Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Nougatella


Lukket Account

Recommended Posts

Ingame navn:

Nougatella


SteamID:

STEAM_0:0:167224266

 

IRL fornavn: 

Gustav


Alder:

13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja, det har jeg. Jeg har en del erfaring som staff på Minecraft servers, og meget lidt efaring som GMOD staff dsv. Jeg har arbejdet som staff på otte minecraft servers. På syv af dem var der ca. tredve inde ad gangen, og på den ene der er tilbage var der ca. femogfyrre personer inde ad gangen. Jeg vil selv sige, at jeg er et godt staff-member. Jeg har arbejdet på to servere som H-Admin, Senior-Admin på tre og som Admin på to. Men som sagt er jeg ikke så erfaren som GMOD staff. Jeg har arbejdet som H-Admin på en GMOD server, men jeg tog ikke cases, da jeg stod for klager m.v. Derfor vil jeg sige, at min GMOD effaring er begrænset... Dog er jeg lærenem, så jeg er overbevist om, at jeg kan blive et godt GMOD staff-member på ganske kort tid. (Jeg har set nogle af de videoer, som Marcus har lavet; hvor han så fint viser, de ting man ikke skal gøre, og de ting man skal gøre.)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig, fordi jeg intet har imod at forlade RP for at løse en case, hvilket jeg elsker! Jeg er tålmodig og god til at klare alle problemer. Jeg dømmer stort set altid retfærdigt; uanset om det er en af mine venner, eller om det er en spiller, som jeg bryder mig mindre om. Man skal bare give samme straf. Sådan er det bare! Færdi! Jeg har og bruger meget tid på serveren, og jeg elsker den helt sindssygt! Som staff vil jeg gøre mit über for at overholde alle regler, hvilket jeg gør i forvejen. Men en gang imellem sker der en smutter, og den skal man rette op på hvilket jeg vil gøre. Jeg lavede en dum fejl med at kommentere på en unban request, hvilket var dumt. Kender godt reglen, men havde bare smidt den ud af mit lille hoved...

 

Har du kend skab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Min erfaring med ULX er begrænset... Dog har jeg undersøgt det lidt... (Igen jeg er meget lærenem, så jeg skal nok lære det hurtigt.)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mic stort set hele tiden! Og som staff vil jeg gøre mig mere umage for at moderere mit sprog endnu mere. Som staff skal man jo være et godt forbilled.

Jeg er god til at formulere mig både skriftligt, såvel som mundligt. Det er nemlig vigtigt at folk forstår en.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har tid til at være på, når jeg ikke er i skole eller til Taekwondo, som jeg går til.

 

Mandag, Onsdag & Fredag:

16-21

 

Tirsdag:

16-17 & 20-21

 

Torsdag:

16-17:30

 

Lørdag & Søndag:

Hele dagen hvis ikke der kommer nogat i vejen (Samme med de andre dage).

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja! Jeg har autisme hvilket giver nogle fordele men også ulemper. Men i spil er det mest mine fordele, der kommer frem!

F. eks. har jeg nemmerer ved at forstå ting, og jeg har nemmerer ved at sætte mig ind i situationen. Jeg kan også let mærke om folk er kede eller sure.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg håber, min ansøgning er god! Og jeg håber, at den bliver accepteret. Fra her siger jeg tak for din opmærksomhed! 

Du må have en fortsat god dag!

Mvh. Nougatella // Gustav 

;D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu lige for at sige min mening efter vores diskussion over PM, så vil jeg mene at du er:

 

Konfliktsky

Kan ikke rigtig klare modstand eller at folk er sure på hinanden

 

Det er ret vigtige elementer at kunne dette, da man som staff ofte havner i situationer hvor folk er sure, snakker grimt og vil diskuterer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, SimoN skrev:

Nu lige for at sige min mening efter vores diskussion over PM, så vil jeg mene at du er:

 

Konfliktsky

Kan ikke rigtig klare modstand eller at folk er sure på hinanden

 

Det er ret vigtige elementer at kunne dette, da man som staff ofte havner i situationer hvor folk er sure, snakker grimt og vil diskuterer.

 

Tak for din feedback! 🙂

Jeg vil arbejde på at gøre det bedre. 🙂

 

God dag!

1 time siden, Ole Olsen skrev:

+REP

 

-Lyder som en flink og positiv person

Takker! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

-Jeg har mødt dig nogle gange inde på serveren og du virker til at have styr på hvad Rp er og at du spiller for at have det sjovt og dele ud af din glæde

-du er flink imødekommende og generelt bare positiv

 

Kunne virkelig godt se dig som en god staff i fremtiden

Held & Lykke

//FleXuZ

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Flexux skrev:

+Rep

-Jeg har mødt dig nogle gange inde på serveren og du virker til at have styr på hvad Rp er og at du spiller for at have det sjovt og dele ud af din glæde

-du er flink imødekommende og generelt bare positiv

 

Kunne virkelig godt se dig som en god staff i fremtiden

Held & Lykke

//FleXuZ

Mange mange tak!

Held og lykke til dig også!

Mvh. Nougatella!

;3

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, DoktorDim skrev:

+REP

- Ikke oplevet problemer med dig i cases. (Har haft en del cases med dig)

- Moden, flink og imødekommende.

- Rigtig god ansøgning

 

HELD OG LYKKE!

Jeg havde en case med dig i dag hvor jeg ikke tog det så seriøst men jeg vil arbejde på at gøre det bedre! 😄

Beklager at jeg spildte din tid... :c

Man eller mange tak Doktor! 😄

Mvh. Nougatella

;3

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Adamkbh skrev:

jeg oplevet dig sige "hold kæft" til mig sidste gang men det lige meget så 

+Rep 🙂 held og lykke

-Adam

Det beklager jeg rigtigt meget! Denne fejl vil IKKE gentage sig!

Jeg er virkelig ked af det!

Mvh. Nougatella

 

PS: Tak for det lille +REP! ;3

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Adamkbh skrev:

jeg oplevet dig sige "hold kæft" til mig sidste gang men det lige meget så 

+Rep 🙂 held og lykke

-Adam

Det er meningen at du skal lave en grund til dit +Rep, det der er der ingen som kan bruge til noget

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.