Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - lucas sørensen


LucasHD

Recommended Posts

 

Ingame navn:

Lucas Sørensen

 

SteamID:

STEAM_0:0:62280184

 

IRL fornavn:

lucas

 

Alder:

jeg er 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

Ja, jeg har en server sammen med nogle gutter og der er jeg så med ejer og laver  mere sådan en supporter role eller hvad man nu kalder det og så er jeg også head admin på en anden server som er blevet hacket “supreme RP” og så har jeg været staff herinde på Savox en gang før, det var super fedt og få den udfordring, at hjælpe andre med deres problemstillinger og løse dem synes jeg. men

stadig besluttede at sige op med den grund at jeg havde et fritidsjob og det tog mig meget væk fra min pc og vil ikke spærre min plads for jobbet men eftersom at jeg ikke har et job mere ville jeg søge ind igen, som staff.har også haft min egen server kan dog ikke huske navnet på den men og kan godt blive presset ud i nogle situationer hvor at man er nødt til at holde hovedet koldt,  og jeg altid er frisk på en udfordring.

Og så har jeg det godt med andre spillere på serverne, og jeg elsker at hjælpe folk med det de nu har brug for, og har meget erfaring med admin jobbet så jeg ved godt hvordan jeg skal håndtere cases og det da jeg selv har haft en server oppe dog ikke særlig lang tid men nok til at folk kom ind og lavede rp, og jeg er for  det meste altid glad og jeg synes det skal være et sted man kan have det godt så er klar på at hjælpe til, mit job som Adm tager jeg også meget seriøst fordi at jeg vil have at alle spiller kan med hinanden, og er ikke sådan en der bare holder med nogle gange og så er det, og kan de fleste regler og er en positiv person som gerne vil hjælpe folk og bruge den tid det skal have på staff arbejdet, og eftersom at jeg har den erfaring med det administrative job synes jeg forandre mig som person fordi at det pres som ligger på en det er der ikke når man er staff har også være staff på en css server der var jeg admin i ca 2 år, men ham der ejet den havde ikke penge nok til at have den kørende og da der ikke var nok spillere eller penge valgte de at lukke den, har også haft min egen server kan dog ikke huske navnet på den men og kan godt blive presset ud i nogle situationer hvor at man er nødt til at holde hovedet koldt, og synes at jeg har en rimelig god erfaring med det administrative job og synes faktisk at jeg kan bidrage med noget og har den erfaring og eftersom at jeg har den erfaring med alle de server jeg har været staff på tænker jeg at jeg har en meget stor fordel end andre ansøger og har også den viden omkring hvordan man er i cases, selvfølgelig og håndterer cases på den måde at man virker professionel i den sammenhæng Når man skal prøve at virke professionelle skal man også virke ambitiøs  og ikke til cases useriøs.

har en del erfaring inde for jobbet. kender alle regler på servern

men det forekommer at det er en gang imellem at man kommer til at bryde en regel

men det er ikke noget som sker hele tiden  

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er hurtig og god til at holde mit hoved koldt når det gælder og bare sådan generelt set, er jeg god til det og vælger derfor vælger at søge ind igen som staff, skyldes at jeg tog fejl og lod mit job stå i vejen for det jeg lavede herinde og vil gerne yde mit bedste igen og også at jeg har valgt er også fordi at jeg oplever at serverens admins “ikke at det er alle” og det skal heller ikke mindes at jeg hader alle staff tværtimod  og søge ind igen Det der gør mig mere kvalificeret er helt klart at jeg har været staff her på stavox serveren. synes selv jeg gjorde hvad jeg kunne for at alle spillere kunne sammen

og jeg vil gerne løse nogle af de problemstillingen som folk har og føler at jeg har den tid som skal til for at kunne yde det bedste for den person som man har og gøre med

og høre på begge parter for at få hvad den ene har oplevet og få historien fra hans side i stedet for at bare høre den som har lavet casen også give en straf ud for det så heller tage den tid det kan tage for at give den straf som vil give bedst mening for den handling vedkommende af lavet

jeg kender meget ulx og har stadig nogle bind fra nogle andre server jeg har været på

