Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning -FleXuZ


Gary McStaine

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:

FleXuZ


SteamID: 

STEAM_0:1:204013997


IRL fornavn:

 

Jordan


Alder:

14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

jeg har før været staff på en Server Der hed Sky-Zero hvor til sidst den lukkede jeg var staff i 2 måneder men jeg fik ikke meget mere ud af det fordi den lukkede Ikke lang tid efter jeg modtog ranken. Der var ca 60-80 dagligt online. Det var et stort fællesskab som bare lukkede pga mangel på penge. Jeg har også været Admin på en server der hedder Sentex hvor jeg var admin i 1 måned men jeg gad ikke mere da jeg tænkte der ikke var så mange daglige spiller der var mellem 10-15 spillere inde dagligt hvor her på Stavox er der næsten fyldt hele tiden på begge servere. Jeg gad ikke mere fordi der var mangel på spillere også var det ikke lige de bedste kollegaer jeg havde. Begge servere var og er Gmod servere

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg har spillet inde på serveren i alt på mine accounts Ca 800 timer og jeg har 1100 timer i gmod i alt jeg fik dsv vac banned på min anden account og jeg gider ikke altid skifte  account for at få tilladelse til spillet jeg ved godt man kan dele et spil men så kunne mine venner ikke låne min account så derfor tænkte jeg da bare at jeg ville købe en ny account med garrys mod jeg har også meget tid til at spile. I min fritid er det eneste jeg laver er at spille computer. jeg er god til at holde mit hoved koldt under presset situationer og holde en ordenlig tone selvom det ikke lige er den bedste spiller jeg har at gøre med så det vil jeg ikke hidse mig op over eller hæve stemmen og jeg vil bare lade ham snakke og høre hans sidde af sagen. Hvis jeg er blevet straffet læser jeg reglerne igennem for det er jo ikke godt hvis jeg bliver straffet for noget jeg godt kan se der er dumt efter fordi jeg ikke lige kan alle reglerne i hovedet så jeg læser lige dem alle igennem og så ellers spiller jeg bare videre i mit Rp man kan jo ikke sige om der lige kommer en straf men håber min strafhistorik bliver bedre i fremtiden

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har Tidligere erfaring med det. Sidst jeg brugte det var da Sky-Zero var åbent og det er ca 1 år siden. Jeg kunne da lidt men det er noget tid siden jeg har haft med det at gøre men det vil ikke forhindre mig i at prøve at huske så meget som muligt ellers så bare prøve mig frem eller spørge til råds ved mine kollegaer da jeg synes det er noget at et staff team i har skaffet jer i har været lidt grådige med jeres team men Det kan man da godt forstå når man ser jeres staff team og hvor effektivt det er og bare deres fællesskab altså de hjælper hinanden når der er brug for det og derfor vil jeg gerne prøve at blive en del at dette fantastiske team

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

jeg synes og det tror jeg en stor del vil synes at man altid er bedre til at formulere sig mundtligt end skriftligt sådan er det i hvert fald hos mig jeg er bedst til at formulere mig mundtligt men jeg kan formulere mig skriftligt hvis det er absolut skal være sådan pga der er noget galt kan ikke sige hvad men noget kan jo ske man skal ikke altid regne med elektronikken. jeg Vil selvfølgelig bruge min mic hvis det er muligt og det vil også gøre det nemmere for dem jeg er i case med og det ikke helt er det fedeste at skrive hele tiden men det kan jo være jeg bliver nød til det

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:       

Mandag 15:30-21:30

                                                                                                                                                                                                               

Tirsdag 16:30-21:30

                                                                                                                                                                                                             

Onsdag 15:30-21:30

                                                                                                                                                                                                             

Torsdag 16:30-21:30

                                                                                                                                                                                                             

Fredag 15:30-1:00

                                                                                                                                                                                                             

Lørdag 12:00-1:30

                                                                                                                                                                                                             

Søndag 12:00 21:45 

 

Det kan jo ikke siges om jeg lige skal til en fest eller noget så det ikke helt passer men det er ellers de tidpunkter jeg kan

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg gamer i min fritid jeg går ikke til nogen sport jeg er lige stoppet til fodbold og er frisk på noget fuldtid gaming Jeg bor på Jylland i en by der hedder Fredericia jeg er halv Englænder og Det er til min fars side så jeg er den bedste til engelsk i min klasse jeg har fødselsdag den 4 Februar så jeg er næsten lige blevet 14 Jeg har 2 Storebrødre og 1 lillesøster som bliver 1 halvt år idag så Det er jo fint jeg spiller gmod i alt den tid jeg spiller computer næsten jeg begyndte at spille igen for 2 måneder siden og siden da har jeg spillet Gmod mest muligt

Tusind tak fordi i gad at bruge jeres tid på at læse min ansøgning

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/2/2018 den 5:02 PM , adamski skrev:

+Rep

god fyr 

taler pænt 

god ansøgning 

god humor (y)

(og mange penge😂😂)

Rigtig mange gange tak For de Søde ord

På 24/2/2018 den 5:24 PM , The pensionist gamdom.com skrev:

Neutral rep

Lang fin ansøgning dog mangler der noget grammatisk.

Virker lidt umoden, men har en del erfaring.

Godt du ser det men jeg er ikke den bedste til det så jeg laver lidt ad gangen

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.