Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] StaffAnsøgning - Christina


LyKkE

Recommended Posts

Ingame navn: Christina
SteamID: STEAM_0:1:97875501
IRL fornavn: 
Lykke
Alder: 19.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, har været Admin, og headAdmin på et par servere, både engelske og danske såsom Danskevikings da den var oppe :).

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Det er et rigtig godt spørgsmål!. Men umiddelbart vil jeg sige at jeg kan være mere kvalificeret end andre, da jeg har et andet perspektiv, og holdninger på tingene omkring hvordan ting de skal ordnes. Jeg er super sød, og altid hyggelig at have en lille samtale med. Men udover det er jeg ansvarsfuld, moden, og loyal :)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, de andre server jeg var staff på kørte også med ULX. Men self hvis der er noget nyt som jeg ikke kender til, så vil jeg lige tjek op på det :)

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg er god til at formulere mig både både skriftligt og mundligt, snakker ihvertfald ordenligt. Bruger sådan set kun min mic ingame.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Weekenderne passer mig self bedst, da jeg har arbjede og skole at se til.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er super god til pressesde situtationer, og forholde stemmen nede, og holde hovdet koldt. Men udover det så er jeg personen man altid kan regne med. 

:)))))))))

:) :) :)

:)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har personligt aldrig set dig inde, men du har stadig 71 timer. Ved ikke 100% hvordan jeg skal forholde mig til det.

Ansøgningen er også til den korte side. Kunne godt bruge lidt mere fyld.

Men på den anden side, kan du lokke flere 12 årige drenge til serveren.

 

Det bliver et neutralt rep 

 

Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har mødt dig ingame før og jeg synes du er super flink og har ikke set dig i jail endnu 

 

du har godt nok kun 71 timer men måske kan du være heldig at blive valgt ind, men det kan godt være at du skal vente til du har lidt flere timer på serveren. ;)

 

Neutralt REP

 

Held og Lykke 

 

//Blasterion//

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, \\LORS// skrev:

 

 

spiller også mest om aftenen. :)))

-Lykke

 

13 timer siden, John Frandsen skrev:

 

 

12 timer siden, \\LORS// skrev:

enig med john :)

 

10 timer siden, Kroghsen skrev:

Har aldrig set dig inde før.

 

10 timer siden, OSSIDK skrev:

Jeg har personligt aldrig set dig inde, men du har stadig 71 timer. Ved ikke 100% hvordan jeg skal forholde mig til det.

Ansøgningen er også til den korte side. Kunne godt bruge lidt mere fyld.

Men på den anden side, kan du lokke flere 12 årige drenge til serveren.

 

Det bliver et neutralt rep 

 

Held og lykke

 

9 timer siden, Blasterion_^ skrev:

Jeg har mødt dig ingame før og jeg synes du er super flink og har ikke set dig i jail endnu 

 

du har godt nok kun 71 timer men måske kan du være heldig at blive valgt ind, men det kan godt være at du skal vente til du har lidt flere timer på serveren. ;)

 

Neutralt REP

 

Held og Lykke 

 

//Blasterion//

 

8 timer siden, Monada skrev:

Neutralt Rep

Har aldrig set dig før. 

Dog god ansøgning

Held og lykke

 

//Monada

 

7 timer siden, Hr. Vimse skrev:

Skal lige pointers at jeg kender Lykke lamo

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.