Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Goldenown


Goldenown

Recommended Posts

Ingame navn: Goldenown.

 

SteamID: STEAM_0:0:42928068

 

IRL fornavn: Peter.

 

Alder: Jeg er 17 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

  • Ja, Jeg har en del erfaring efter som jeg har været staff før. Jeg var staff i cirka 1 år og 3 måneder hvor jeg nåede ranket senior admin. Den tid har givet mig en del erfaring i hvordan man skal reagere i de forskellige situationer som vil opstå.
  •  I mine unge dage har jeg også haft en del minecraft servere, samt Css servere som jeg startede sammen med mine venner.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teametHvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg SKAL være en del af staff teamet fordi jeg ved hvordan man er staff, eftersom jeg har været det i over 1 år. Jeg ville selv sige at jeg har det kvalifikationer som der skal til for at være en del af staff teamet, efter som jeg ved hvad det kræver fordi jeg har været det før. Men så tænker i nok hvorfor er du så stadig ikke staff nu? Det er jeg ikke, fordi jeg blev demoted. Syntes at alle godt kan få grunden til at jeg blev smidt ud af teamet - Jeg var for dårlig til at tage mig af unban requeste, hvilket jeg var fuldkommen enig med. Så var der hellere ikke så god kvalitet i mine cases, som der har været. Efter et stykke tid hvor jeg ikke har været så aktiv, hvor jeg har lavet noget skolerelateret har jeg har reflekteret over de ting der resulterede i min demotion og har lært, hvad jeg skal gøre bedre, og er klar til at tage rollen som staff igen. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

  • Efter som jeg har været staff, ved jeg hvordan det hele fungere og der burde ikke være nogle problemer med ULX, samt Jeg kan alle kommandoerne ind og ud.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

  • Jeg foretrækker at bruge mikrofon, da jeg er bedst til at formulere mig bedst mundtligt. Men jeg kan også formulere mig skriftligt lige så godt som jeg kan formulere mig mundtligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan næsten være på hele tiden efter klokken 15:00 nogle dage før. Dog vil der være nogle dage hvor jeg ikke kommer på, men selvfølgelig vil der blive informeret om det. I min fritid har jeg også et arbejde som nok også vil komme til at tage nogle timer om ugen, men det vil ikke komme til at påvirke det helt store på min aktivitet på serveren.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

  • Ja. Som skrevet tidligere blev jeg demoted, og ja det var lidt “slaggende” det som jeg havde lavet. Men jeg har reflekteret over tingene og er klar til at vise både spillere og staff teamet at jeg er klar til at påtage mig rollen og vise at jeg gerne vil det her fuldt ud.

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning. Skulle det ske at der et punkt som du ikke mener er uddybet nok, er du velkommen til at skrive en besked enten i kommentar eller privat.

 

Venlig hilsen Goldenown.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP!!

 

Du er en fantastisk person! og du var en fantastisk staff! du af ALLE fortjener virkelig at være staff!

 

Og ja jeg ved godt vi to har haft nogen komplikationer, men du har håndteret det hele proffesionelt! og hvis det udelukkende stod til mig så var du røget direkte op og blevet "Vice Manager"!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Peter.

Husker godt tiderne med dig på Staff holdet, du var god til at tage initiativ til selv at tage den beslutning af evt holde serverren klokken lort lørdag morgen. 
Dog ikke altid de smarteste beslutninger til tider da serverren alligevel var tom.. 😂

 

Citat
  •  I mine unge dage har jeg også haft en del minecraft servere, samt Css servere som jeg startede sammen med mine venner.

Du lyder som en på 55 år.. lol 😉

 

 

Neutral Rep
Af den grund du som staff burde se, at dine cases få dårlig kvalitet, grundet skole, arbejde eller noget andet.. I disse tilfælde brude du stoppe op, lade være med at tage cases eller joine servern og komme igen når du er i tiptop. 
Klart denne episode har måske lært din lektie, men lad os se den end først.

Bedste hilsner 

Eath

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Dav du gamle da du var staff, gjode du dit arbejde i en tilfredsstillende grad (I mine øjner lol). Mens vi to var staff sammen hjalp du mig sommetider, hvis jeg var i tvil om en straf, eller en ting i reglerne, altså du har godt styr på reglerne. Du kender til de forskellige "admin-værktøjer", som bruges til at straffe, din oplæring vil i værtfald være nemmere at have med at gøre, men ud over det er du også pis flink og nem at snakke med. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.