Hop til indhold
Stavox

STAVOX.EU LAUNCH TRAILER


Emoyly

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Oprettet
  • Seneste svar

Hej Tarry, og andre der tænker det samme. 

 

Ja planen er at streamen bliver tilgængelig efter showet, dog forbeholder vi os retten til ikke at frigive den, hvis der skulle være forhold for dette... 

 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/04/2018 den 11:39 PM , Vito skrev:

ps. Emoy skal ikke have alkohol, det dør han af. Så det prøver vi!

12 timer siden, Houston skrev:

Så hvis Emoyly dør af alkoholforgiftning? :thatwasfunnyright:

 

Til folk der ikke lige er helt med her, kan jeg lige hurtigt fortælle at jeg får noget medicin, hvor en af de mange bivirkninger er, at man ikke må drikke alkohol, da man kan risikere at dø af det...

Så i skal ikke regne med at se mig drikke, da jeg ikke pt. har et større dødsønske...

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Emoyly skrev:

 

Til folk der ikke lige er helt med her, kan jeg lige hurtigt fortælle at jeg får noget medicin, hvor en af de mange bivirkninger er, at man ikke må drikke alkohol, da man kan risikere at dø af det...

Så i skal ikke regne med at se mig drikke, da jeg ikke pt. har et større dødsønske...

må du så spise vin-erbrød? 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Emoyly skrev:

 

Til folk der ikke lige er helt med her, kan jeg lige hurtigt fortælle at jeg får noget medicin, hvor en af de mange bivirkninger er, at man ikke må drikke alkohol, da man kan risikere at dø af det...

Så i skal ikke regne med at se mig drikke, da jeg ikke pt. har et større dødsønske...

Du da kedelig :kappahd:

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/4/2018 den 9:47 PM , Teta skrev:

Hej Tarry, og andre der tænker det samme. 

 

Ja planen er at streamen bliver tilgængelig efter showet, dog forbeholder vi os retten til ikke at frigive den, hvis der skulle være forhold for dette... 

 

-Teta 

Blev den slettet alligevel?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.