Hop til indhold
Stavox

[Solved] I klikker bare ind


Krukke

Recommended Posts

Hej Stavox.

 

Det her er ikke rigtig et kreativt ting men bare et spørgsmål, vidste nemlig ikke var jeg skulle starte et topic når man har et spørgsmål, så smed det her ind (sry hvis man ikke må)

 

Jeg har købt vip inde hos jeg og ved jeg har mindst 23 dage tilbage og så tænkte jeg på om jeg måske kan få pengene tilbage da min pc ikke dur og den kommer ikke tilbage før 2 uger så måske om i kunne pay tilbage kunne det være ❤️

 

Link til kommentar
2 minutter siden, Asgers1 skrev:

Hej Stavox.

 

Det her er ikke rigtig et kreativt ting men bare et spørgsmål, vidste nemlig ikke var jeg skulle starte et topic når man har et spørgsmål, så smed det her ind (sry hvis man ikke må)

 

Jeg har købt vip inde hos jeg og ved jeg har mindst 23 dage tilbage og så tænkte jeg på om jeg måske kan få pengene tilbage da min pc ikke dur og den kommer ikke tilbage før 2 uger så måske om i kunne pay tilbage kunne det være ❤️

 

Du kan ikke få pengene tilbage, desværre. Ved ikke om det er blevet lavet endnu, men der har været snak om at man skulle kunne pause sit vip, til feks. hvis ens computer gik i stykker, eller lign.

Link til kommentar
14 timer siden, TacoCat :D skrev:

Du kan ikke få pengene tilbage, desværre. Ved ikke om det er blevet lavet endnu, men der har været snak om at man skulle kunne pause sit vip, til feks. hvis ens computer gik i stykker, eller lign.

Det ville faktisk være rigtigt dejligt, jeg har nogle gange lyst til at spille forskellige spil. så når du lige har købt vip og du så en uge efter hopper over til noget andet, det er lidt nederen at miste det så.

Link til kommentar
1 time siden, Fischer1 skrev:

Det ville faktisk være rigtigt dejligt, jeg har nogle gange lyst til at spille forskellige spil. så når du lige har købt vip og du så en uge efter hopper over til noget andet, det er lidt nederen at miste det så.

 Det ville jo så været begrænset, så det der var måske ikke altid muligt^

Link til kommentar
13 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Et problem som jeg ser:

Folk køber vip, bliver banned kort tid efter fordi de gør noget dumt. Så går de ind og stopper deres vip? Det vil ikke fungere.

En løsning på det ville bare være at det ikke var muligt at gøre imens man var banned?
 

Link til kommentar
13 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Et problem som jeg ser:

Folk køber vip, bliver banned kort tid efter fordi de gør noget dumt. Så går de ind og stopper deres vip? Det vil ikke fungere.

Det jo også rigtigt, men gætter på de ville få et system op at køre så det ikke ville være muligt :PP

Link til kommentar
42 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Et problem som jeg ser:

Folk køber vip, bliver banned kort tid efter fordi de gør noget dumt. Så går de ind og stopper deres vip? Det vil ikke fungere.

Eventuelt kun mulighed for at gøre det et begrænset antal gange indenfor en tidsperiode, og som Simon siger, begrænse det, så man ikke kan pause det i ban perioden.

Link til kommentar
11 timer siden, Fischer1 skrev:

Det ville faktisk være rigtigt dejligt, jeg har nogle gange lyst til at spille forskellige spil. så når du lige har købt vip og du så en uge efter hopper over til noget andet, det er lidt nederen at miste det så.

 

Det lyder sku godt hvis de fik det kom ind

Link til kommentar
  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.