Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - OSSIDK


OnxY

Recommended Posts

Dit ingame navn: Buller for Vestegnen
Staff ingame navn: OSSIDK
Dit SteamID: STEAM_0:0:186362344
Staff SteamID: STEAM_0:0:52626849
Forklar situationen: Okay jeg kommer over til lucas bygger da han lige havde taget sin bil ud af garage og jeg prøver så at oppe ind i hans bil men jeg kan da han føst kommer ind i den så snakker jeg grimt til lucas bygger for sjvo kan godt være lucas bygger ikke synes det var sjovt men så kommer
Salt i sin bil og siger jeg skal snakke pænt og så siger jeg hvorfor skal du være så Salt og så NOS´er Salt ind i mig hvor OSSIDK kommer og gør ikke noget ved det han siger bare næste gang får du carban men når han NOS´er ind i mig så skal man vel have carban eller er det bare mig og så laver jeg en case bagefter hvor lucas bygger da jeg synes OSSIDK ikke tog case godt nok og så kommer og OSSIDK og siger "du kan godt bare fuck af for serveren" noget i den stil hvis det var jeg bev ved da jeg gerne vil have et billede af der hvor jeg døde men det vil OSSIDK ikke give mig?
Bevis: har ikke noget.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Buller.

 

Jeg forstår ikke hvorfor du gør så meget ud af det hele?

 

Sådan som jeg har taget casen, er sådan det er. Jeg gav ham en verbal advarsel.

Nu er det jo sådan er det er min case, og jeg bedømmer efter, hvad jeg syntes var nødvendigt i det øjeblik.

 

Direkte efter vores case var overstået, kalder du på staff igen, fordi du ikke mente at,  jeg gav den rigtige straf i dine øjne.

Staffen du blev ekspederet af var Lucas Bygger. 

Jeg forklarer at jeg lige har været i case med dig, og at han ikke behøves at tage den. Så begynder du at råbe højt lydt efterfølgende, og protester i mod mig. 

 

Jeg vil dog indrømme at, jeg sagde du kunne skride ud af serveren, hvis du havde et problem med hvordan vi staff håndterer det hele. Men dette skete dog et stykke tid inde i casen, da du blev ved med at afbryde mig.

 

Angående billedet: Jeg fandt det ikke nødvendigt at sende dig det, da det var min case, og min bedømmelse af straffen.

 

Nedstående kan du se hvilke typiske straffe, vi giver for CDM

3b8ba0ee8d55ba2b943a5ed3d6f2983f[1].png

Link til kommentar
Del på andre sites

 Det jeg mener det er at når kører bevidst kører ind i mig og da jeg også står på Fortovet og han NOS’er ind i mig da han gerne vil CDM mig så bliver jeg sur over at du ikke giver en straf jeg er med på hvis en kører en ned unden det var med vilje så kan du jo godt sige at næste gang får han carban men når det er så bevidst og jeg  ovenikøbet står på  fortovet og du så ikke giver ham en straf  det er det jeg ikke   Forstår ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.