“synes ikke at jeg er bedre end andre ansøger tror at alle lige stor chance til at blive valgt” og kan også frem for andre holde støj væk og ikke blive sur fordi at der nogen som snakker mere højt end andre, hvis nogen kalder mig nogle grimme ting lader jeg det værre og laver det om til noget positivt i stedet for negativt og stadig have en god tone overfor ved kommet. men det skal heller ikke lyde som om at jeg er den perfekte det skal menes sån at alle har en chance og alle er okay. og jeg udføre mit arbejde fuldt ud og ikke bare dovner den af tager tingene seriøst selvom at man kan være i nogle situationer som man nok ikke har i hverdagen  I skal vælge mig fordi jeg er en person som har haft med det her at gør for 4½ år nu, op til flere servere i gmod og andre spil men mest garrys mod hvor man har lavet noget af det samme her, men her bruger man bare sin tid  i sted for. Jeg har også for 2 år siden, da jeg var 13 begyndte jeg og synes at det ville være fedt og hjælpe andre og have noget og tage sig til, som admin og har css servers for 2 år siden, og det er noget som gerne vil blive igen, for jeg fandt det sjovt dengang. Jeg er også en dreng med masser af energi, nogen gang med for meget. Men op til flere gange kan det godt lidt over gevind, men ellers er jeg også en meget rolig type selv om jeg bliver svinet til, som gerne vil hjælpe folk når de skal bruge en, og også bare hvis de skal have hjælp foruden ved, uden admins hjælp.

Jeg er 16 år, og jeg kan også godt presset stationer, som mange andre personer kan. Jeg har også meget respekt over for de personer, man kommer i cases med. Selv om det så er mine venner eller andre personer, som jeg ikke har mødt før. Fordi jeg er god til at samle begge  synsvinkler og historier. og jeg skal også være en del af staff-teamet at jeg synes at sidste gang var en fed oplevelse mest fordi at jeg kunne hjælpe andre folk og måske gøre deres dag bedre. og tror også at jeg kan bidrage med at  hjælpe servern med alle de cases for nogle gange går der mellem 5-10 min før en case man har lavet bliver færdiggjort Eftersom at jeg har den erfaring med administrative Jobs.

Hvordan bliver man grunde til at søge ind igen det er på grund af at jeg faktisk godt kan lide at hjælpe folk med de problemstillinger som folk nu engang har og løse dem bedst muligt og ikke bare lave det hurtigt men tage den tid som det kan tage for t lave det bedst mulige arbejde og den primære grund til at jeg skal være med i staff-Teamet igen er at jeg savner og snakke med nogle mennesker som kan hjælpe en og har noget tillid til en og have nogen som generelt bare snakker med en så man ikke bare sidder alene og bare sidder og snakke med sig selv inderst inde

og bare have det sammenhold og fællesskab, og måske lave nogle nye venner eller noget lign, men eftersom at jeg har været en del af staff-teamet engang før så ved jeg at man skal have den tone man vil have folk skal tale til en med, og ikke bare råbe og skrige som man normalt gør som casual ts bruger, (gang members straf) -  self de skal opføre sig ordentligt og hvis de ikke kan de så ksal de da bare have en straf for den handling  har lavet lidt ligeglad hvem det er for man skal ikke holde med en gang member i cases de skal bare have en straf der passer til den handling som han har lavet

jeg er faktisk rat kold når det kommer til mit gang for jeg stoler meget på mine gang members for at de ikke laver noget lort på serverne, så jeg er klar til at give den passende straf til ganget

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg været staff før og derfor har jeg en rimelig god erfaring med ULX, og har næsten alle bind klar men skal nok have bindet dem inden at jeg finder nogle nye. har også set nogle videoer om hvordan man kan få meget ud af det og alle de commands som man har og lære dem bedst muligt, og det skal ikke lyde at jeg slet ikke kan finde ud at det men alle kan vel et eller andet sted finde kan alle finde ud af det. da det ikke er  særlig svært det er det vel for nogen hvis de ikke har brugt det så meget igen

Men det har ikke hjulpet så meget siden, jeg ikke har fået prøvet det på en rigtig server.

