Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - John Frandsen


John Frandsen

Recommended Posts

1 time siden, Middi-Pulsen skrev:

Fedt at du bare lader den anden server dø, for så at smutte videre til den næste. :downs:

Hvorfor er det nu min skyld at den anden sercer er ved at dø? Jeg har ikke en skid at gøre med hvor vidt den er kørende eller ej. Det er udelukkende ejerens "skyld" at serveren lukker, ikke min.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

Du kan tydeligvis ikke klare at få kritik.

Lige efter jeg havde reageret "stop dig selv" på hans kommentar, så vælger han med det samme at skrive til mig over steam.. Ville ønske jeg havde chat historikken..

 

Men jeg er enig med Middi, derfor vil jeg sige -rep. (Hvis du kan klarer at få et)

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

- Staff på anden server.

- Kunne ikke rigtig finde ud af sit job tideligere på serveren (Blev unjailed op til flere gange fordi han jailed mig uden en god grund)

- Lidt voldelig i dine cases

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Swag skrev:

-REP

- Staff på anden server.

- Kunne ikke rigtig finde ud af sit job tideligere på serveren (Blev unjailed op til flere gange fordi han jailed mig uden en god grund)

- Lidt voldelig i dine cases

Her ville jeg faktisk gerne lige have lov til at forsvare mig selv, da jeg var staff sidste gang skulle jeg lige lære det, det er jo næsten umenneskligt at kunne ALT helt fra starten, så det er meget muligt at jeg har jailet og unjailet dig meget, men som sagt var jeg ny og skulle lige lære det.

 

Ja jeg er staff på en anden server, som lige pt er nede pga ejeren ikke har tid til at holde den kørende, serveren lukker nok også alligevel lige her om snart, da der ikke rigtigt er nogen spillere derpå mere.

 

Definer voldelig?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.