Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - LORS TSS


\\LORS//

Recommended Posts

 

Ingame navn: LORS TSS


SteamID: STEAM_0:1:50424190


IRL fornavn: Simon


Alder: 15 år (fylder 16 28/03/2018)

Staff ansøgning - LORS TSS

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: svaret er ja. det startede da jeg var lidt yngre, da jeg spillede Minecraft. min fætter og jeg startede vores egen server op og gik rigtig godt ind til vi blev lidt ældre hvor vi så droppede Minecraft. Efter det gik jeg videre til CS:GO hvor jeg blev Admin på 2 danske servere og det var jeg nok i 1 1/2 år hvor jeg så blev demotede fordi jeg ikke var aktiv nok. så har haft erfaring med administrative jobs før hen. Men lige nu er jeg ikke noget på noget spil :) Så jeg vil selv sige jeg har haft noget erfaring inde under de administrative jobs:)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi, jeg er en meget glad person in-game og snakker okay godt med de fleste staffs jeg har snakket med. jeg kan holde til pressede situationer. Jeg har det også mega godt når jeg kan spille inde på Stavox. jeg har læst alle reglerne igennem så kan de fleste i hovedet ellers kan jeg hurtig finde det. I skal vælge mig fordi er rar at snakke med, kan holde til de værste situationer. Kan tåle kritik hvis jeg kan gøre noget bedre. Kan lytte til hver enkel og hører deres mening og derefter vil jeg tage den rigtige beslutning. Jeg er klar på at tage en samtale hvis i vil vide mere om mig, som jeg ikke har fået skrevet. Er klar på de hårde pressede situationer og de knap så hårde. Jeg er en der skaber rigtig god RP som lever sig en ind i sin rolle som er hedder LORS. Men uden fra sit RP er jeg også bare generelt en meget glad person som de fleste nok også kan sige af mine venner.

 

Jeg har valgt at tage nogen scenarier med for at i kan se hvordan jeg vil håndterer en situation:)

 

Scenarie 1

Der er en mand(kalder vi jakob) som løber og chikanerer en person(som vi kalder jonas) jonas kalder så på admin og fortæller mig at "jakob bliver ved med at chikanere mig og det ikke har noget med RP at gøre" 

 

LØSNING

Det jeg vil gøre er at, jeg vil tage hen til jakob spørg "Er det rigtig du du går rundt og chikanere jonas?" han svarer nej og vil så bringe dem sammen for at hører begge personers oplevelser. jonas fortæller så han har video på det og der ser man han går rundt og chikanerer jonas. Det jeg vil gøre efter er så jeg vil banne ham for "Lyver for admin i case og chikane af andre folk" og ved at for at lyve overfor admin giver 7 dages ban som der står i reglerne :)

 

 

Scenarie 2

Der er en der kommer til at trykke på en "binded" knap som er mug og det kommer han til og det ikke var med vilje han gjorde det. Han skriver så i Advert eller OOC at det var failbind

 

LØSNING

Vil tage hen til ham og sige at han har brudt en regel og det står i reglerne nummer 1.23 og det vil give op til 300 sekunder jail for at bryde reglen og vil lige sige "lad nu vær med at at trykke forkert istedet"

så´n vil jeg reagerer :)

 

 

Jeg føler selv også at jeg kvalificeret grundet:

-Vil altid tage cases før mit RP

- Kender reglerne 

- Positiv

- Ærlig

- Holder roen under pres

- Lytter til begge parter

- Straffer både mine venner og mit gang lige så meget som jeg vil straffe andre

- Lytter til de andre staffs

- Kan tage ansvar

- Deltager til staff møder

- Online 6 ud 7 dage i ugen

- Moden

 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Kender ikke ret meget om ULX. har set nogen videoer om det, men ikke ret meget. kan nogle af kommandoerne såsom (!jail. !cb !visarrest (person) osv. Men er helt frisk på at lærer om det og vil bruge al min tid på at lærer systemet. Og er helt klar på at blive lært op af en og det vil ikke være noget problem.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger kun min mikrofon til RP´et og bruger den hele tiden. Men synes også selv jeg er godt formulerende når det handler om skrivning. og er helt klart ligeså godt formulerende skriftlig som jeg er mundtlig :)) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: 15:00 - 18:00(Sport)

Tirsdag: 19:00 - 22:00(Sport)

Onsdag:14:00 - 22:00(Fri)

Torsdag: 13:00 - 18:30(Sport)

Fredag: 14:00 - XX:XX(Fri)

Lørdag: XX:XX - XX:XX(Fri)

Søndag: XX:XX - XX:XX(Fri)

