg er har erfaring i ULX, og ved hvordan jeg gør de forskellige ting man har brug for.

-       Fra tidligere staff arbejde har jeg lært hvordan man bruger de forskellige staff commands, binds, menuer osv. Jeg kan stadig huske hvordan log systemet fungerer, men har set i ’’Seneste Ændringer’’ at i har tilføjet Logs til nogle af de ting der ikke var der da jeg var staff. Fx granater.

-       Jeg har spillet single player en del hvor jeg har leget rundt med en del commands, dog er det ikke helt det samme som på stavox, men der er stadigvæk nogle commands som er både på Stavox og i singleplayer menuerne.

-       Hvis der er nogle commands som jeg ikke kan finde ud af, vil jeg til en hver tid spørge en anden staff, og vil kunne huske det til fremtidige cases derfra.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg har et bredt ordforråd, og jeg elsker at snakke med folk, både på skrift og over voice chat.

-       Jeg bruger min mikrofon på næsten alle tidspunkter. Jeg bruger skrift hvis at jeg er til LAN hvor at der er meget baggrundslarm fra båthorn eller råbende mennesker. Eller hvis at der er server problemer der gør at det ikke er muligt at bruge en mikrofon til at snakke med. I disse tilfælde ville jeg holde mig væk fra Stavox hvis larmen i baggrunden har betydning for min lydkvalitet i cases, dog ville jeg komme ind hvis der var brug for mig derinde.

-       Skriftlige opgaver, og andre tekstbaserede opgaver har jeg ikke rigtigt problemer med, men jeg foretrækker stadig hvis jeg kan bruge mikrofonen frem for at skrive til folk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

-       Som mange andre, har jeg ferie, familie og venner som skal passes. Men til de fleste tider lyder mit fritidskema på dette.

 

Mandag 13:10-22:00

Tirsdag 14:45-22:00

Onsdag 14:45-22:00

Torsdag 14:45-22:00

Fredag 13:10-01:00

Lørdag Når jeg står op-01:00

Søndag Når jeg står op-22:00

Har ikke så mange venner så bruger ikke meget tid på fester, rygning og alt mulig andet end at spille på Stavox, og min computer generalt.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

-       Jeg har jo været Staff på Stavox før, og var det kun i en kort periode. Jeg ved godt selv at jeg fuckede op, men nu hvor det er et år siden, føler jeg at jeg fortjener at få en chance til for at bevise at jeg godt kan gøre det der skal til, og det som staff teamet har brug for.

            Jeg ville sætte pris på alles meninger omkring mig, uanset om de er positive eller negative.           

 

 

Held og lykke til alle andre. - Guzern

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg aner ikke om du kan se det her, siden du har blocked mig på forum, men jeg skriver det alligevel.

Jeg mener ikke du er egnet til at være staff, overhovedet ikke. Du kan være pisse flabet og sygt provokerende. Du udtaler dig om at andre staffs er elendige, og at de aldrig burde have været ansat. Sådan nogle holdninger skal man ikke gå og sige højt hvis man bliver staff, og det ved jeg ikke om du ville kunne holde. Du skriver du har udviklet dig og det kan sagtens også være, men jeg mener stadig ikke du er klar til at være staff.

Held og lykke med din staff ansøgning.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Madss (ULTRA) skrev:

+REP

 

10 timer siden, Nich skrev:

+REP

 

10 timer siden, Reyn skrev:

+Rep

Mange tak alle 3.

10 timer siden, Sunix skrev:

Neutralt rep  Dog kan du være pisse flabet nogle gange, men jeg ved ikke om det bare er mig 🙂

Jeg ved at du har et eller andet imod mig, og har også prøvet at få ud af dig hvad det præcist er du har imod mig. Dog, har jeg aldrig fået et svar andet end ''det ved du godt selv'' som jeg ikke rigtigt kan bruge til at få din holdning til mig ændret. Jeg ville sætte pris på hvis du enten snakkede med mig ingame på et tidspunkt, eller skrev en besked til mig på forum, om hvad det er der gør du har noget imod mig.

 

5 timer siden, TacoCat :D skrev:

Jeg aner ikke om du kan se det her, siden du har blocked mig på forum, men jeg skriver det alligevel.

Jeg mener ikke du er egnet til at være staff, overhovedet ikke. Du kan være pisse flabet og sygt provokerende. Du udtaler dig om at andre staffs er elendige, og at de aldrig burde have været ansat. Sådan nogle holdninger skal man ikke gå og sige højt hvis man bliver staff, og det ved jeg ikke om du ville kunne holde. Du skriver du har udviklet dig og det kan sagtens også være, men jeg mener stadig ikke du er klar til at være staff.

Held og lykke med din staff ansøgning.

Jeg har dig ikke blokeret på Forum mere. Jeg kan forstå din holdning til mine ''sure udtryk'' imod Staffs. Men, for en måned siden(Vi snakkede sidst sammen klokken 22:50 den 6/4) spillede vi jo primært League, som jeg kun spillede hvis jeg havde en dårlig oplevelse i det spil jeg spillede før, fx. Hvis jeg nu ikke var enig i en indsatsleders handling ville jeg også komme med min mening på ham, og det samme hvis jeg spillede Minecraft, eller et andet spil.

Og jeg vil ikke lade mine holdninger til diverse personer flyde åbent ud mere.

Tak, Taco.

 

Diverse beskeder som ikke var relevante er blevet fjernet af hensyn til at beskeden ikke er 5 sider lang.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Guzern skrev:

 

 

Mange tak alle 3.

Jeg ved at du har et eller andet imod mig, og har også prøvet at få ud af dig hvad det præcist er du har imod mig. Dog, har jeg aldrig fået et svar andet end ''det ved du godt selv'' som jeg ikke rigtigt kan bruge til at få din holdning til mig ændret. Jeg ville sætte pris på hvis du enten snakkede med mig ingame på et tidspunkt, eller skrev en besked til mig på forum, om hvad det er der gør du har noget imod mig.

 

Jeg har dig ikke blokeret på Forum mere. Jeg kan forstå din holdning til mine ''sure udtryk'' imod Staffs. Men, for en måned siden(Vi snakkede sidst sammen klokken 22:50 den 6/4) spillede vi jo primært League, som jeg kun spillede hvis jeg havde en dårlig oplevelse i det spil jeg spillede før, fx. Hvis jeg nu ikke var enig i en indsatsleders handling ville jeg også komme med min mening på ham, og det samme hvis jeg spillede Minecraft, eller et andet spil.

Og jeg vil ikke lade mine holdninger til diverse personer flyde åbent ud mere.

Tak, Taco.

 

Diverse beskeder som ikke var relevante er blevet fjernet af hensyn til at beskeden ikke er 5 sider lang.

Hvorfor fuck kan du datoen og klokkeslættet på hvornår vi sidst snakkede?

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Hvorfor fuck kan du datoen og klokkeslættet på hvornår vi sidst snakkede?

Skrev med Max på steam samme minut som du blev sur på mig. Kiggede så bare på steam chat på mobilen for at se  datoen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.