Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Mr Ziipen


Scaled

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jason Collister
Staff ingame navn: Mr Ziipen
Dit SteamID: STEAM_0:0:50236723
Staff SteamID: STEAM_0:1:50262050
Forklar situationen: Jeg ser Mr Ziipen kører i sin politibil midt ude på vejen, med to dæk på hver side af stripperne, hvorefter han er lige ved at ramme mig med høj fart. Jeg drejer derfor
instinktivt af vejen for at undgå at blive ramt af ham, og han vender derfor sin politibil og kører efter mig. Uden blink eller sirene følger han efter mig lidt til, og derefter for jeg den der pop-up
som siger jeg bedes stoppe min bil. Men jeg vil dog ikke stoppe, da jeg ikke ved hvad jeg har gjort. Jeg kører op på siden af Ziipen og spørger hvad jeg har gjort, og han besvarer intet og forfølger
mig yderligere uden blink og sirene. Senere i jagten kører jeg dog galt, og han arrester mig for at flygte, men der var ingen andre end ham selv som lavede forbrydelsen. Næsten en halv time senere, er min bil ikke i politistationen, i min garage eller på gaden, den lod han nemlig stå.
MARKERING: Mr Ziipen brugte ikke voice-chat bare en gang under denne konflikt.
Bevis: Intet
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, dette er ikke en staff klage fordi han arrestede mig. Men mest fordi du aldrig sagde noget. Jeg ved godt videoen viser taletingen ude til venstre, men jeg er ret sikker på, at din mikrofon ikke virkede, da jeg ikke selv kunne høre noget.

Klagen var på at han kørte ligeså dårligt som mig, og derfor føler jeg ikke at jeg skulle køre ind til siden. Arresten er helt forstået

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har fået, infomation fra den røde boks:

V4BMhfi.png

 

Som tydeligt fortæller at du skal stoppe, og du fortsætter. Og uanset, hvordan jeg kører skal du stoppe hvis jeg beder dig om det - Ellers flygter du.

 

En anden side af sagen, er at du fortæller i din staffklage jeg ikke har blink på og jeg ikke bruger min mikrofon. Man kan tydeligt høre min mikrofon, både direkte og så kan du se jeg snakker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.