Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning MR. Crag!


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: MR Crag


SteamID: STEAM_0:1:179702822


IRL fornavn: Hjalte.


Alder: 14 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps, jeg har været staff på flere servere, SupremeRP, StarCity, MykingdomV2, Havde ansøgt på Sky-Zero blev Accepted men så lukked serveren ned der efter, så nåede ikke det hel store. MykingdomV2 var der 20-25-30 spillere inde hver dag +  -. og StarCity også 20-25 spillere inde hver dag, og Sky-Zero 45-50 inde hver dag. SupremeRp 10-15 den er så stor er den heller ikke. På alle de servere jeg havde administreret, havde jeg lært med om den der ULX men der er nogle gange nogle udfordringer, +  - igen.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeeg elsker at hjælpe folk og svare på ting så folk de kan komme videre eller forstår ting bedre end de måske gjorde før. Jeg har oplevet min tale måde og være måde positivt overfor andre både i skolen og hjemme, kammerater osv. Jeg synes selv at jeg har et godt ordfåråd så man kan holde tonen overfor sammenholdet inde på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har et fint kendskab til ULX med de servere jeg har administreret, så jeg vil selv sige det er fint nok, men der er nok nogle ting som jeg kan lære henad vejen, hvis jeg bliver acceptet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger min mic når jeg skal argumentere for min case eller hvis en beskylder mig for at bryde reglerne i Rp. Jeg vil selv sige at jeg er fint nok hurtig til at skrive og formulere og argumentere mig der hvis det skulle være.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Ja jeg har mulighed for at være på i hverdagene og weekenden, ferie og helligdage +  - (Mandag 14:30 - 21:30 - 22:00) (Tirsdag 14:30 - 21:30 - 22:00) (Onsdag 15:30 2:00) (Torsdag - 15:30 - 22:00) Fredag 13:30 - Så lang tid jeg kan) (Lørdag - Hele dagen) (Søndag - Heledagen - 22:00)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige Pt.  Tak for jeres tid vi ses In-Game Mvh MR Crag

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Bjørnen - #BAMSEBANDEN skrev:

Neutral REP

Ser ud til du har god erfaring, men har desværre ikke mødt dig ingame så kan ikke vide om du er flink

 

//Bjørnen

Tak Bjørnen jeg er på men har brækket foden i mandags, og har været syg, så har ikke lige haft muligheden for at være på!;)

23 timer siden, rotten<3 (DK) skrev:

+Rep god spiller 

<3

RotteMus;)<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.