Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning-Sonny


Sonny

Recommended Posts

Ingame navn: Sonny
SteamIDSTEAM_0:0:85243358

IRL fornavn: Sonny
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Nej dsv men vil meget gerne lære det og se om det er noget fra mig. Jeg er meget fascineret over det Staff-teamet laver og derfor vil jeg også gerne være en del af det så jeg måske kan være med til at gøre Stavox til et bedre sted for andre 
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er kan holde hovedet koldt når det kommer der til og jeg kender også et par stykker af dem og jeg snakker rigtig godt med dem. Plus jeg er meget snaksaglig og meget imødekommet. Jeg er god til at gøre andre folk glade og vil i hver en tid hjælpe dem med det de har brug for det. Jeg har også set et par videoer om hvordan man gør. Så igen vil jeg håbe i vil give mig en chance :) jeg skal også være en del Staff-teamet fordi jeg kan holde hovedet koldt og vil aldrig give mine venner en fordel, for det vil ikke gøre RP sjovt for de andre. Jeg købte Garry´s mod kun fordi jeg så jeres sever på  youtube og har brugt 645 timer ved godt det ikke er så, meget men vil håbe på det er nok til at, jeg kan får en chance for at hjælpe serven til at blive god :)
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Yes jeg har lidt kendskab til det da jeg har snakket meget med en af jeres staff og har hørt meget efter når han har snakket til andre personer og igen jeg blev fascineret over at se at folk tog det med et smil og spillerne blev glade igen . Men vil gerne lære meget mere af det.
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg vil selv sige jeg er god til at formulere mig også til folk der er lidt mindre end mig selv. Jeg kan også formulere mig på engelsk hvis vi kommer der til. Og hvis min mic ikke virker så vil jeg gøre alt for at få fat i en ny så jeg kan komme igang med at tag opgaver igen
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid hele ugen eller jeg kan ikke helt når jeg får vagter på Mcdonalds men det ser vi vel på hvis jeg er den heldige :) Men min vagter er heller ikke så lange så lige når jeg får fri så er jeg igang med at spille Garry´s mod igen. 
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke andet end jeg er en super glad person og elsker bruge min tid på stavox og at snakke med folk og derfor elsker jeg at tag på arbejde for når jeg står ved kasse og der kommer kunder hen bliver jeg så glad og håber altid jeg kan give dem et smil med når de går (sorry for stavefejl) Ps har rettet lidt i den.. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Paki skrev:

hahahahah det er jo sonny, uden tvivl +rep.

Du ville kunne bidrage med noget som head of staff aldrig har set før...

Ja men jeg ELSKER også dig Paki XD

 

På 24/2/2018 den 1:23 AM , Ziipen skrev:

Svar på din staff ansøgning:

 

Hej Sonny.

 

- Fin ansøgning

- Du har omkring, 600 timer på serveren, og virker aktiv.

- Har ikke set dig, længe på serveren.

 

Held og lykke.

Jeg takker :) Jeg har også holdt en kort pause da jeg ikke lige har haft tiden til at spille :( Men nu giver jeg den fuld gas igen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Marcus skrev:

Du ser faktisk ud til at virke cool nok, har nok mødt dig et par gange ingame, men ikke rigtig noget specielt jeg husker ved dig.

idk, du virker moden nok ;)

Tak Marcus :) Vi har heller ikke snakket så meget ingame. Men når jeg er på så er du ikke på og så når du er på så er jeg ikke på XD det er lidt træls da du er en Fucking sjov person også i dine videoer :)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Daniel Christensen skrev:

-Rep

 

- Har aldrig set dig på serveren.

- Lidt kort ansøgning.

 

Håber du forstår :) 

De bedste hilsner, Daniel Christensen

Kan altid bruge det der bliver sagt til næste gang :) men tak ;)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.