Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - Daniel Christensen


DanL

Recommended Posts

 

Ingame navn: Daniel Christensen
SteamID: STEAM_0:0:71448066
IRL fornavn: Daniel     
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej, det har jeg ikke da stavox er den eneste rigtige rp server jeg har spillet på.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil ikke sige jeg er mere kvalifiveret end andre spillere men jeg syntes selv jeg er rimlig god til at håndtere pressede situationer.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej, jeg har INGEN kendskab til ULX, og vidste heller ikke hvad det var i starten. Men det kommer når man spiller på serveren ligsom lærer det hele

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg syntes selv jeg formulere mig godt i mit skriftsprog, og er rimlig hurtig på keyboardet. Og ja jeg bruger min mic hver evig eneste gang jeg spiller.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:00 - 21:00 

Tirsdag: 15:00 - 21:00 

Torsdag: 15:00 - 21:00 

Fredag: 15:00 - 21:00

Lørdag:  13:00 - 22:00

Søndag: 13:00 21:00

(Jeg har sat tidspunkterne så der er cirka der hvor jeg kommer og går, det kan selvfølgelig godt være at der kommer en fødeselsdag mm.)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Normal glad dreng. Nogen gange kan det være jeg lige smutter hurtigt, da jeg er en type 1 Diabeteker, Hvilket er first priority.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.