Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag: Bitcoin farmer


AbiJunior

Recommended Posts

Hey allesammen, jeg tænkte på at det kunne være fedt at have et job som bitcoin farmer. 

 

Meningen: jeg tænkte på om det ville være muligt at have en hel farm med miners :) 

 

OBS: Jeg vil nok sige at det skal være virkelig dyrt at kunne starte da man faktisk kan tjene godt på det (med opgraderinger self)

 

Så tag gerne et kig på det 

https://www.gmodstore.com/scripts/view/3760/bitminers-2

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, empty skrev:

Skal man kunne have printere imens? 

Hvad skal man tjene på dem?

SKAL det være et job, eller bare en ny slags printer?

 

Ville det ikke bare ødelægge økonomien?

Jeg synes de burde tælle som printer men bare hvor man måske ville tjene en smule mere. Du skal også tænke på at det koster penge bare for at starte dem op

 

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, AbiJunior skrev:

Jeg synes de burde tælle som printer men bare hvor man måske ville tjene en smule mere. Du skal også tænke på at det koster penge bare for at starte dem op

 

Hvor mange penge ville det koste at få sat op ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Maxx0758 skrev:

Men hvad havde du tænkt var rimeligt?

Jeg vil sige 50k for at købe maskinerne da man også skal betale for brændstof til maskinen :)

Og derfter kan man jo også opgradere

Så jeg tror ikke det er et problem at få dem tjent hjem igen

 

Men det er så også bare en ide ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet ved bitcoin miners er egentlig at de virker 100% ligesom printers. Bare med et andet navn... Og det med kun at kunne spawne enten printers eller bitminers virker også bare mærkeligt. Så kunne vi lige så godt bare have en ting. Det virker vel på samme måde.

 

At tilføje flere muligheder til at tjene penge er selvfølgelig noget vi skal kigge på i form af nye slags stoffer, men er sgu ikke så meget for andre printere som det endelig bare er. Vi har haft dette forslag før, og alle andre gange er de blevet lukket.

 

 

Jeg lader forslaget ligge lidt endnu, og vil gerne høre alternative måder at tjene penge på hvor man faktisk skal yde en indsats, og ikke nogen form for printers

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, DetBareMads skrev:

Problemet ved bitcoin miners er endelig, at du virker 100% ligesom printers. Bare med et andet navn... Og det med kun at kunne spawne enten printers eller bitminers virker også bare mærkeligt. Så kunne vi lige så godt bare have en ting. Det virker vel på samme måde.

 

At tilføje flere muligheder til at tjene penge er selvfølgelig noget vi skal kigge på i form af nye slags stoffer, men er sgu ikke så meget for andre printere som det endelig bare er. Vi har haft dette forslag før, og alle andre gange er de blevet lukket.

 

 

Jeg lader forslaget ligge lidt endnu, og vil gerne høre alternative måder at tjene penge på hvor man faktisk skal yde en indsats, og ikke nogen form for printers

Du skal betale for at have maskinerne oppe og køre ;) da deres generator skal have benzin tror jeg det er som så laver strøm :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Bitcoin minere ville være mere realistiske end moneyprinters, idet at en bitcoin miner faktisk er en computer der skaber penge ud af den blå luft uden nogen rigtig form for vedligholdelse. Hvorimod en moneyprinter skal bruge både blæk og papir.

 

Men hvis det skal gøres rigtig interessant så skal man mine bitcoins i stedet for rigtige penge, dem skal man så selv sælge efterfølgende. Deres kurs skal også være ekstremt volatil/dynamisk ligesom de rigtige kryptovalutaer. Sikke en hovedpine det ville blive for folk der ville drive deres lorte banker 😂

 

Og som en ekstra bonus er det ikke ulovligt at mine bitcoins ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Metro skrev:

Bitcoin minere ville være mere realistiske end moneyprinters, idet at en bitcoin miner faktisk er en computer der skaber penge ud af den blå luft uden nogen rigtig form for vedligholdelse. Hvorimod en moneyprinter skal bruge både blæk og papir.

 

Men hvis det skal gøres rigtig interessant så skal man mine bitcoins i stedet for rigtige penge, dem skal man så selv sælge efterfølgende. Deres kurs skal også være ekstremt volatil/dynamisk ligesom de rigtige kryptovalutaer. Sikke en hovedpine det ville blive for folk der ville drive deres lorte banker 😂

 

Og som en ekstra bonus er det ikke ulovligt at mine bitcoins ;)

Kunne ikke være mere enig med med dig! :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Metro skrev:

Bitcoin minere ville være mere realistiske end moneyprinters, idet at en bitcoin miner faktisk er en computer der skaber penge ud af den blå luft uden nogen rigtig form for vedligholdelse. Hvorimod en moneyprinter skal bruge både blæk og papir.

 

Men hvis det skal gøres rigtig interessant så skal man mine bitcoins i stedet for rigtige penge, dem skal man så selv sælge efterfølgende. Deres kurs skal også være ekstremt volatil/dynamisk ligesom de rigtige kryptovalutaer. Sikke en hovedpine det ville blive for folk der ville drive deres lorte banker 😂

 

Og som en ekstra bonus er det ikke ulovligt at mine bitcoins ;)

JA! eller vis vaulutaen både mindre og større

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Team-Plague LNF skrev:

JA! eller vis vaulutaen både mindre og større

 

Der skal sættes et loft for deres værdi, men præcis hvad det ligger på skal være hemmeligt. Det skal også være gebyr-frit at sende bitcoins til andre spillere, men så skal det koste et mindre gebyr at hæve det til almindelige penge. Man skal self også have muligheden for bare at købe bitcoins, i stedet for at mine dem, i håbet om at de så stiger.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

 

Der skal sættes et loft for deres værdi, men præcis hvad det ligger på skal være hemmeligt. Det skal også være gebyr-frit at sende bitcoins til andre spillere, men så skal det koste et mindre gebyr at hæve det til almindelige penge. Man skal self også have muligheden for bare at købe bitcoins, i stedet for at mine dem, i håbet om at de så stiger.

aRkTier? Lyder mege fedt! Men er det så blevet confirmed eller???

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.