Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - creaM_


creaMY

Recommended Posts

Ingame navn:

creaM_


SteamID:

STEAM_0:1:106295230


IRLfornavn:

Jeppe


Alder:

Jeg er 16 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeps det har jeg. Jeg har været en del af en masse store Arma 3 cummunitys, Danske, Engelske og en Spanske servere. Jeg har været alt lige fra medlem til Admin, Senior Admin, Head Admin og endag Ejer. Jeg ved hvordan man skal håndtere enhver situration sådan alle for det bedste ud af det. Jeg føler mig 100% klar med en masse vilje og viden med i tasken, jeg har spillet Arma 3 i 2400 timer hvor jeg har været Staff stortset heletiden, jeg er en person der ikke holder med mine egne venner i en case, det er umodent og ikke okay,  jeg banner dem i lige så lang tid som alle andre ville have fået og jailer dem hvis det er det som casen ender ud i.

 

Jeg har haft følgende: Arma 3 server, Minecraft, CS:GO. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er en moden fyr, som forstår at møde folk med respekt uanset hvilken situation vi hver især sidder i. Det mener jeg er en vigtig del af, at være en del af Staff - at snakke ordentligt til folk og møde dem i øjenhøjde. Jeg mener også selv, at jeg er forholdsvis dygtig til computere, så jeg kan formentlig hjælpe med lettere tekniske problemer udover de normale problemer der må melde sig. Jeg har spillet herinde i 900 timer så jeg føler selv jeg har et godt kendskab til serveren nu. Jeg kan uden problemer holde hovedet koldt i stressede siturationer. Jeg kan bidrage med en dreng der er glad, aktiv og en person der til hver en tid kun vil det bedste for Stavox.dk

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender de basale commands. Det er ikke et problem for mig at lære resten af commandsne da jeg er meget lærenem. Jeg er villig til at yde en stor indsats for at lære de sidste commands jeg ikke kan huske, jeg er ved at læse op på selve commandsne sådan jeg er forberedt hvs jeg skulle blive accepteret.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt. Jeg har lige for tiden ikke et headset derfor bruger jeg IPhone Ear plugs for at kunne snakke. Jeg syntes det er vigtigt at man har en mikrofon, da det trodsalt er RP vi spiller. Jeg snakker altid pænt til de andre spillere inde på Stavox da der ikke er en grund til at skælde ud eller opføre sig på en hadefuld måde overfor andre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har muligheden for at være online stortset heletiden, jeg har et arbejde men det er mest i weekenden. Jeg går i skole indtil 13:50 i hverdagene, men nogle gange variere mit skema sådan jeg er hjemme klokken 12 istedet. Jeg har ikke mulighed for at være online så meget hver onsdag, da jeg er hjemme ved min far. Jeg bruger alt min fritid foran min computer da jeg overhovet ikke har andre intreresser end det. Jeg har ikke skrevet de dage jeg arbejder her i ansøgningen men hvis i vil vide mere om det må i gerne spørge ind til det.

 

Mandag - 13:50 - 23:00

Tirsdag - 13:50 - 23:00

Onsdag - 12:25 - 16:30

Torsdag - 13:50 - 23:00

Fredag - 13:50 - 23:00

Lørdag - 06:00 - N/A

Søndag - 06:00 - N/A

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, det syntes jeg ikke. "- ellers må i hellere end gerne spørge

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.