Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Nørskov


Nørskov

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Nørskov
SteamID: STEAM_0:1:79353911
IRL fornavn: Peter
Alder: 14 år - 12.12.03 dato

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har ikke haft seriøse administrative jobs som det arbejde der er på Stavox, men gennem årene har jeg været admin og medejer på nogle minecraft servere som mig og nogle venner spillede på tilbage i tiden. Det er dog et par år siden nu. 

Slutningen af 2016 da jeg købte mig Garrys Mod pga. mine venner havde en server der hed Vodka Vikings, der var vel 15-20 spillere normalt inde på serveren. Jeg blev superadmin, men fik aldrig sat mig selv ind i jobbet da jeg havde en dårlig computer og skulle lige lære spillet at kende. Da serveren lukkede ned tog jeg mig en pause og spillede andre spil. Jeg vendte tilbage til Garrys mod og startede med at spille på stavox rockford som jeg nu har spillet på i over 270 timer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan mit RP og har ingen problemer med at forlade det for at løse et problem. Jeg har tålmodighed og selvtillid til at håndtere problemer med hvem som helst. Jeg kan argumentere for min sag og dømmer retfærdigt efter reglerne, ligemeget om det er venner eller spillere man ikke bryder sig særligt meget om. 

Jeg har brugt mange timer på serveren og kender til mange af de forskellige muligheder og ting man kan og har på serveren. Jeg lader mig ikke gå ned fordi folk taler grimt eller brokker sig, men tager tid og lytter til hvad de har og sige til mig under alle omstændigheder. Hvis jeg har fået en opgave er jeg seriøs, tager jeg tid til den og gør mig umage for at få det bedst mulige resultat ud af projektet og trækker viden til mig for at kunne forbedre det til en anden gang. Jeg er aktiv og klar på at få opgaver og har ingen problemer med at gå ud af RP for at hjælpe med generelle problemer mellem spillere og serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har aldrig brugt det i praksis, men jeg har kendskab til en del af de kommandoer der bliver brugt ved hjælp af videoer og andre der har fortalt mig om det. Dog er jeg lærenem og kan tit løse opgaven uden hjælp.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg holder mig meget simpel i forhold til ord og sprogbrug og tilpasser det i forhold til hvem jeg snakker med, så både jeg og personen jeg snakker med har mulighed for at forstå det jeg selv siger. Jeg kan godt lide at snakke med folk og har ingen problemer i det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 14:30-22
Tirsdag: 15-22
Onsdag: 16-22
Torsdag: 16-22
Fredag: 15-∞ 
Lørdag: 9-∞ 
Søndag: 9-22

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
I forhold til de tider jeg kan være på, er der arbejde ind iblandt, så der smutter nogle få timer. Udover det håber jeg på det bedste!

 

//Nørskov
----------------------------



 



 

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, OpK skrev:

+REP

  • Rigtig fin ansøgning.
  • Kan godt være han lyder som et kid in-game, men er faktisk rigtig moden og kritisk overfor ting.
  • Har tydeligvis læst vores reglsæt.
  • Meget flink gut.

// OpK

 

6 timer siden, TheBadCop skrev:

+rep

  • Kan reglerne.
  • Flink hele tiden.
  • Holder en god tone overfor alle.
  • God ansøgning 

(Det skal siges at jeg ikke +rep'er fordi han er min ven)

Tak tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/2/2018 den 9:23 PM , Anders Mat skrev:

+ Rep 

 

Utrolig Flink

Laver et fremragende godt stykke politiarbejde

Fedt RP

Har altid en fed tone 

 

Held og lykke

 

 

8 minutter siden, Ziipen skrev:

+ REP

  • Flink
  • Fedt RP
  • Moden
  • Desværre, en dårlig mikrofon.

Tak!

 

-Jeps, har kigget på nogle mikrofoner :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.