Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøning Beatbox SMOK


KennyBou

Recommended Posts

Ingamne nav: Beatbox SMOK  

 

SteamID: STEAM_0:1:53698627

 

IRL fornavn: Kenneth


Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg vil ikke sige jeg har haft erfaring inde for spilcommunityet før hen ud og den ene gang jeg var staff på jeres server, eller ud over det har jeg ikke haft nogen som jeg kan sige der er meget alvorligt. Det jeg kan smide på er at jeg har haft minecraft servers jeg var på før hen, som jeg ikke er mere jo, og den ene gang jeg var på en css server der også lukkede ned efter ikke ret lang tid. Så alt i alt har jeg kun den erfaring inde for jeres server som jeg kan tage med mig.

Den gang jeg var staff på jeres server kom jeg ikke længer end det første step som er "moderator", dette var noget som jeg tog meget alvorligt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Fordi jeg skulle passe ind til jeres staff hold er fordi at jeg vil gjerne prøve det her "Job" igen. Dette gør jeg af den grund at den gang jeg var staff og på holdet før synes jeg at det var meget fedt at snakke med de mennesker man finder sig i blandt med, men jeg synes også at hjælpe de mennesker jeg kan hjælpe giver meget for dem, og gør at de nok heller ikke bliver så sure mere fordi op til flere af gange ved man jo godt at personen klader på en staff af en eller anden grund. Og det er hvad jeg vil hjælpe med og derfor en af de grund til jeg søger det her.

En af de grunde til hvorfor jeg skal være en del af staffholdet er fordi jeg hjælper selv mennesker i min daglige dag, jeg arbejder i den lokale "Superbrugs" hertil hjælper jeg mennesker som spørger om ting, og vejleder dem der hen til. Jeg er også en af de mennesker som har en posetiv holdning, når jeg skal i admin cases. (Ja der nogen gange hvor man bliver sur men for det meste er jeg posetiv).

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Hvorfor jeg skriver denne her ansøning samt mange af de andre mennesker som også skriver en, er at min skilder sig ud på den måde jeg er, jeg har selv en del problmer inde på serveren, men jeg vil give hele armen, og så vil jeg også tage de cases som er sværest hvis du nu skulle være. Og så kommer Case altid før rp, dette brude vi alle og vide. Så hvis jeg sidder og er i gang med rp, og der kommer 10 cases så vælger jeg selfølige de cases fordi rp kan man altid vende tilbage til det kan man ikke med cases. Så den vej igennem er jeg mere kvalificeret. Jeg er også en person som kan være hård når det nu skal være.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har tidliger afaring med det samt jeg ved lidt om hvordan det virker, men jeg er stadigvæk på så dyb bånd at jeg ikke kan det med det samme. Da der også har fået jes eget ulx system vil dog sige at det godt kan komme til at blive lidt sværer end det gamle.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Når det kommer til at snakke med de mennesker i cases har jeg nok lidt svært ved det, da jeg er ordblind og jeg er en person som godt kan komme til at sige det samme, dette gør jeg dog kun fordi jeg bliver nervøs.

Jeg klan jo selfølig arbejde på det her og noget som jeg også kommer til igennem den tid hvis jeg bliver staff hos jer. Men ellers er min mic god, og så er der heller ingen af de spiller som jeg sidder og snakker med der klager når jeg snakker.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på alle de dage som der skal tag cases osv. Hvis der er nogle dage jeg ikke kan så kan jeg jo altid skrive det til jer, men eller kan jeg alle dage hele ugen igennem.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej

 

Tag fordi i gad og kigge på min staffansøning.

M.v.h Beatbox SMOK

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep

- har ikke set dig inde i lang tid.

- Kunne ikke reglerne 100% Sidst du var staff - Oplevede dig blive sur på mig, fordi jeg kaldte Admin, da du var buschauffør og flygtede fra mig, i din "party bus." Du fortalte mig, at jeg ikke skulle kalde Admin over det, fordi det ikke var imod reglerne.

- Kommentere ligegyldige reps på andres staff ansøgninger 

fx.  "

+rep

Sød

Smuk

God og sort 

Held og lykke ;))"

________________________________________________________

I sidste ende er du god nok. Du er venlig og bliver aldrig rigtigt sur.

Det er længe siden, du sidst var staff og håber du får endnu en chance. Du har sikkert oppet dig siden sidst.

Har kun set dig lave den der ligegyldige rep ting og den fra sidst du var staff.

Held og løkke, håber du kommer ind igen. (y)(y)

- Peanut

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep

 

Har haft en utrolig dårlig oplevelse med dig på et tidspunkt hvor du begyndte og råbe og skrige og sige "når ja og i skulle forstille at være et for billede" ved ikke om det er lagt til siden. men det håber jeg

 

+Rep

Ellers virker du sku til at være en meget flink fyr og utrolig aktiv engang imellem. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Peanut skrev:

Neutral rep

- har ikke set dig inde i lang tid.

- Kunne ikke reglerne 100% Sidst du var staff - Oplevede dig blive sur på mig, fordi jeg kaldte Admin, da du var buschauffør og flygtede fra mig, i din "party bus." Du fortalte mig, at jeg ikke skulle kalde Admin over det, fordi det ikke var imod reglerne.

- Kommentere ligegyldige reps på andres staff ansøgninger 

fx.  "

+rep

Sød

Smuk

God og sort 

Held og lykke ;))"

________________________________________________________

I sidste ende er du god nok. Du er venlig og bliver aldrig rigtigt sur.

Det er længe siden, du sidst var staff og håber du får endnu en chance. Du har sikkert oppet dig siden sidst.

Har kun set dig lave den der ligegyldige rep ting og den fra sidst du var staff.

Held og løkke, håber du kommer ind igen. (y)(y)

- Peanut

 

 

 

 

 

1 time siden, Anders Mat skrev:

- Rep

 

Har haft en utrolig dårlig oplevelse med dig på et tidspunkt hvor du begyndte og råbe og skrige og sige "når ja og i skulle forstille at være et for billede" ved ikke om det er lagt til siden. men det håber jeg

 

+Rep

Ellers virker du sku til at være en meget flink fyr og utrolig aktiv engang imellem. 

 

 

 

Jeg sætter mega meget pris på det der fordi det den eneste måde jeg som person kan blive bedre. 

Og så vil jeg også være mere aktiv og vil prøve mit bedste

 

Og tak alle andre, for de posetive kommentar

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, S-M-O-K skrev:

 

Hvis du så sur over det skriv pm tak, der skal ikke så dum en kommentar på min ansøgning...

 

Det er jo meningen, at jeg skal skrive min mening. Det fakta, at du ikke kan modtage kritik, beviser bare at du ikke burde være staff :-) 

Så det bliver et nej tak herfra. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.