Hop til indhold
Stavox

Nyt Headset...


John Frandsen

Recommended Posts

Halløj, jeg er nu nået til det trælse punkt hvor min headset begynder ikke at virke mere :(

 

Jeg ville derfor gerne høre om i kan anbefale noget? 

Krav: USB - Må meget gerne have indbygget mic..

 

Jeg selv har kigget på https://www.elgiganten.dk/product/gaming/gaming-headset/HYPXCLOUDALP/hyperx-cloud-alpha-pro-gaming-headset det her men ved sgu ikke om det er godt..

 

 

På forhånd tak -John

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke personligt selv lide Hyper X cloud, det er dog mest for dets design. Selve headsettet skulle være godt til dens prisklasse. 

Ellers kan jeg anbefale et af Logitechs headsets, enten det som Max linkede eller et Logitech G35 (G930 hvis det skal være trødløst).

Hvis du vil ud i en lidt dyrere klasse, kan du vælge et Astro A30, A40 eller A50.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er stærkt imod alle ting der bliver brandet som "GAMING EXTREME CORE".

 

Køb dig et godt headset fra nogen der ved hvad de laver.

 

Og så køb dig en god mikrofon fra nogen der ved hvad de laver.

 

Så kan du bruge dit headset uden for gaming, f.eks. når du tager toget, uden at ligne en fucking idiot.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Metro skrev:

 

Jeg ser meget tit folk ude på RUC gå rundt med deres gaming headset på. Det har de selvfølgelig lov til, men man ligner altså en nørd.

I aint no nurd 🤓👊🏼 Jeg er sej woooah. 

 

 

 

 

Ps hyper cloud ll ser altså sejt ud!!!!,,,.,!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.