Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Munkes


Munkes ツ

Recommended Posts

Ingame navn: 

Munkes
SteamID: 

STEAM_0:1:25091756
IRL fornavn: 

Simon.
Alder: 

Jeg er 21 år
(25-05-96).

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har haft en minecraft server for et par år tilbage.
Gmod LITE RP admin, CSS Admin og senere ejet en Trikz server.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er en stille og rolig gut, nede på jorden, prøver at hygge mig med dem jeg møder, moden.

Ansvarsfuld og så ved jeg hvordan man skal opføre sig og hvordan man ikke skal.

Jeg giver mig selv 110% og gør altid mit bedste og stræber efter at gøre og blive endnu bedre.

Jeg har læst alle reglerne, og ville sige at jeg mere eller mindre kan dem alle.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har fint styr på de standard commands fx. (goto, jail og bring osv. ).

Jeg har har arbejdet lidt med det, på nogle mindre populære servere, så er ikke 100% inde i det.

Jeg er meget lærenem så det vil ikke blive et problem.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt.

Jeg er god til at forklare hvordan tingene kommer til at foregå og informere om evt. ting.
Jeg foretrækker at bruge min mic. frem for at skrive da jeg synes at man modtager hjælpen bedre og får en bedre "service" på den måde.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdage: fra 16:00-01:00.
Weekender: Fra 10:00- Midnat, evt længere.

Mine arbejdstider kan godt skride lidt da jeg som tømrer kan befinde mig alle steder i lille Danmark, men oftes er jeg ledig på skreven tidspunkt.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Tænker ikke der er meget mere at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.