Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Taroux


Taroux

Recommended Posts

Ingame navn: Taroux

 

SteamID: STEAM_0:0:45530609

 

IRL fornavn: Toke

 

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har været admin på omkring 4-5 CSS servere. Det er relativt lang tid siden at jeg var det, og derfor kan jeg heller ikke huske navnene på alle serverne. De er nok også lukket ned, da CSS ikke er et populært spil mere, men jeg kan huske en af serverne som hed “Matchgaming”. De havde 3-4 CSS servere og det var - Deathrun, Propwar/buildwar, Ba_jail og en ZW/Zombie War (er ikke sikker på om de kun havde 4 servere eller mere). Men fuck det… Det relevante er, at jeg har været staff ind på Stavox et på gange før, så der har jeg jo en masse god erfaring.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jamen, jeg har jo klart en fordel i, at jeg allerede har været staff en gang, og ved hvordan tingene fungerer. Jeg har spillet inde på serveren i godt og vel 1.600 timer. Derfor har jeg også styr på reglerne, og kan spotte hvornår folk bryder dem. Nu hvor jeg har været staff før, ved jeg hvordan man fører en case. En blanding af, at jeg har så mange timer inde på serveren, og at jeg har været staff før, vil jeg mene det giver mig en klar fordel, da jeg kender til reglerne, og det ikke er første gang jeg håndterer cases. Jeg har ikke noget imod at blive talt grimt til, det triggere mig ikke, så folk, der bliver sure og ophidset, ville jeg kunne håndtere uden problemer. Jeg er også et godt valg, fordi jeg kan tage cases stille og roligt, og høre sagen fra begge sider. Derudover husker jeg også pænt godt, og kan måske stille nogle trick spørgsmål til dem, som jeg er i case med. Så kan jeg spotte en, der lyver ved at få ham selv til at sige sig selv imod. Altså at være en smule snedig i cases, og finde personen, der lyver. Nu har jeg det heller ikke sådan, at jeg bare vil få en case overstået så hurtigt som muligt, så jeg får et højere antal cases taget. Men vil derimod sørge for, at jeg når i mål med mine cases og de ikke bliver forhastet. Altså vil jeg sørge for, at spillerne har opfanget hvad de har gjort forkert, så de ikke gør det igen, og bruger mere at staff teamets tid på det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Ja, det har jeg, jeg har været staff før som sagt, og jeg kender alt det man skal bruge. (Med mindre der er kommet noget nyt siden da.) Udover det har jeg også alle binds til det stadig.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg kan sagtens både tale og skrive flydende dansk, og jeg har også en mic, der bliver brugte så oftes som muligt. Da jeg mener at RP er 100 gange bedre når der bliver brugt en mic, i forhold til hvis man står og skriver. Så derfor bruger jeg den hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  
I hverdagene vil jeg senest være på kl 17 (medmindre jeg falder i søvn) og så til 22 ish… Derudover træner jeg hver mandag, onsdag og fredag + hver torsdag arbejder jeg.

Det er svært at sige hvornår jeg er på i weekenderne, pga. Fest, arbejde, opgaver eller lignende. Men hvis jeg ikke skal noget er det fra 12 - sent på natten.
Dette er blot de tidspunkter jeg er på min computer, hvilket betyder at jeg ikke nødvendigvis er på Stavox der.
 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej, synes at spørgsmålene dækker godt. Hvis du har nogle spørgsmål må du meget gerne stille dem. :)



 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep - Han bliver ved med at tigge mig om at carry i Fortnite, fordi han ikke kan vinde uden mig. 
Så ved ikke lige, han vil sikkert også have mig til at lave hans admin cases.

Ej det for sjov! 

 

 

+rep Tidligere staff. Super god, fed gut. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Vito skrev:

-rep - Han bliver ved med at tigge mig om at carry i Fortnite, fordi han ikke kan vinde uden mig. 
Så ved ikke lige, han vil sikkert også have mig til at lave hans admin cases.

Ej det for sjov! 

"Når du giver reputation på andres ansøgninger, er det ikke tilladt at lave troll points."

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kasper skrev:

Det jo stadig troll...

 

Det er intet galt i at efterlade en hygge besked til en af mine gamle, gode venner. Når der bliver skrevet en seriøs del også. 

Men det kan vel være svært at relatere til det, når du ingen venner selv har. Det er jeg ked af, min fejl. 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

 

Du er god til at håndtere cases kender af egen afaring med dig.

Du taler pænt til andre spillere.

Du er venlig i RP.

Har dog ikke set dig særligt meget på serveren spiller dog for det meste på Rockford det er måske derfor.

//Daniel/Daniell TI.

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.