I weekenden er jeg på konstant :)

Udover har jeg også et arbejde men ingen faste vagter:)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja. min ven viste mig serveren Stavox og lige siden da jeg jeg KUN spillede Gmod på Stavox og har 256 timer på serveren nu og den bliver ved med at stige. har spillet de 256 timer kun i 2018 :) så meget elsker jeg Stavox. Er på Stavox forum flere gange dagligt :) Jeg tror også de fleste inde på Stavox-Evocity kender mig som en glad og nice LORS. Dog har jeg 22 straffe siden den 24 December sidste år, det var helt klart i starten det var slemmest, og nu prøver jeg på at holde ALLE regler som man også kan se, Håber dog ikke det gør noget forskel men synes i skal vide det  :)

 

og det sidste inden slut. Jeg håber at i vil accepterer mig for brænder virkelig for det her og brænder for Stavox :)

 

Håber jeg hører fra jer med en god nyhed:)

Hilsen Simon/LORS TSS

 

 

Tak fordi du gad og bruge tid på at læse min ansøgning. God dag:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Fin ansøgning lors. 

 

Du viser at du ville det, og det er for mig positivt. 

Du er flink ingame, og imødekommende, og rar at spille sammen med..

 

Dog har du siden 24/12-17 fået 22 straffe, og dette skal du nok fokusere på at ændre på i fremtiden. 

 

Du ønskes alt held og lykke:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

lors en fin ansøgning du viser at du virkelig vil det her 

lors nu har jeg mødt dig et par gange og du er virkelig flink og det virker også til at du kan reglerne, men du har godt nok fået 22 straff siden 24/12-17 som Cotez har skrevet og det tænker jeg at du godt kunne gøre bedre. 

 

jeg ønsker dig alt Held og Lykke 

 

//Blasterion//

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Malde skrev:

+REP

Ser dig meget online.

Virker meget flink og seriøs.

Tror bare du kunne vare god i cases og som staff.

Har brugt tid på sin ansøgning.

(y)

HELD OG LYKKE!

Tak brb :)

3 timer siden, Mr. Chompi skrev:

+rep God lang ansøgning og god forklaring :)

tak

3 timer siden, .CoteZ ? - dk skrev:

Fin ansøgning lors. 

 

Du viser at du ville det, og det er for mig positivt. 

Du er flink ingame, og imødekommende, og rar at spille sammen med..

 

Dog har du siden 24/12-17 fået 22 straffe, og dette skal du nok fokusere på at ændre på i fremtiden. 

 

Du ønskes alt held og lykke:-)

Det ved jeg godt og prøver at gøre det bedre. men tak :)

3 timer siden, Blasterion_^ skrev:

lors en fin ansøgning du viser at du virkelig vil det her 

lors nu har jeg mødt dig et par gange og du er virkelig flink og det virker også til at du kan reglerne, men du har godt nok fået 22 straff siden 24/12-17 som Cotez har skrevet og det tænker jeg at du godt kunne gøre bedre. 

 

jeg ønsker dig alt Held og Lykke 

 

//Blasterion//

jeg takker for dit svar og lidt kritik :)

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Anders Mat skrev:

Lille Lors :)

 

+Rep 

Du virker sku til at være utrolig flink

Laver et godt styk arbejde som betjent samt skaber fed RP.

Utrolig aktiv og kompetent 

haha ty STORE anders :)

8 timer siden, Vito skrev:

TSS er et cancer gang. Nej tak herfra. 

Okay. hvorfor er TSS cancer? :)

10 timer siden, Kroghsen skrev:

+REP

 

  • Flink
  • God RP
  • Aktiv
  • Sjov

takker :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, \\LORS// skrev:

tak for alle jeres meninger  :)

Du virker meget opsat på at få folk til at se din ansøgning. Du har svaret dem der har skrevet allerede.

Hav lidt tålmodighed - du bliver ikke hurtigere staff ved at få flere reps.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, SimoN skrev:

Du virker meget opsat på at få folk til at se din ansøgning. Du har svaret dem der har skrevet allerede.

Hav lidt tålmodighed - du bliver ikke hurtigere staff ved at få flere reps.

 

 

Hvad mener du?:) kan ikke lige se hvordan det skulle hjælpe med at jeg skriver tak for deres meninger? :)

2 timer siden, Fly skrev:

-rep

- jeg har været i alt for mange cases med dig hvor jeg har vundet sagen. 

- kan ikke se dig komme hen til mig når jeg har lavet en case. 

 

Men btw Held og lykke. 

 

\\Fly//

Det i orden😊 alle har deres meninger

 

men tak:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.