Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - OfficialLuki


OfficialLuki

Recommended Posts

Ingame navn: 

OfficialLuki


SteamID: 

STEAM_0:1:80209965


IRL fornavn: 

Lukas


Alder: 

13 År gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg startede med at blive moderator på en server, som hed D**k******RP, men så blev jeg forfremmet til Head-Admin fordi, jeg klarede mig godt, og jeg tog de fleste cases. Jeg var seriøs, når jeg kom i en case, og skulle hjælpe en spiller som havde brug for hjælp. Jeg var god til at tage cases på serveren. Jeg var den staff, som vidste hvad der skulle gøres hvis en person havde brudt en regel. Jeg har spillet mange spil, hvor jeg har været admin på servers, synes selv at jeg gør en forskel på andre Garry's Mod servers.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

I skal vælge mig fordi jeg giver de nye spillere en god oplevelse, så Stavox bliver til en endnu mere trygt sted. Både fordi jeg tager tingene seriøst, jeg ved selv for træls det er når man f.eks. snakker med nogen, som ikke tager dig seriøs. Erfaring som staff på andre DarkRP servers er helt i top. Jeg vil stå klar til at hjælpe spillere selvom jeg er igang med noget vigtigt. Alle spillere skal behandles ordenligt, jeg synes at jeg hjælper med det. Siger altid min ærlige meningen i cases, og er IKKE på nogen af spillernes side, selvom de er mine venner. Hvis jeg laver en fejl i en case, vil jeg altid rette din så hurtig jeg kan, men det vil ikke altid kunne være muligt, hvis man nu at jeg glemmer at det var en fejl.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jep, jeg har meget erfaring med ULX. Jeg brugte det ofte da jeg var staff på alle de andre servers jeg har været staff på. ULX bruger jeg til at f.eks. TP til andre eller når jeg skal se en deathscene.

ULX Eksempler;

- !Goto

- !Bring

- !Return

- !Jail

- !Jailtp

- !Slay

- !Logs

- !Menu (En menu over alle commands.)

Osv..

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Hvis jeg selv skulle sige det synes jeg at mundligt fungere ligesom skriftligt. Jeg tror altid at jeg ville være bedre skriftligt, men har ikke problemer mundligt. Jeg bruger min mic dagligt til at tale med mine venner, og når jeg spiller DarkRP eller noget lignende.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Håndbold sæsonen er slut, så jeg laver ikke så meget i hverdagene. Jeg har tid til at være på alle dage i weekenderne, medmindre jeg skal til noget som f.eks. fødselsdag eller noget med familien.

 Tænker ikke at der er nogen der vil læse mit skole skema xd.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jep, jeg er en sød og rar gut som alle mennsker kan snakke med. En person som er meget åben for folk, en der ikke er mega sur og træls at snakke med.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak!

Fordi du brugte din tid på at læse min ansøgning! Håber ikke den var kedelig..

 

Fortsat en god dag

Kh OfficialLuki

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.