Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Janick Larsen - Staff ansøgning


Janick Larsen

Recommended Posts

 

Ingame navn:  Janick Larsen

SteamID:  STEAM_0:1:79472995

IRL fornavn:  Janick

Alder:  14 År

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været senior admin på en server der hed CosmosCommunity, det var en server med et gennmesnit på 30 mennesker på en hel dag, så har jeg også været modarator på en server der hed Vodka vikings som også var en mellemstor server på 20 mennesker på en hel dag.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Fordi at:

  •  jeg har meget erfaring med at være staff, som sagt har jeg været senior admin og moderator
  • Jeg kender de fleste jeres commands f.eks !visdeath, !visscene
  • Jeg kender rimelig meget til ULX
  • Jeg spiller på Rockford og EvoCity

 

Jeg har lavet nogle senarier:

 

Første scenarie

En person kommer løbende hen af vejen på Fortovet og bliver kørt ned af en bil. Han/Hun kalder på staff.

 

Min Handling

Jeg teleportere til personen og spørger om hvad der er sket og/eller jeg læser admin beskeden.

Derefter teleportere jeg til Føre/Drabsmand og spøger om han ved om han har gjordt noget forkert.

Han siger nej, så spørger jeg om han er fuldstendig sikker på at han ikke har gjordt noget som RDM eller CDM OSV.

Han holder fast i sit nej

Jeg siger derefter at han har kørt en ned, først nu siger han at han har kørt ham ned.

Jeg ville give et ban i 1 uge for at lyver over for staff + CDM

Så tper jeg tilbage til ham der døde, og returner ham og giver våben/weed/armor tilbage

 

Anden scenarie

En politibetjent arrestere en person uden grund, han skriver i beskeden: Jeg blev arrested uden grund og jeg havde gunlicense

 

Min handling

Jeg teleportere til personen og spørger om hvad der er sket og/eller jeg læser admin beskeden.

Han siger så at han blev arrested uden grund.

Så ser jeg scenen og ser at han havde en M14 fremme ude fra sin egen grund.

Jeg teleporter tilbage til ham der blev arrested og siger at han havde våben fremme, han siger nåh ok.

Jeg ender case.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, da jeg var admin havde jeg været admin i tilsammen 13 måneder, så med det grundlag vil jeg sige at jeg har kendskab og erfaring.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg ville selv sige at jeg har. Jeg får 7 i dansk retskrivning som er gennemsnit, men jeg bruger min mic meget da det er mere effektivt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16:00 - 18:00

Tirsdag: 14:30 - 18:30

Onsdag: 15:30 - 18:30

Torsdag: 14:30 - 18:30 ( hver tredje torsdag kan jeg ikke være der )

Fredag 14:30 - XX:XX

Lørdag: XX:XX - XX:XX

Søndag: XX:XX - XX:XX

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Skal ud af rejse den 23. Maj i en uge, det betyder jo så desværre at jeg ikke kan spille, men vil selvfølgelig altid være aktiv 🙂

Brænder virkelig også om at blive staff.

 

Du er velkommen til at kontakte mig på Steam, Ts, Forum eller ingame

 

Tak fordi du tog dig til at læse min ansøgning

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit layout kunne godt være bedre, i stedet for alt det mellemrum der, det stresser mine øjne...

Mindes heller ikke lige om at der er en tid på døgnet der hedder X?

 

Har ikke rigtig nogen erfaringer med dig, da jeg aldrig rigtigt har mødt dig in-game. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Nørskov skrev:

Dit layout kunne godt være bedre, i stedet for alt det mellemrum der, det stresser mine øjne...

Mindes heller ikke lige om at der er en tid på døgnet der hedder X?

 

Har ikke rigtig nogen erfaringer med dig, da jeg aldrig rigtigt har mødt dig in-game. 

Tak for dit feedback, men det med tidspunket betyder at det kan være kl. 8 om morgenen eller kl 12 om eftermiddagen da det kan varrier.

Det med de mellemrum er fixet 🙂

 

- Janick Larsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.