Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Kroghsen


Kroghsen

Recommended Posts

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ingame navn: Kroghsen

 

SteamID: STEAM_0:0:44683093

 

IRL fornavn: Mikkel
 

Alder: 15, bliver 16 i maj

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har tidligere erfaring med et administrativt job på 3 forskellige Garry's Mod servere, dog er det ved at være 1-2 år siden. Disse servere har gået under navnet ArtexServers, EquinoxRP og en sidste jeg ikke kan huske navnet på. Begge servere har været middelmådige store, dog ikke ligeså stor som Stavox. Vi ligger nok på en 40-50 spillere ca.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Min tætte dialog med nogle af staffmedlemmerne gør, at jeg ved hvad de arbejder med til daglig på serveren, og også hvordan de håndterer en situation. Dette har givet mig en ydeligere forståelse for hvad et administrativt job kan være. Jeg er villig til at ofre min tid som jeg kunne have brugt på RP, på at ordne cases og hjælpe til. Jeg er meget rummelig, og bliver ikke let sur, så hvis jeg skulle håndtere en vred spiller, ville jeg ikke tage nogle af de grimme ting han kunne finde på at sige, personligt. Jeg har spillet Garry's Mod i over 1000 timer, så jeg har ikke bare kendskab inden for et administrativt job, men har spilforståelse til en vis grad. Jeg har mulighed for at spille inde på serveren fra meget tidligt om morgenen, til meget sent om aftenen i weekenderne, og jeg føler at specielt i morgentimerne kan der være brug for assistance til tider, og lige der, synes jeg, at jeg passer perfekt ind. Selvom ekstremt mange ser mig som umoden og useriøs, kan jeg uden problem være totalt seriøs omkring et administrativt arbejde. Dette synes jeg ihvertfald også man kan se hos noget af staffet nu, og jeg synes det er skønt at have et staff som både kan være useriøs og sjov, men samtidig stadig moden og seriøs indenfor deres arbejde. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Lige umiddelbart kan jeg nok godt et par commands, men tror stadig jeg har en del at lære, men det bør ikke være et problem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes at jeg både mundtligt og skriftligt formulerer mig godt. De andre spillere kan forstå hvad jeg mener når jeg skriver, såvel som når jeg taler. 

Jeg vil absolut ikke have nogle problemer med at kommunikere med andre spillere inde på serveren på en ordenligt måde. Jeg kan føre en dialog stille og roligt, og sørge for at der bliver holdt en god tone under cases, samt bare generelt på serveren. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i skole fra kl. 8-15 hver dag, og kan typisk være klar til spille omkring kl 15:30 til hverdag. I weekenderne er det meget forskelligt hvornår jeg vågner og går i seng, så det kan være lige fra kl 8-2 jeg spiller, men nogle gange også fra kl 14-24. Jeg går ikke til nogen form for sport, men går i fitness op til 4 gange om ugen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Tror ikke der er så meget mere at fortælle, men hvis i skulle have nogen spørgsmål, så er i velkommen til at spørge.

 

Det var min staff ansøgning. Held og lykke til alle andre der ansøger, og forsat god dag til dig der læser :smile:

 

- Kroghsen

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, NikolajDK skrev:

-neutralt rep herfra

- Flink gut

- Kan alle regler hvis han vil

- fornuftig 

- Kan godt være lidt aggressiv  (men sjældent)

-Ville være en god staff

 

Hvis du har oplevet mig med en aggressiv adfærd, så må du undskylde. Det har højst sandsynligt været for sjov :)

Link til kommentar
Del på andre sites

(-)Neutral rep
- Har set dig trolle lidt for meget
- Din lunte er meget kort og du hidser dig hurtigt op

- Virker arrogant, og som om du er højere end andre

- Ellers virker du moden nok

- Og flink det meste af tiden

Tror godt du kan blive en god del af staff teamet - Held og Lykke herfra :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du laver en rigtig fornuftig ansøgning, og det ser ud som om at du brænder for at blive staff. 

 

Jeg kan ikke huske at have talt med dig ingame, så jeg har svært ved at sige godt eller skidt om dette, men som de andre fortæller det lyder du som en fin fyr - håber at se dig ingame! 

 

Mit råd ville være at passe på med dine straffe - du har på knap 20 dage modtaget næsten samme antal straffe som dage du har spillet - dette forventer jeg du ændre på hvis du bliver Staff. 

 

Held og lykke herfra! 

 

Rep+ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.