Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - slaskefar


slaskefar

Recommended Posts

Ingame navn: slaskefar


SteamID: STEAM_0:0:60271189


IRL fornavn: Lucas


Alder: 14

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg da lidt hist og her. Nogle forskellige erfaringer fra Garry's Mod og fra CSS. I Garry's Mod var jeg meget højtrangeret, det i kalder Senior Admin eller Staff Director, og det gik fint indtil serveren lukkede. Jeg lærte hvordan man skulle håndtere spillere, såvel som staffs der ikke opførte sig ordentligt. I CSS lavede jeg næsten det samme, dog tog jeg mig ikke af staffs. Det er mange år siden nu, og det er derfor jeg gerne vil prøve det igen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Jamen, jeg har mange grunde til jeg gerne vil ind. Jeg elsker at snakke med de nuværende staffs I har og har en del venskaber blandt dem. Jeg vil gerne hjælpe folk, det er en af mine yndlings ting at gøre. Jeg har altid haft lysten til at lave den her slags arbejde, jeg elsker følelsen man får når folk siger "Okay, tak for hjælpen" eller noget, når man har hjulpet dem med noget. Jeg leder også efter en ting at lave, når jeg er inde på serveren alene, jeg er tit inde og bare keder mig, den tid vil jeg meget hellere bruge den tid på cases eller andet staffarbejde. Jeg har også altid haft lysten til at være staff herinde, da jeg siden dag 1 har kunnet lide serveren og spillerne.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Jeg har to meget vigtige evner. At kunne ignorere mine holdninger til forskellige personer, og at kunne lyde glad selvom jeg inderst inde er pisse sur. Jeg kan bruge begge to i cases, til at kunne lyde glad og imødekommende overfor en person, som jeg måske ikke så godt kan lide, eller hvis jeg har haft en dårlig dag/case førhen. Jeg kan også jeres regler, og vil gøre det en vane at læse dem hver dag hvis jeg bliver valgt ind i stedet for en gang om måneden som det er nu. Jeg har altid været god under pres. Enten når jeg fremlægger i skolen, eller når jeg snakker med mange personer, eller bare generelt under pres. Jeg har også altid følt at jeg ville passe ind her på jeres staff team, og har altid været fascineret af jeres hold. Det har været mit personlige mål, at blive staff, jeg vil ikke ødelægge det hvis jeg bliver det, da det er det eneste jeg har gået at tænkt på her de sidste par uger. Det lyder nok meget dumt men, ja. Alt jeg vil lige nu er at blive staff herinde, og der er et par stykker på jeres hold der kan bekræfte at jeg tit snakker om det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan alt der hedder ULX, men jeg har nok bedst af en opfriskning, hvis jeg nu har glemt en eller to commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er rigtig god til formulere mig så andre forstår det, og bruger altid min mikrofon når jeg snakker.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Indtil videre kan jeg kun være på hver anden uge. Det skifter dog snart når jeg engang har fået ny computer, skærm osv. så det kan blive hver dag.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke andet end jeg er farveblind, men det burde ikke komme i vejen for noget.

 

Tak fordi du læste min ansøgning. Selvom du måske var tvunget.

 

Vi ses inde på serveren eller inde på Teamspeak.

 

- slaskefar

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Nå lille slaske jeg har hørt tit at sige du gerne ville være staff og håber du kommer ind for du er sq en dejlig person 🙂 jeg vælger dsv ikke at søge ind denne gang(eller måske skal det overvejes igen) . men håber inderst inde du kommer ind.

 

-Flink

-Cute

-kan reglerne

-kan bare ALT!  

 

Held og lykke 

 

//LORS

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, S-M-O-K skrev:

Kæft du er dum @\\LORS//

 

Hvorfor rater du dum og hat, eller hvad du gjore. Når de begge skriver +rep, og du gør det samme move? Altså like er du dum?...

smok VI har noget internt og det er da ikke noget du behøver at blande dig i udover du nu skaber lidt drama istedet for bare at lade vær?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, \\LORS// skrev:

smok VI har noget internt og det er da ikke noget du behøver at blande dig i udover du nu skaber lidt drama istedet for bare at lade vær?

Det stadigvæk så fucking dumt af dig og gør det lort? Altså bare fordi man -repper folk vil ikke hjælp og får dig kun bannede i sidste ende? 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, S-M-O-K skrev:

Det stadigvæk så fucking dumt af dig og gør det lort? Altså bare fordi man -repper folk vil ikke hjælp og får dig kun bannede i sidste ende? 

smok hvis du spørg kaister så vil han gerne have de -reps og derfor gør jeg det han går efter de -reps? men forstår satdig ikke helt hvorfor du blander dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, \\LORS// skrev:

smok hvis du spørg kaister så vil han gerne have de -reps og derfor gør jeg det han går efter de -reps? men forstår satdig ikke helt hvorfor du blander dig?

Okay lad os lige få på det rene, der sker ikke en skid hvis man går efter -rep jo... En eller anden fixer det jo... "Hat" For det andet fordi jeg blander mig er fordi jeg kan ikke kan forstå så stor en idiot du er, du rater dum på folk og selv skriver +rep, altså come on... Det er jo ikke ret smart...

Tænk dig om 2 gange før du skriver en kommentar som denne hat...

Nu rater du nok dum, hat eller andet lort, men det beviser kun at du ikke er andet end...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, S-M-O-K skrev:

Okay lad os lige få på det rene, der sker ikke en skid hvis man går efter -rep jo... En eller anden fixer det jo... "Hat" For det andet fordi jeg blander mig er fordi jeg kan ikke kan forstå så stor en idiot du er, du rater dum på folk og selv skriver +rep, altså come on... Det er jo ikke ret smart...

Tænk dig om 2 gange før du skriver en kommentar som denne hat...

Nu rater du nok dum, hat eller andet lort, men det beviser kun at du ikke er andet end...

smok kan vi evt lade denne være jeg føler ikke rigtig jeg magter at bruge tid på det? hvis det er så sig det til en staff altså da du vælger at starte noget af det dummeste jeg længe har læst!!

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, \\LORS// skrev:

smok kan vi evt lade denne være jeg føler ikke rigtig jeg magter at bruge tid på det? hvis det er så sig det til en staff altså da du vælger at starte noget af det dummeste jeg længe har læst!!

Ok

Link til kommentar
Del på andre sites

Små kælinger, stop nu jeres bitch fight offentlig, tag den over PM...

+REP

Har ikke været ude for at du har gjort det store, på den negative måde.
Så det skal du have, + så ser din straf hisrorik fin nu, keep it up!

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

De gange jeg har set dig på Evocity har du gjordt det godt, Jeg har ikke set dig bryde regler.

Du lyder meget moden, også ingame. Du er en flink gut. Medmindre man gør noget forkert

når du er rigspolitichef. ❤️ 

 

Tror du bliver en skide go' Staff, men det er ikke op til mig

 

// MRBIG //

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral

  • Jeg har ikke set dig så meget på det seneste.
  • Du kan alle reglerne og følger dem.
  • Du er venlig at snakke med, både på Teamspeak og Ingame.

Held og Lykke med din Ansøgning

Mvh creaMY

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.