Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - John Frandsen


John Frandsen

Recommended Posts

Lige inden jeg får hate på min inaktivitet, så ved jeg det godt, men jeg har haft lidt travlt her det sidste stykke tid, men jeg har planer om at blive mere aktiv igen.

 

Ingame navn:  John Frandsen

 

SteamID:  STEAM_0:0:185613444

 

IRL fornavn:  Marcus

 

Alder:  14 men bliver 15 først i juli.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja jeg har været admin på flere forskellige minecraft servere, og et par GMod servere, jeg har været med til at starte 4 servere op i GMod, hvorefter jeg har været staff på stortset alle 4. Jeg har været med i case et par gange som "hjælpe admin" sammen med @Marcus dengang han var Admin/Senior Admin . Så har jeg også selv været staff her på Stavox, hvor jeg desværre var nødt til at sige op på grund af mangel på tid, den tid har jeg dog fået tilbage.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg syntes at i skal vælge mig fordi, jeg har stor og god effaring med adminstrative jobs på spil servere. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer, og blive ved med at snakke nogenlunde ordentligt til andre spillere, godt nok har jeg nogen problemer der gør at jeg har et meget voldsomt og stort temperrament, men jeg har indtil videre kunne styre det (jeg ved godt at jeg somme tider har haft nogle udbrud, men jeg prøver virkelig at holde styr på det...). Og så er jeg som nævnt ovenfor tidligere staff på stavox hvilket jo i princippet giver erfarring i sig selv.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Ja jeg har god kenskab og erfarring til ULX da jeg som nævnt over er tidligere staff på en god del forskellige Gmod servere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja jeg syntes jeg formulere mig lige så godt skrifteligt som mundtligt, jeg bruger dog helst min mic da jeg syntes det skaber en bedre RP på serveren i stedet for at skrive i chatten, da der jo heller ikke er en chat IRL.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Jeg har mest mulighed for at være på i weekenderne, men jeg har også tid i hverdagene, jeg har dog umiddelbart ikke mulighed for at være på, Mandag og Onsdag da jeg begge dage er i byen. Men ellers burde jeg meget gerne have rigeligt tid til at være på.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
I ved jo godt at jeg har temperaments problemer så det behøver jeg nok ikke at uddybe. Jeg syntes dog selv at jeg er blevet bedre til at kontrollere dem.

 
Så har jeg jo været staff før, hvor jeg desværre var nødt til at sige op på grund af den manglende tid til det adminstrative arbejde. Den tid har jeg fået tilbage igen.


Og så syntes jeg at i skal vide at jeg brænder virkelig for at komme tilbage på holdet, og jeg ved godt at jeg har lavet meget lort på forum siden jeg mistede mit staff, og det meste af det kan jeg ikke forklare på andre måder end simpelt dumhed. Men alt i alt, så brænder jeg virkelig for at komme tilbage! og jeg håber så inderligt at i ville give mig en chance til!


Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning -John / Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Vito skrev:

Hehe, dette var meget sjovt. Men, burde vi ikke bare lukke den her? Du har bevist i fortiden, at du ikke er egnet til at være staff, eller blive det igen. 

Jo jeg syntes også bare lukker den allerede nu. Men det er jo bare din mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, The Nation skrev:

+REP

- Gammel staff

- Flink

- Moden

 

//Nation

Tak 🙂

4 minutter siden, Tarry skrev:

NEUTRAL REP 

Din ansøgning er ikke den længste nogen sinde, 
bare fordi du har været tidligere staff, betyder det ikke at du har ret til at lave en kort ansøgning.

Ved det godt, vidste bare ikke lige hvad jeg mere skulle skrive. Men jeg har da vidst heller aldrig sagt at jeg havde ret til at lave en kort ansøgning bare fordi jeg er tidligere staff?

Link til kommentar
Del på andre sites

Erm... jeg syntes du sagde op som staff ret hurtigt sidst du var det. Du prøvede og ansøge sidste gang og valgte at bakke ud igen, fordi du ændrede mening. 

16 timer siden, John Frandsen skrev:

Jo jeg syntes også bare lukker den allerede nu. Men det er jo bare din mening.

 

Din ansøgning er kort og du virker heller ikke helt som om du gider igen, men noget siger dig, det kunne være sjovt.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Nørskov skrev:

Erm... jeg syntes du sagde op som staff ret hurtigt sidst du var det. Du prøvede og ansøge sidste gang og valgte at bakke ud igen, fordi du ændrede mening. 

 

Din ansøgning er kort og du virker heller ikke helt som om du gider igen, men noget siger dig, det kunne være sjovt.

Du skal da vist nødigt snakke om at sige hurtigt op 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Emoyly skrev:

Du er jo pt. "Head-Admin" på en anden server.

Hvordan har du tænkt dig at balancere din aktivitet på begge servere?

Det er nemt nok, og ret simpelt faktisk. Fordi, på den anden server, er min opgave umiddelbart at holde styr på forummet, og staff teamet dvs: klager ansøgninger og så videre. 

 

Så der er ikke noget problem efter min synsvinkel.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, John Frandsen skrev:

Det er nemt nok, og ret simpelt faktisk. Fordi, på den anden server, er min opgave umiddelbart at holde styr på forummet, og staff teamet dvs: klager ansøgninger og så videre. 

 

Så der er ikke noget problem efter min synsvinkel.

 

Så det du siger er, at vi skal ansætte en staff som aktivt arbejder for en konkurrerende server?

Det virker mærkeligt...

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Emoyly skrev:

 

Så det du siger er, at vi skal ansætte en staff som aktivt arbejder for en konkurrerende server?

Det virker mærkeligt...

