Hop til indhold
Stavox

STAVOX.EU LAUNCH TRAILER


Emoyly

Recommended Posts

Så er vi fandme klar!

 

 

Live streamen kommer til at foregå på dansk, på vores twitch, facebook og youtube kanal fra 19:30 til 21:30 dansk tid.

Dynn, Empty, Mibb, Taroux, Willy, Houston, Teta, Vito og mig selv (Emoyly) kommer til at være med på streamen, hvor vi alle kommer til for første gang nogensinde, at fremvise vores ansigter med live webcams.

Vi kommer også til at give nogle Gmod kopier væk, samt nogle penge på EU serveren. Så hvis du har nogle venner der ikke har Gmod, så få dem endeligt til at se med! Udover det, vil vi endda også give lidt gaming grej ud. Fulde detaljer vil blive afsløret på streamen.

Tak for en fed stream!

 

Læs mere om EU serveren her: https://stavox.eu/forums/topic/30-what-is-stavox/

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Oprettet
  • Seneste svar
58 minutter siden, Wien I Kaistar skrev:

🙂 mhmm... nyt map confirmed? awrrr.... bare det var på den danske ;)))))

 

Mappet er Evocity2, der ligger et andet post et sted med al info om sådan noget. (Det er dog lidt outdated..)

 

 

Well, Empty har jo ikke opdateret posten... @Vito

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, OpK skrev:

Mappet er Pinecity, der ligger et andet post et sted med al info om sådan noget.

 

Mappet er ikke Pinecity. Jeg er ikke selv sikker på, hvad det hedder men det sure as hell ser godt ud! 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, OpK skrev:

 

Mappet er Evocity2, der ligger et andet post et sted med al info om sådan noget. (Det er dog lidt outdated..)

 

 

Well, Empty har jo ikke opdateret posten... @Vito

Bare  det kom til den danske 😉 ser 10000 gange bedre ud ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, SimoN skrev:

Postnord lastbil :thinking:

 

Fed trailer, blir vildt 

Postnord opererer i de nordlige lande - altså lande ud over Danmark. Derfor giver det stadig mening at have.

Når der ikke er fokus på et specifikt land, er vi nødt til enten at vælge en landegruppe at få inspiration fra, eller designe vores helt eget, som er tilfældet med politibilerne 🙂

pHBC3do.png

 

Hvad der er vigtigt at forstå er, at hele det her "EU-koncept" ikke er målrettet mod danskere, men i stedet målrettet engelsktalende lande i Europa, hvorfor også er derfor der vil være en del sammenligninger hvis du har spillet på den danske.

Med tiden vil det nye community udvikle sig i en anden retning, og der vil muligvis komme mere community-specifikke ting, men content-genbrug er helt klart en af grundene til, at det er en mulighed det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil absolut glæde mig til at der kommer en god engelsk talende server da det helt absolut mangler. 

De få andre jeg har prøvet har ikke været meget værd, så jeg vil glæde mig til at forbedre mit engelsk samt få noget fedt rp på samme tid! 🙂

 

Tillykke med den nye server og jeg ønsker jer held og lykke med den!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.