Men jeg lærer hurtigt, Har også godt erfaring med ULX men kunne godt bruge at få frisket dem lidt op. ellers har jeg brugt det meget mest fordi at det er noget tid siden at jeg har haft noget med det  administrative job og gøre . har også været ejer af en lille server en gang hvor jeg legede lidt med ULX og har brugt det ret meget gennem tiderne og synes det og nu har jeg så udviklet det på en af mine venners server kan dog ikke huske navnet det er også ligegyldigt men har et rimeligt godt kendskab til ULX. Men hvis jeg bliver accepteret så skal jeg nok have det opfrisket engang mere.

eller to. men ja, har rimelig godt styr på det med ULX kan stadig alle jeres costume commands som i bruger ved ikke om i stadig bruger dem her er et lille indblik i hvad jeg har fra ulx. !ban !cb !go to  !jail to !jail !bring osv.. de binds som jeg har haft da jeg var på stav før dem har jeg stadig men som jeg skriver skal jeg nok have bindet nogle nye key’s inde der, eller bare finde ud af hvor de gamle binds gemmer sig og eftersom så jeg synes at jeg har en rimelig god forståelse for hvad ulx det går ud på

og har også haft nogle server hvor man skulle bruge det mere end andre også efter alle de server som har de bind som man bruger som staff fx. !goto <navn> !bring <navn> osv, men dengang var det ikke særlig godt optimeret og derfor ikke det bedste, på de servere jeg var på, og en helt anden måde jeg også har fået bekendtskab med UlX, er at jeg har hjulpet to af mine venner med at sætte deres server op med ULX Mod osv, men jeg har rimelig styr på alt inden for ULX

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god mundtligt og skriftligt  og går også i specialklasse men det er mere det med at stave og er ordblind men en mild grad så det kan næsten ikke mærkes men Jeg synes også jeg er god til at formulere sig mundtligt, på grund af at jeg taler meget i min hverdag. Jeg elsker at tale med andre mennesker, og det er bare noget jeg synes jeg er god til.

Og ja jeg bruger min mic hele tiden, når jeg spiller på servern. og Jeg bruger altid min mic, da det gøre det lettere at udtrykke sin mening og hvad man mener så det ikke bliver misforstået. og Det kan også gøre rp rollen lidt lettere hvis man tager sin mig i brug. og når jeg ikke bruger min mic så er det fordi at jeg sidder til lan, men det sker ikk særlig ofte og hvis der sker er der nok ikke særlig meget larm så kan sagtens tage cases hvis det er. og jeg er meget snaksaglig og meget imødekommet så ja jeg synes at jeg er god mundtlig og skriftlig og er heller ikke den bedste til at sætte komma og punkter men det gør heller ikke noget Fordi jeg er ordblind og derfor er rimelig meget svært ved at sætte komma og punktum en andre, Rasmus skriver længere op så det også meget vigtigt at man bruger sin mikrofon til at lave rp hvor man skal bruge chatten hele tiden, hvilket vil ødelægge rpen hvis du spurgte mig, og kan også det nødvendigt engelsk det forekommer at der kan komme en på som ikke kan snakke dansk og det er et krav når man spiller på stavox serveren og forsøger hele tiden på at starte noget rp ingame med min mic og andre formere for ting der kan skabe rp. Og følger også at når man har sin mic er det til at snakke med andr spiller på serverne, har følger rimelig godt med når det er skriftlig, sidst vi var op til en prøve i dansk fik jeg 7, så vil sige at jeg kan snakke/skrive flydende dansk

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  • mandag 15:30 - 21:00
  • tirsdag 15:30 - 21:00
  • onsdag 15:30 - 21:00
  • torsdag 15:30 - 21:00
  • fredag 15:30 - 01:00
  • lørdag 15:30 - 02:00
  • søndag 15:30 - 21:00

så kan primært være på altid

og kan også være længere på hvis der er behov for det !

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

nej, føler at ikke at der er mere om mig, tror at jeg har alt hvad det er relevant for min ansøgning som staff, men hvis i evt. har nogle spørgsmål så skriv dem endelig +er n remlig positiv og laver sjov når det er til det og seriøst når det gælder!  - besvare næsten alle -

hvis der er tid til det eller hvis jeg er på forum

 

ja det var vist det håber alle fortsætter sin dag i godt humør ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.