Hop til indhold
Stavox

[Afslået] !Staff! !Ansøgning! //Daniell/daniel.


CSGOHOUSE.COM

Recommended Posts

Staff-Ansøgning Stavox.DK
-------------------------------------------------------------
Ingame navn 
Mit ingame navn er Daniell TI
-------------------------------------------------------------
SteamID
Mit steamID er: STEAM_0:1:51703258
-------------------------------------------------------------
IRL fornavn
Mit rigtige navn er Daniel Bjerregaard Hyldig 
-------------------------------------------------------------
Alder
Jeg er 14 år gammel fylder 15 den 22 August 2018. cpr 2208 03 sidste får i ikke.
-------------------------------------------------------------
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity
Ja jeg er Aktiv admin på Zypress.DK men det er kun vær anden uge jeg kan være på. Fordi mine forældre er skilt og jeg har kun en computer det ene sted vilket er ved min far. Men når jeg er ved min far kan jeg være på ca fra kl 15:00 til 21:00 i hverdagene og imellem 09:00 og 05:00 i weekenderne. 
-------------------------------------------------------------
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere
Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg selv syntes jeg er moden. og så tror jeg også jeg er en af dem der kan komme til at være en del aktiv vis min ansøgning bliver accepteret. også fordi at jeg er god til at håndtere et skænderi imellem 2 personer hvor de så går fra casen glade og gode venner igen i hvert fald 9 ud af 10 gange. Jeg kender også reglerne da jeg læser dem rigtig meget for tiden til vis jeg bliver accepteret så kender jeg dem.
-------------------------------------------------------------
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX
Ja jeg har et godt kendskab til ulx da jeg har været admin på en server der hedder Zypress.DK i over 7 måneder. Jeg kender goto - return - bring - cloak - uncloak - JB/JobBan - CB/CarBan - jail - unjail - slay - strip - gag - ungag - visdeath - vis scene - vis arrest - mute - unmute - freeze - unfreeze - gagall - ungagall - psay - xban - ban - unban - kick. og en masse mere. Så ja jeg Kommer ikke til at spørge om hjælp med mindre jeg skal binde noget jeg ikke kender. Jeg har også fået tilbud på Admin+ og SuperAdmin derinde på Zypress.DK men har takket nej fordi jeg vil tage chancen og ansøge inde på Stavox vilket også vil være min førsteprioritet.
-------------------------------------------------------------
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic
Jeg syntes selv at jeg skriver så meget som jeg bruger min mic men i sidste ende bruger alle vel deres mic [HVIS DE HAR EN] mere end de skriver det kan ikke være helt fejl vil jeg selv mene. Men ja jeg er god til at skrive jeg går også i 8. Klasse.
-------------------------------------------------------------
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden
Altså som sagt er min forældre jo skilt og jeg har kun en computer ved min far. Så det er kun vær anden uge jeg kan være på men når jeg så er ved min far kan jeg ca være på fra 15:00 - 21:00 alle hverdage og fra ca kl 09:00 - 05:00 Det kommer an på hvorlænge jeg sover men det er ikke tit jeg kommer så tideligt på men det kan ske og det er heller ikke så tit jeg bliver på til kl 05:00 men det kan ske i wekkenderne.
-------------------------------------------------------------
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide
Jeg går til skydning hver Tirsdag imellem 19:00 - 20:30. Jeg skal Konfimeres den 28 April 2018 så der kommer jeg heller ikke på. Jeg har en hund og en kat. Har også en lillesøster hun er irriterende. Jeg har været Permbannet engang fordi jeg ikke kunne snakke ordentlig men det er lang tid siden og jeg er blevet mere moden så det sker ikke igen. Jeg ansøgte om unban og så blev den accepteret og det er jeg virkelig taknemmelig for skete. Jeg har en sygdom som hedder Attention-Deficit Hyperactivity Disorder men den vil på ingen måder påvirke mig da jeg får medicin for det vær dag. Jeg er en normal 8. Klasses elev. Jeg er blevet testet en lille smule ordblind så jeg unskyler for stavefejl. Jeg kommer nok også til at sidde og svare på posts på forum. denne ansøgning har jeg brugt mere end en dag på da jeg har lagt nye ting ind Hver dag
-------------------------------------------------------------
Mange hilsner til Stavox.DK hilsen Daniel.

-------------------------------------------------------------

Tak til PolleBoii han har styttet mig meget på serveren.
-------------------------------------------------------------

Da jeg er lidt presset med skolen pt kan der måske ikke komme svar lige når i giver besked. Mvh Daniel.

-------------------------------------------------------------

OBS! Jeg har fået bestilt en mic ved min mor så jeg kan være på alle uger nu men bare ikke så længe ved min mor som ved min far. OBS!

-------------------------------------------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.