I princippet ja, det er det jeg siger. Men så alligevel ikke, fordi hvis jeg skal være ærlig tror jeg faktisk serveren er ved at dø, da ikke engang ejeren ham selv er på.

 

Og jeg er heller ikke selv online der på...

Så jeg ville skyde på at den er ved at gå ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, John Frandsen skrev:

Du skal da vist nødigt snakke om at sige hurtigt op 😉

Jeg pointere det, fordi du har planer om at blive staff igen. Men hvis det er dit svar på det jeg skrev, er det vist det man kalder at snakke udenom.

Jeg fandt ud af at jeg ikke gad at være staff mere, derfor sagde jeg op. Men hvorfor skriver du så en ansøgning sidste gang, som du valgte at trække i dig igen.

 

Hvorfor skriver du det her?

På 04/05/2018 den 9:13 PM , John Frandsen skrev:

Jo jeg syntes også bare lukker den allerede nu. Men det er jo bare din mening.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Nørskov skrev:

Men hvorfor skriver du så en ansøgning sidste gang, som du valgte at trække i dig igen.

Fordi jeg ændrede mening sidste gang, da jeg godt selv kunne se at det var for hurtigt at ansøge igen.

 

8 timer siden, Nørskov skrev:

Hvorfor skriver du det her?

På 04/05/2018 den 9:13 PM , John Frandsen skrev:

Jo jeg syntes også bare lukker den allerede nu. Men det er jo bare din mening

Har du læst hvad Vito skrev? Hvis ikke, syntes jeg du skal gøre det. Men jeg skrev det her for at undgå en ny diskussion med ham.

 

Mere du ville vide?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du hjælper ikke rigtigt din sag, ved at være flabet overfor andre, når de skriver deres mening på din ansøgning 😉 
Du beviser bare at du ikke kan tage imod kritik. Her er nogle dejlige billeder, fra PM's du sender. 

NJ4OaWD.png

 

------------------------------------------

 

M8ND6QL.png

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, VildMedDild skrev:

+Rep

- Smadder flink gut

- Tidligere staff 

- Søpølse

Taaark!😙

 

31 minutter siden, Vito skrev:

Du hjælper ikke rigtigt din sag, ved at være flabet overfor andre, når de skriver deres mening på din ansøgning 😉 
Du beviser bare at du ikke kan tage imod kritik. Her er nogle dejlige billeder, fra PM's du sender. 

NJ4OaWD.png

 

------------------------------------------

 

M8ND6QL.png

Jeg kan da sagtens tage kritik? De der pm's er da fordi jeg gerne ville have svar, er det nu ikke tilladt mere?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, John Frandsen skrev:

Fordi jeg ændrede mening sidste gang, da jeg godt selv kunne se at det var for hurtigt at ansøge igen.

 

Har du læst hvad Vito skrev? Hvis ikke, syntes jeg du skal gøre det. Men jeg skrev det her for at undgå en ny diskussion med ham.

 

Mere du ville vide?

Jeps, hvis du nu tog dig tid til at læse min kommentar finder du også et andet spørgsmål.

Og ja. Jeg har læst hvad Vito skrev, og jeg er ret sikker på du skriver som om du er enig med ham i bare at lukke din ansøgning.

"Jo jeg syntes også bare lukker den allerede nu."

 

Har du fortolket det forkert, eller kan jeg bare ikke forstå dit sprog?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Nørskov skrev:

Jeps, hvis du nu tog dig tid til at læse min kommentar finder du også et andet spørgsmål.

Og ja. Jeg har læst hvad Vito skrev, og jeg er ret sikker på du skriver som om du er enig med ham i bare at lukke din ansøgning.

"Jo jeg syntes også bare lukker den allerede nu."

 

Har du fortolket det forkert, eller kan jeg bare ikke forstå dit sprog?

Jeg tror vi har misforstået hinanden i denne her situation, da jeg mente det jeg skrev som i at jeg ikke gider til at diskutere med Vito igen... Så det var ikke ment som om jeg ville lukke min ansøgning.

 

Men nu da jeg har læst din kommentar igennem et par gange igen, hvad er så det andet spørgsmål? eller er det, det jeg lige har "besvaret"?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, John Frandsen skrev:

Jeg tror vi har misforstået hinanden i denne her situation, da jeg mente det jeg skrev som i at jeg ikke gider til at diskutere med Vito igen...

 

Men nu da jeg har læst din kommentar igennem et par gange igen, hvad er så det andet spørgsmål? eller er det, det jeg lige har "besvaret"?

 

https://gyazo.com/f3ce232dd06758c5727c542bcc51ff71

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/05/2018 den 6:57 PM , John Frandsen skrev:

hvis jeg skal være ærlig tror jeg faktisk serveren er ved at dø

 

Alt hvad du kommer i nærheden af dør 🙃

Jeg kan egentlig ikke se nogen grund til, at du skulle blive en del af staff-teamet igen. Du har bevist op til flere gange, at du ikke egner dig opgaven. 

Jeg syntes ikke at du nogensinde har passet ind i staff-teamet, da du hverken ynder at agere professionelt, eller at arbejde sammen som et team. Det er to vigtige begreber når du er staff, men det virkede som om at du kørte dit eget show.

Af hvad jeg kan se, så er du ikke ligefrem respekteret i fællesskabet. Det er jo også en vigtig faktor indenfor staff arbejdet. At kunne sætte sig i respekt. Ud fra det privat beskeder som du har sendt til Vito, så vil jeg mene at det virkelig fremmer din lille barnlige side. Du kan tydeligvis ikke klare at få kritik.

 

Fedt at du bare lader den anden server dø, for så at smutte videre til den næste. :downs:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.